Dan mag het topic wel meteen weer dicht.quote:
Dat komt omdat je vocht ophoopt. Is geen vet hoor. Echt niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik voel me ook lelijk en opgeblazen vandaag. Heeft iemand nog wat lieve woordjes voor me?
Haha dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:05 schreef Meloewa het volgende:
Laat die meisjes dan even onzeker zijn mijn beste UIgenoot.
Is wel een vorm van aandacht trekken daar ben ik het mee eens.
Maar ik herken het wel maar ik zet het alleen niet boven mijn foto's
zeg wel eens '' dit is fucking lelijk of niet dan?!''
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef knallertjes het volgende:
[..]
gezegd dat het fucking lelijk is
IK BEN MOOI! En nee ik hoef het niet te horen. Genoeg vrouwen die me erom haten + mannen die op straat: Dag schoonheid... tegen me zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef knallertjes het volgende:
Ik zit dus even op Hyves te kijkenen dan zie ik bij het meest besproken van de dag een foto met de titel: Ja ik ben lelijk, srry.
Wtf man, en het ergste is nog dat iedereen loopt te roepen hoe knap ze wel niet is.
Geen links, geen pics
Klacht: (lelijke) meiden die altijd willen horen dat ze knap zijn
check, linksonder je plint... een zilvervisjequote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN MOOI! En nee ik hoef het niet te horen. Genoeg vrouwen die me erom haten + mannen die op straat: Dag schoonheid... tegen me zeggen.
picsquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Nicksanders het volgende:
Allemaal aandachtshoeren
Ik zeg dan gewoon je bent idd kanker lelijk spring voor een trein jwz![]()
Van wat?quote:
Mhhhh, goed gebracht sarcasme. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
knallertjes
Ook jij bent mooi. Mooi mens. Prachtmens. Jouw schoonheid zit niet van buiten, maar van binnen. Het zou zo mooi zijn als je dat wat meer zou laten zien.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:08 schreef 9611Niels het volgende:
Hyves anno 2011Geen link posten
Geen foto posten
TS
Dan voel je je precies goed, want je bent ook lelijk en dik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik voel me ook lelijk en opgeblazen vandaag. Heeft iemand nog wat lieve woordjes voor me?
neeeeequote:Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Echte chicks zitten op Facebook?
Je bent PRACHTIG kijk maar in de spiegel voor bevestiging.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Bedankt voor de complimenten, maar het was geen sarcasme. Nu voel ik me helemaal onbegrepen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef Northside het volgende:
Mhhhh, goed gebracht sarcasme. Mijn complimenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |