Nee we gingen voornamelijk rijden binnen kleine straatjes in woonwijken. Maar het was 10:10 iedereen zat op zijn werk en kinderen op school...dus er was niemand. Mocht ze me niet haten, misschien is dat de reden dat ze het niet goed vond? Er was te weinig verkeer om mij te beoordelen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef muhahaha het volgende:
TS legt haar examen af op een leeg McDonalds parkeerterrein
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zou ik best willen, maar hoe werkt dat dan? Zou het gevoel missen van uhum iets dat naar binnen gaat om maar zo te zeggen
Eigenlijk voor alles dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: UITSLAGFORMULIER:
Onvoldoendes voor:
Gedrag nabij en op bijz. weggedeelten
Reageren op overige tekens
Plaats op weg/van handeling
Voorrang verlenen/voor laten gaan
Kijkgedrag
Gedrag nabij en op kruispunten
Kijkgedrag
Aangepast/besluitvaardig rijden
Inhalen - zijdelingse verplaatsing
Kijkgedrag
Invoegen - uitvoegen
Kijkgedrag
Rijden op rechte en bochtige weggedeelten
Kijkgedrag
Rijklaar maken en bediening/beheersing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL DE VOLGENDE KEER EEN MAN
Wat staat hier nou? Een man kun je ook penetreren hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zou ik best willen, maar hoe werkt dat dan? Zou het gevoel missen van uhum iets dat naar binnen gaat om maar zo te zeggen
Is dat alles? Heb net gegoogled op uitslagformulieren....er bestaan meerdere onvoldoendes bijv voor snelheid, parkeren, schakelen etcquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat staat hier nou? Een man kun je ook penetreren hoor
En nu? Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Lekker ver. 5 jaar geleden woonde ik nog in Dordrecht...
Mij de volgende keer niet meer zo respectloos aanhalen a.u.b.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef sanasoufi het volgende:
Die dertienjarige puber SpermaDonor heeft gelijk: GEZAKT!
Maar dat was al duidelijk voordat ik de auto instapte. 20 mannen en IK krijg een VROUW. Had ik mezelf nog wel helemaal mooi gemaakt komt er iemand met hetzelfde als mij de auto in zodat ik niets omhoog kon krijgen
. Had speciaal gekozen voor een kort strak paars jurkje met diep decollete. Tja dat mens mij aankijken: Waarom heeft ze zich zo uitdagend gekleed
. Gaat ze er nog wel naar vragen. Mijn antwoord: Uuuh ik moet zometeen het afstuderen van mijn vriendin bijwonen.
Dus wij rijden zij heel nep aardig. Even dacht ik ZE IS LESBISCH. Eeeh dus niet, want toen begon ze over haar partner. Dus uiteindelijk begon ik zelfs te denken: Volgens mij let ze helemaal niet op
. Hoe dan ook ze bleef heel vriendelijk (tja ter voorkoming van klachten begrijp ik nu). Na zo'n idd 20 minuten te rijden met mij besloot ze dat het onzin is verder te gaan. Dus ik parkeren wij naar boven bij het CBR. Mijn instructeur
EEN MAN
mee. Die
Vrouw
: Ik heb slecht nieuws, je bent gezakt. Goh echt natuurlijk, want jij bent VROUW
.
Reden van gezakt volgens die jaloerse VROUW:
IK MOET VLOTTER DOORRIJDEN.
Mijn instructeurEEN MAN
helemaal verbaasd: Hoe vlotter kan ze nog?
Zeggen ze ook wat je wel goed hebt gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: UITSLAGFORMULIER:
Onvoldoendes voor:
Gedrag nabij en op bijz. weggedeelten
Kijkgedrag
Gedrag nabij en op kruispunten
Kijkgedrag
Inhalen - zijdelingse verplaatsing
Kijkgedrag
Invoegen - uitvoegen
Kijkgedrag
Rijden op rechte en bochtige weggedeelten
Kijkgedrag
Rijklaar maken en bediening/beheersing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL DE VOLGENDE KEER EEN MAN
Nee??? Daar ter plekke zei ze na afloop gewoon heel kort: Het moet wat vlotter...en deze uitslagformulier ontvang je per mail. That's it.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zeggen ze ook wat je wel goed hebt gedaan?
Niet voordat ik je geneukt heb!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja er valt weinig aan te doen. Ik ga het van me afzetten.
Topic kan dicht!
Inderdaad, het eerstvolgende wat hier dichtgaat is ts haar dan wijdopenstaande anusquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Niet voordat ik je geneukt heb!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Inderdaad, het eerstvolgende wat hier dichtgaat is ts haar dan wijdopenstaande anus
Wat bedoel je preciesquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef Saisai het volgende:
wellicht is dit gewoon niet haar ding..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |