Volgens mij ben jij best wel een vrolijk en lief persoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat moest kunnen: Een vlag die een radicale moslim verbrandt.
Helaas kunnen vlaggen dat niet.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef Nyce het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel een vrolijk en lief persoon.
En volgens mij mis jij de smiley aan het eind van die post.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef Nyce het volgende:
Volgens mij ben jij best wel een vrolijk en lief persoon.
Ga jij eens gauw de OP aanpassen, voordat Mutant uit zijn/haar (blijft onduidelijk) vel springt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Gia is gewoon een beetje gefrustreerd.
Ik heet geen Gia.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw de OP aanpassen, voordat Mutant uit zijn/haar (blijft onduidelijk) vel springt.
Dat baseer ik niet alleen op die post hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
En volgens mij mis jij de smiley aan het eind van die post.
Was gewoon een inkoppertje, die zin van Frutsel. En misschien is die zinsconstructie door Frutsel ook niet per ongeluk, als je die smiley voor haar post ziet!
dan benik benieuwd wel hooggeletterde teksten jij nu als tegengewicht gaan neerpennen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
Voor alle duidelijk: dat domme gebral in de OP is niet afkomstig van mij.
Haar?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef Gia het volgende:
Was gewoon een inkoppertje, die zin van Frutsel. En misschien is die zinsconstructie door Frutsel ook niet per ongeluk, als je die smiley voor haar post ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |