abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2011 @ 23:55:23 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101962524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

[..]

Nee, zo werkt het dus precies niet en daarom lopen de meeste "discussies" in TRU stuk. Wanneer jij (of wie dan ook) met een bijzondere claim komt is het aan jou om te bewijzen dat die claim hout snijdt, niet aan een ander om te bewijzen dat het niet zo is.

Als je volgens de eerste manier werkt, werk je op wetenschappelijke basis, werken volgens de tweede manier leidt uiteindelijk tot helemaal niks.
Beide manieren leveren iets op dus ik zou niet weten waarom ik me alleen op de eerste manier zou richten en in TRU hoef je niet te werken op wetenschappelijke basis en niet iedereen gelooft of heeft ervaren dat alleen uit die hoek kennis en waarheid te halen is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102086883
Bij wetenschap gaat het natuurlijk om dingen die aantoonbaar wel zo zijn. Dat betekent idd. niet dat datgene wat niet direct bewezen kan worden ook niet bestaat. Iets wat sceptici wel eens vergeten, waarmee ze zichzelf veranderen in cynici. :P

Wat de theepot-theorie betreft: het heelal is zo uitgestrekt dat er elders intelligente beschavingen moeten zijn. Zelfs als het leven erg zeldzaam is en als intelligent leven nog veel zeldzamer is moeten er volken elders zijn die een theepot hebben uitgevonden.
Door allerlei oorzaken kan deze in de ruimte zijn beland. Denk aan een ongeluk met een sterrenschip of een catastrofale gebeurtenis op een planeet waarbij een theepot de ruimte in is gekatapulteerd. Omdat het heelal zo ontzettend groot is, is de kans dat zeer onwaarschijnlijke dingen hebben plaatsgevonden ook heel groot.
Zo is het heel onwaarschijnlijk dat een buitenaards wezen op de maan van zijn planeet met een hockeystick een theepot de ruimte heeft ingeslagen, maar ivm. de grootte van het universum is die kans toch reeël.
Strikt genomen zweeft een theepot die zich op een planeet bevindt natuurlijk ook in de ruimte.

Oh wat hou ik van dit soort hersenscheten. :P
pi_102087034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Beide manieren leveren iets op
Werkelijk :) ? Noem eens wat voorbeelden ;)
*wacht op de reactie "bewijs jij maar eens dat het niet zo is*.
pi_102096397
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 09:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zo is het heel onwaarschijnlijk dat een buitenaards wezen op de maan van zijn planeet met een hockeystick een theepot de ruimte heeft ingeslagen, maar ivm. de grootte van het universum is die kans toch reeël.
Strikt genomen zweeft een theepot die zich op een planeet bevindt natuurlijk ook in de ruimte.

Oh wat hou ik van dit soort hersenscheten. :P
Uitgaan de van statistiek is er inderdaad een heel grote kans dat ergens een verschijnsel, hoe onwaarschijnlijk in onze ogen ook, zich voordoet. Denk in dit verband ook aan een roulettetafel waar het balletje 10 keer achter elkaar op zwart valt. Die kans is heel erg klein. Maar als je alle roulettetafels over de hele wereld in je berekening betrekt, is de kans dat zoiets ergens op de aarde gebeurt ineens heel erg groot.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 18 september 2011 @ 15:41:51 #30
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102099268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vervang theepot voor god en je hebt opeens heel veel mensen die geloven dat er een theepot in de ruimte zweeft.
^O^ Dat dus

Al geloof ik dat het een thermoskan was maar goed :X
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')