Ok, woon je alleen in een huis of met vrienden?quote:
Ik sop op de posts van jullie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kaskade ben je lekker aan het lurken? Van wie ben je ene kloon??
Mja, hopelijk vind ik ook ineens een leuke studie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet maar toen ik van die studie hoorde wist ik gelijk.
Het lag bij mij vooral aan de situatie hoor. Ik was net 20 toen ik klaar was met vwo en toen ik naar het hbo gegaan in een andere stad. De meest logische stap daarna is op kamers/jezelf gaan wonen.quote:
Vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dientje wat deed je nou voor werk.
Ik woon nu 4 maanden alleen, daarvoor met 3 andere jongens samengewoond en ik ben uit huis gegaan omdat mijn studie in een andere stad was en omdat ik het ook wel wilde. Ik was een beetje klaar met mijn ouders en mijn ouders met mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ok, woon je alleen in een huis of met vrienden?
En ben je uit huis gegaan omdat je het wilde, of omdat je studie te ver weg was?
Oke, dat je dat kan betalen dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon nu 4 maanden alleen, daarvoor met 3 andere jongens samengewoond en ik ben uit huis gegaan omdat mijn studie in een andere stad was en omdat ik het ook wel wilde. Ik was een beetje klaar met mijn ouders en mijn ouders met mij
Nieuwe picsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Die hebben jullie al, ik was toch een kloon van DolfijntjesLove?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, dat je dat kan betalen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |