quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel, ik heb echt een rot leven op school.
klasgenoten kut?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet, ik vind het nu gewoon opeens kut.
Zal vast beter zijn dan wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik spreek jou nog wel als je fulltime aan het werk bent
Mwah wel beetje, het is wel voor een groot deel hetzelfde maarja, 2 waar ik al vanaf de 1e bij in de klas zit zijn weg.quote:
Nee, absoluut niet. Geloof mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal vast beter zijn dan wat ik nu doe.
Dan is het hem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik: zeg gewoon kut waar die aflevering over gaat
zij: over die auto die kapotging
:")
oh dan is het wel stuk kutter idd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mwah wel beetje, het is wel voor een groot deel hetzelfde maarja, 2 waar ik al vanaf de 1e bij in de klas zit zijn weg.
hehe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is het hem.Die heb ik vandaag ook gezien.
Dat was de bedoeling dan ook, snel mbo halen en dan naar een hbo toe. Helaas laat mijn school dit niet toe en duurt het eeuwig voor ik daar klaar ben of überhaupt iets leer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan ook opklimmen vanuit mbo (ofzo)
Ja ligt eraan moet wel studie kiezen die bij je past.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Studeren lijkt mij ook wel leuk misschien.
Ja maar ik weet het allemaal nog niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ligt eraan moet wel studie kiezen die bij je past.
Bohh wel zonde zeg. Ken mensen die vanuit niv 3 kwamen hier en nu gewoon hbo doen. Iedereen kan het maar dan heb je idd een kutschool dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling dan ook, snel mbo halen en dan naar een hbo toe. Helaas laat mijn school dit niet toe en duurt het eeuwig voor ik daar klaar ben of überhaupt iets leer.
Klopt, het middelbaar is wel kut vergeleken met studeren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Studeren lijkt mij ook wel leuk misschien.
Nee geen een.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK heb je veel vrouwen met korte pittige kapsels in je klas?
Woon jij thuis of niet meer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, het middelbaar is wel kut vergeleken met studeren.
haha beterquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee geen een.Allemaal chille mensen. Meeste dan.
Ik wist het ook niet maar toen ik van die studie hoorde wist ik gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het allemaal nog niet.Misschien ga ik eerst wel gewoon een jaar werken in een warm land ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |