Van Van Wolfswinkel. En nee, ik zal nooit eetfoto's posten. Sleep well.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
van w
[..]
van wie ben jij een kutkloon?
ik gok dat we over een tijdje zeer herkenbare eetfoto's gaan krijgen
ook tijd van de maand?quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Had Sauzijnenbroodjes gemaakt. Heb er veel te veel van gegeten en ben nu een beetje misselijk en veel te vol gevreten.
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
Moet kunnen, wij eten het toetje vaak pas na we alles hebben opgeruimd en alvast lekker hebben gedouchtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelen
Beetje vreemd ja, maar we hebben nog vakantie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
eten, afruimen, douchen, toetje?
Ooooh ja net als het draadjesvleesch wat hier voorbij kwam krijg ik hier ook alweer zin anquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |