quote:Op maandag 19 september 2011 15:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
stuk zelfgemaakte pizza van 5 dagen oud uit de koelkast en een paar glazen water
Jij durft. Ik hoop dat je er emotioneel niet van in de knoop raakt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst
even mijn weekmenu omgegooid, had hier zo'n trek in.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Gixxergirl het volgende:
Roerbak groenten met mager rundergehakt en salade
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke paddo-risotto met een salade incl. veel herrie![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Wereldpijn het volgende:
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?
Dat werd vanavond, want het was me gisteravond nog niet mals genoeg. Toen maar gauw een afbakciabatta in de oven gedaan en er een soepje bij gegetenquote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef Goodbye het volgende:
Draadjesvlees staat te pruttelen, vanavond lekker opeten met krielaardappeltjes en prei
Ok, bedankt voor de uitleg. Ik zal de post aan mijn vriendin laten lezen en dat merk ik het ooit wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ger. pijnboompitjes, ger. amandelen, sesamzaadjes, kleine tomaatjes, kruiden, balsamico, olie, komkommer, olijven eh oh en sla
Goed bezig, brother.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef CrashO het volgende:
Chorizo Jambalaya zonder chorizo![]()
Heb er Sukuc doorheen gegooid (je moet toch wat als je 12 van die dingen in huis hebt), en een paar goede scheuten tabasco.
Was erg lekker![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |