The Voice of Germany.... Wanneer start datquote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
http://followmy.tv/u/Faithy/following
is nog niet bekend geloof ikquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice of Germany.... Wanneer start dat?
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is nog niet bekend geloof ik
Maar die ga ik echt wel volgen
Ja? Ik kan ze hooguit een week nadien lezen. Iets met een tekort aan een goed handschriftquote:
hoezo dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Vlaanderen wil ik op zich ook wel volgen, maar dat zal denk ik lastig gaan...
Ja nee, prima. Het was gewoon een vraagquote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja? Ik kan ze hooguit een week nadien lezen. Iets met een tekort aan een goed handschrift
Die moet ik ook nog kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Bridesmaids lijkt me ook een geweldige film
op welke zender wordt het uitgezonden dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat die Belgen amper wat uploaden. Idool was ook lastig terug te kijken.
dat is omdat die enveloppen met videobanden geadresseerd aan "Het Internet" nooit aankomenquote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat die Belgen amper wat uploaden. Idool was ook lastig terug te kijken.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is omdat die enveloppen met videobanden geadresseerd aan "Het Internet" nooit aankomen
Im not maaaadquote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, prima. Het was gewoon een vraag. Ik dacht misschien zit er een reden achter ofzo.
En dat was dus zo.
Wilde ik gewoon weten, verder bedoelde ik er niks mee
VTM, dus commercieel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op welke zender wordt het uitgezonden dan?
Whehehequote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is omdat die enveloppen met videobanden geadresseerd aan "Het Internet" nooit aankomen
ow fuck dat is balenquote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
VTM, dus commercieel.
Adele gaat trouwens waarschijnlijk echt in de jury van The Voice
In Engeland is het bij de BBC... dus gewoon live te kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow fuck dat is balen![]()
In engeland?
Grimm 22-10 even erg inhouden
beterquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Engeland is het bij de BBC... dus gewoon live te kijken
...in HD
Nope. Primetime.quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter
Weet je al wanneer het begint en hoelaat?
Van binnen? Ik snijd mezelf dan altijd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
Gawd weer die reclame..
"Ik ga niet zonder hoesje..."
Ik moet altijd huilen van binnen.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het maar niet tegelijk met VoH komt
Nicequote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Previews. 31 stuks geschreven sinds juni
Ik heb nu de behoefte om een slechte, eckt slechte game te reviewen. Maar ik heb nog niets op het oogquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu de behoefte om een slechte, eckt slechte game te reviewen. Maar ik heb nog niets op het oog
Geniusquote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
16 uur lang rijden op een rechte weg
Ik zit net te kijken aar Unchained Melody. Heeft dit prio?quote:
het is wel grappig, hij rijmt goedquote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken aar Unchained Meldoy. Heeft dit prio?
Nee, ik ben nog niet jarig.quote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
ff het huis versierd met slingers en ballonnen. Het klopt gewoon niet
Jerry praat onzin... gelukkig kan ik gewoon doorspoelen, thanks to html5quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
16 uur lang rijden op een rechte weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |