Paddo's eten, nu ga ik maar weer lurken.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:16 schreef GeofNL het volgende:
Maarja, iemand nog ideeën wat leuk is om te doen na het glaasje draaien of ervoor?
Erna daarentegen lijkt me echt lachen..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef MissVanity het volgende:
Paddo's etenBeter niet voor het glaasje draaien doen
Hahaquote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Erna daarentegen lijkt me echt lachen..
Ok, dan houden we het braaf, de eerste séance.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaToch maar niet
Tenminste, ik doe niet mee.
Hahaquote:Op donderdag 22 september 2011 11:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, dan houden we het braaf, de eerste séance.
Ja maar het ging om het glaasje draaien he? We kunnen ook weleens een paddo-sessie houden, als het klikt tussen diverse deelnemers.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaAls je paddo's gebruikt hoef je geen glaasje te draaien
Je ziet dan al genoeg gekke dingen
tja als de rest daarvoor in is, meer dan voor glaasje draaien, vind ik het ook goed.. Het heeft alleen niks meer met Truth te maken, dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef GeofNL het volgende:
We kunnen ook gewoon een spacecake gaan eten met meer wiet dan cake haha
Yeah baby yeah.. You're shaggadelic!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Ik ga helemaal stuk hier! Stelletje druggies![]()
Ik heb alleen wiet in huis. Verder geen drugs. Ik gebruik die zooi niet. Alleen wiet.
Space cake bakken heb ik altijd al willen doen. Dus ik zorg wel dat er een lekker cakeje is voor bij de koffie
Als het maar gezellig is tochquote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef GeofNL het volgende:
Haha, en ook nog alcohol erbij
Volgens mij wordt het meer een feest dan glaasje draaien...
Dat is heel beslist waarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is tochNieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |