1 oktober komt dus niet echt goed uit. Maar ik ga op zondag niet drinken enzo want dan ben ik maandag eraanquote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Luister beste lui, kunnen we niet via de pm wat emailadressen uitwisselen en het dan
verder zo bepreken?
1 oktober gaat voor mij iig niet lukken, dan moet ik werken, ik moet op zaterdag
sowieso praktisch altijd tot gemiddeld 14.00u werken, pas om 14.30u thuis in de regel.
Een keer op zondag ofzo? Of ik vraag natuurlijk vrij!![]()
Whisk(e)y:![]()
Wiet: mwah
Roken:![]()
Glaasje draaien, daar ging het me in eerste instantie om, en jullie?
Ja, maar ik heb eens gelezen dat als je onder invloed van bepaalde zaken bent je veel te ontvankelijk voor vooral negatieve entiteiten zou zijn...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef GeofNL het volgende:
[..]
1 oktober komt dus niet echt goed uit. Maar ik ga op zondag niet drinken enzo want dan ben ik maandag eraan
En ja glaasje draaien gaan we ook doen, maar een feestje is toch ook lachen vooraf? kunnen we elkaar beter leren kennen.
Maar we gaan toch niet feesten en glaasje draaien in hetzelfde weekend? ik dacht meer aan eerst een feesiequote:Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eens gelezen dat als je onder invloed van bepaalde zaken bent je veel te ontvankelijk voor vooral negatieve entiteiten zou zijn...
Ik gun het ze absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Laat diegenen maar lachen die glaasje wil draaien.
Ik ben bloed serieus, het lachen zal je wel vergaan als je tot de ontdekking komt dat een negatieve energie je blijft volgen.
Mij gaat het ook om het glaasje draaienquote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Luister beste lui, kunnen we niet via de pm wat emailadressen uitwisselen en het dan
verder zo bepreken?
1 oktober gaat voor mij iig niet lukken, dan moet ik werken, ik moet op zaterdag
sowieso praktisch altijd tot gemiddeld 14.00u werken, pas om 14.30u thuis in de regel.
Een keer op zondag ofzo? Of ik vraag natuurlijk vrij!![]()
Whisk(e)y:![]()
Wiet: mwah
Roken:![]()
Glaasje draaien, daar ging het me in eerste instantie om, en jullie?
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
Lijst:
Atmosphere82
Michielos
GeofNL
Enneacanthus_Obesus
MissVanity
Zo toch?
Ik gun ze het ook niet, maar ze zijn wel gewaarschuwd, ik vind het nog steeds een heel dom plan, zeker als je ook nog eens gaat drinken en blowen erna, als er wat blijft hangen sta je er lekker open voor, voor je t weet ben je bezeten......ik heb er een heel slecht gevoel bij dus wens ze maar sterktequote:Op vrijdag 23 september 2011 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gun het ze absoluut niet.
Heel vervelende UI trouwens
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gun het ze absoluut niet.
Heel vervelende UI trouwens
Flauw, maar moest wel lachenquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef Stoomhamer het volgende:
Kun je rustig doen, glaasje draaien is het bewegen van een glaasje, dat zal geen kwaad kunnen doen lijkt mij.
Ik wil ook meedoen. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
Lijst:
Atmosphere82
Michielos
GeofNL
Enneacanthus_Obesus
MissVanity
Zo toch?
Eerst een orgie om elkaar te leren kennen, met face riding en spacecake en whiskey enzo.. Daarna rond halloween een séance.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar je kan wel een zogenoemde klever er aan overhouden.
Condoom een optie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Manke het volgende:
[..]![]()
M'n eerste klevers zijn er nog, kwamen meer bij and counting. Wel eens meer dan 10 op een dag bijgekregen. Uit frustratie is m'n doel geworden er zo veel mogelijk op te pikken.![]()
Waren absoluut geen mensen, te gruwelijk klinken ze, anderen weer als dieren en andere als rare wezens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |