quote:Op donderdag 22 september 2011 16:52 schreef GeofNL het volgende:
1 oktober feest ?en het weekend voor Halloween glaasje draaien?
Heb zelf ook 2 katten dus ik ben niet allergischquote:Op donderdag 22 september 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
1 oktober dus?![]()
Ik heb wel 3 katten rondlopen thuis. Hoop dat niemand allergisch is?
Dat is toch juist het voordeel van een forum/privé-berichten?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef GeofNL het volgende:
...en met msn zou dat wat vlotter gaan misschien, want als de ene er is is de andere er weer niet.
In msn kun je gewoon een groeps gesprek maken en offline berichten sturen, en sommige hier zitten misschien niet zovaak op dit forum om pm's enzo te lezen...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is toch juist het voordeel van een forum/privé-berichten?
das waar ja..quote:Op donderdag 22 september 2011 19:52 schreef GeofNL het volgende:
[..]
In msn kun je gewoon een groeps gesprek maken en offline berichten sturen, en sommige hier zitten misschien niet zovaak op dit forum om pm's enzo te lezen...
Is ook handig voor als je met vrienden of vriendinnen wilt praten toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
Moet ik nou msn gaan installeren?
Ik bel mijn vriendenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef GeofNL het volgende:
[..]
Is ook handig voor als je met vrienden of vriendinnen wilt praten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |