..Ehm..quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Hoi, ik ben Braamyo.
Mischien heb ik het nog niet verteld maar iets waar ik van hou is een zekere vorm van beleefdheid die helaas een gemis is geworden onder het grootste deel van de Nederlandse bevolking. Een groot gemis in de Nederlandse opvoeding die je maar al te vaak terug ziet in de hedendaagse jeugd.
Één van die beleefdheidsvormen is bijvoorbeeld jezelf eventjes netjes voor te stellen ten aanzien van een onbekende. Een tweede, die jou wellicht nog gekker in de oren klinkt, is om een onbekende niet zomaar voor ''pimmel'' uit te gaan schelden. Dat zou namelijk zo maar eens verkeerd begrepen kunnen worden.
Een derde vorm van beleefdheid die ik geaccepteerd heb als iets normaals, word niet door iedereen gehandhaaft. Bij defensie noemen ze het ''open en eerlijk'' en ik vind dat persoonlijk soms best een moeilijke. Niet achter iemands rug om praten, niet onder de tafel door berichtjes versturen of dingen zelf denken op te kunnen lossen. Vandaar geen DM, geen PM, maar gewoon een POST.
** Wie de schoen past, trekt hem aan... ik ben slapen, en ik wou het hier graag zonder verdere discussie bij laten **
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
@Ellan, een bizarre ronde...
Ik doe ook eens mee...
Nou, dan post ik ook maar in alle openheid.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Hoi, ik ben Braamyo.
Mischien heb ik het nog niet verteld maar iets waar ik van hou is een zekere vorm van beleefdheid die helaas een gemis is geworden onder het grootste deel van de Nederlandse bevolking. Een groot gemis in de Nederlandse opvoeding die je maar al te vaak terug ziet in de hedendaagse jeugd.
Één van die beleefdheidsvormen is bijvoorbeeld jezelf eventjes netjes voor te stellen ten aanzien van een onbekende. Een tweede, die jou wellicht nog gekker in de oren klinkt, is om een onbekende niet zomaar voor ''pimmel'' uit te gaan schelden. Dat zou namelijk zo maar eens verkeerd begrepen kunnen worden.
Een derde vorm van beleefdheid die ik geaccepteerd heb als iets normaals, word niet door iedereen gehandhaaft. Bij defensie noemen ze het ''open en eerlijk'' en ik vind dat persoonlijk soms best een moeilijke. Niet achter iemands rug om praten, niet onder de tafel door berichtjes versturen of dingen zelf denken op te kunnen lossen. Vandaar geen DM, geen PM, maar gewoon een POST.
** Wie de schoen past, trekt hem aan... ik ben slapen, en ik wou het hier graag zonder verdere discussie bij laten **
Hey Sine, alles ok daar in de states?quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik lurk ook, en in een uurtje lurk ik dubbel
Ja hoor komt eraan.. wat voor'n taart?quote:
Mooiquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja we hebben lekker weer, ben gezond, en het vrouwtje vind me nog lief (wat op zich al een wonder is).
Appalachian Trail.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
MooiIk wil toch nog wel een keer graag naar de states afreizen.
Een lekkere.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja hoor komt eraan.. wat voor'n taart?
Ik ben gewoon weg een slecht persoon.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
MooiIk wil toch nog wel een keer graag naar de states afreizen. Ben je zo'n slechte echtgenoot dan
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |