quote:
Balkenbrei dessert dusquote:
Wat is WIDC?quote:
wie is de chefquote:
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteertquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteert
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariër gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zitquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?
Als die vegetarier dan de chef was, lijikt het me wel humorquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetarier gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En Martijn niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariër gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En zo wordt brabant herinnerd... door Markquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
My God, ik heb gewoon hardop moeten lachen, huillachen en meerdere facepalms gemaakt vanwege Mark
Jawel, al was zíjn vader geen presentatorquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En Martijn niet?
Vind het allebei eikels.
Mark doet dus binnenkort meequote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, al was zíjn vader geen presentatorMartijn heeft zijn sporen inmiddels wel "verdiend", Rick is een slap aftreksel
quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou niet zo positief zijn, of toch wel?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef wonderer het volgende:
Bijzondere gerechten in de eerste uitdaging... Maar ik snap niet zo heel goed hoe Mark door de voorrondes is gekomen.
quote:
Beide.quote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan is vervolgens de vraag, bij wie van de twee, Kraan of Juul![]()
Brrrquote:
Zo had je hopelijk ook gereageerd wanneer ik alleen Juul of Kraan had gezegd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |