quote:
Balkenbrei dessert dusquote:
Wat is WIDC?quote:
wie is de chefquote:
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteertquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteert
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariėr gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zitquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?
Als die vegetarier dan de chef was, lijikt het me wel humorquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetarier gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En Martijn niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariėr gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En zo wordt brabant herinnerd... door Markquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
My God, ik heb gewoon hardop moeten lachen, huillachen en meerdere facepalms gemaakt vanwege Mark
Jawel, al was zķjn vader geen presentatorquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En Martijn niet?
Vind het allebei eikels.
Mark doet dus binnenkort meequote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, al was zķjn vader geen presentatorMartijn heeft zijn sporen inmiddels wel "verdiend", Rick is een slap aftreksel
quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou niet zo positief zijn, of toch wel?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef wonderer het volgende:
Bijzondere gerechten in de eerste uitdaging... Maar ik snap niet zo heel goed hoe Mark door de voorrondes is gekomen.
quote:
Beide.quote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan is vervolgens de vraag, bij wie van de twee, Kraan of Juul![]()
Brrrquote:
Zo had je hopelijk ook gereageerd wanneer ik alleen Juul of Kraan had gezegd?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo had je hopelijk ook gereageerd wanneer ik alleen Juul of Kraan had gezegd?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cookies=piemels
Mijn nederige excuses voor de serieuze Topchef-kijker overigens, het niveau wordt er niet hoger op (L)
Haha je was me voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag net bij de TVDD een coureur met een nog ergere stem dan die van Mark
http://dewerelddraaitdoor(...)71fd992fb471943973fe
Nogalquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:41 schreef Drassss het volgende:
Potver tomme ik heb me dus een uitzending gemist...
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind dat er enorm slecht "gecast" is. Het is duidelijk dat bij de audities niet alleen op kookkunsten geselecteerd is maar ook op leuke tv (typetjes).
Zonde van zo'n leuk programma.
Subtiel sponsormomentjequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Hetzelfde geldt trouwens voor die overdreven product placement: "ik ga wat kruiden mengen. maar je kunt ze ook uitstekend uit dit potje van de sponsor halen". Jaja.
quote:
Ik denk ook dat ie serieus is genomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef Drassss het volgende:
Die Mark denkt serieus genomen te worden in dit programma he...
Knorrquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet met Verstegen kruiden moeten koken van de sponsors.
Je kunt verse ingredienten nemen, maar we doen het makkelijk en het smaakt hetzelfdedus we nemen een potje kipkruiden.
Ik hoop niet dat volgend jaar Honig de sponsor is. Simultaan koken uit een pakje.
Really? Ik vind die pakketten echt megazoutquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef arise het volgende:
Julius; croutons zijn te hard ...Mark : nou, dan eet je het toch niet op !!!
Die met dat donkere haar was dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht dat blonde meisje die de opdracht uiteindelijk won.
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Echt, ik lig weer dubbel van die stem van Mark
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.
of unne boerepannekoek. Gewoon vanalles er doorheen kletsenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
echte brabantse american pancakes![]()
gewoon vette spekpannekoeke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |