Jij denkt dat ik vrijgezel blijfquote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja want ik ga JJH bekeren. Ben al op de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Daar besteed ik gewoon graag aandacht aan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij had het zaterdag wel heel erg over kleren en hoe zijn schoenen overal bij pasten, in tegenstelling tot zwarte schoenen
hij komt pas uit de kast als hij 40 is denk ik.. en dan gaat hij met de taxi naar van die homo snelweg plekken voor ff snel enzo.. gok ikquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij had het zaterdag wel heel erg over kleren en hoe zijn schoenen overal bij pasten, in tegenstelling tot zwarte schoenen
Het is te zien hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar besteed ik gewoon graag aandacht aan.
En dan staat Erik in de bosjes?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij komt pas uit de kast als hij 40 is denk ik.. en dan gaat hij met de taxi naar van die homo snelweg plekken voor ff snel enzo.. gok ik
quote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan staat Erik in de bosjes?
Oh, JJH, zoek me bij de shell op de A50quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij komt pas uit de kast als hij 40 is denk ik.. en dan gaat hij met de taxi naar van die homo snelweg plekken voor ff snel enzo.. gok ik
quote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, JJH, zoek me bij de shell op de A50.
Sowieso thirts met prints.quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef WickedTunes het volgende:
Retro shirtjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Narcistquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ow wachtIk ben er zelf 1
die uit de OPquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Niemand een radiolink die mobiel werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |