abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105796824
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europa :') .
Meer die opmerking eerder dit seizoen dat ze af zouden willen van al die jonge gasten. En dan zo'n Guidetti die hier heel goed speelt, kwestie van tijd voor dat een Europese subtopper een bod gaan uitbrengen op onze John. Lijkt mij dan he ;)
Of we kunnen mn ruilen voor Schaken & Biseswar & Van Haaren en Swerts? :D
  maandag 19 december 2011 @ 23:25:27 #202
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_105799052
Verkeerde topic.

Maar wat een baas _O_
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_105799122
Verkeerde topique vriend.
pi_105809928
Het gaat lastig worden om hem te behouden ben ik bang.
pi_105809965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het gaat lastig worden om hem te behouden ben ik bang.
Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.

Als van geel m weet te kopen laat ik m pijpen door mijn fictieve zus.
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:46:50 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105809992
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.

Als van geel m weet te kopen laat ik m pijpen door mijn fictieve zus.
Wel zelf doen natuurlijk!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105810096
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wel zelf doen natuurlijk!
Denk Niet dat Hij daar heel blij van wordt.
pi_105811707
[quote]0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[/quote

_O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_105813844
Die planking hype is toch iets van een klein jaar geleden ofzo? :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105814077
quote:
'Waslijst aan clubs geïnteresseerd in Guidetti'

Martin van Geel zit morgen aan tafel bij de rijkste voetbalclub ter wereld. 'Uiteraard gaan we het ook over John Guidetti hebben', zegt de technisch directeur van Feyenoord. 'Het mag duidelijk zijn dat wij heel tevreden zijn over zijn ontwikkeling.'

Uitsluitsel
'We zouden hem graag nog langer bij ons houden, maar natuurlijk verwacht ik niet dat daar deze week al uitsluitsel over komt. Ik ga met Brian Marwood over van alles en nog wat praten. Misschien zijn er door de ontwikkeling die Guidetti doormaakt wel meer spelers van Manchester City die de stap naar de Kuip willen en kunnen maken.'

Waslijst
In de Zweedse media verschenen gisteren berichten over een waslijst aan geïnteresseerde clubs die plotseling de jonge Zweed in het vizier hebben. Volgens zijn zaakwaarnemer Per Jonssen zitten er vijftien clubs uit Spanje, Duitsland en Italië achter Guidetti aan.

EK
Op diverse internetsites kreeg bondscoach Erik Hamrén ook al het dringende verzoek om Guidetti op te nemen in de selectie voor het EK, komende zomer in Polen en Oekraïne. Nu FC Utrecht-speler Alexander Gerndt door privé-escapades voorlopig uit de gratie is, is de kans groot dat de Zweedse tiener mee mag naar Polen en Oekraïne.

Droom
'Maar ik kijk niet vooruit', lacht Guidetti. 'Al dank ik de fans die voor mij stemden op het internet. Mijn toekomst bij Manchester City en Feyenoord? Ik weet het niet. Net als ik niets kan zeggen als er over mij wordt gesproken als kandidaat voor de nationale ploeg. Natuurlijk is deelnemen aan het EK een droom, maar ik ben er echt niet mee bezig.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rd-in-Guidetti.dhtml
Wat zei ik? FUUUUUUUUUUUUUUU ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:52:25 #212
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105817802
Van Geel moet gewoon proberen m nog een jaar te huren, bij City is toch voorlopig geen plek voor m. En dan een eerste optie afdwingen, dus wanneer City van m af wil dat Feyenoord als eerst met m mag praten. :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:40 #213
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105820222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef inZanity het volgende:
Van Geel moet gewoon proberen m nog een jaar te huren, bij City is toch voorlopig geen plek voor m. En dan een eerste optie afdwingen, dus wanneer City van m af wil dat Feyenoord als eerst met m mag praten. :)
Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105820491
Guidetti _O_ _O_
~ Bonito La Risa ~
pi_105820873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.
Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_105821665
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.
ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop he O+
~ Bonito La Risa ~
pi_105821866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop he O+
Persoonlijk zou ik voor Feyenoord gaan. Mooiere club dan :') :') :') City :') :') :') Als de keuze tussen Man U en Feyenoord was geweest dan zou ik wel een enkeltje Manchester geboekt hebben.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_105822917
Ja, ik ook voor Feyenoord uiteraard. O+ Maar je weet tegenwoordig niet meer wat clubliefde betekend. Guidetti is wel erg erg fan van Feyenoord natuurlijk, maar dat waren Fer & Wijnaldum destijds ook.
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:58:16 #219
268260 Dr.Mikey
pi_105822969
Wijnaldum wel, Fer niet die heeft geen gevoel in zijn donder.
R.I.P DTS.
pi_105852328
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107360955
Mooi, die wave meedoen als je IN de wedstrijd zit _O-

Oh..en drie keer scoren tegen Ajax is ook aardig gedaan _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 29 januari 2012 @ 14:47:25 #222
268260 Dr.Mikey
pi_107361772
Held _o_
R.I.P DTS.
pi_107361945
Fuck ik had serieus geld willen inzetten op een hattrick van Guidetti, maar uiteindelijk toch niet aangedurfd.
pi_107361949
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Held _O_
★★★
pi_107361965
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck ik had serieus geld willen inzetten op een hattrick van Guidetti, maar uiteindelijk toch niet aangedurfd.
Ik heb het echt gedaan :@

5 euro op 3 doelpunten van Guidetti (geen hattrick). 30 euro nu.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')