Of we kunnen mn ruilen voor Schaken & Biseswar & Van Haaren en Swerts?quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europa.
Meer die opmerking eerder dit seizoen dat ze af zouden willen van al die jonge gasten. En dan zo'n Guidetti die hier heel goed speelt, kwestie van tijd voor dat een Europese subtopper een bod gaan uitbrengen op onze John. Lijkt mij dan he
Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het gaat lastig worden om hem te behouden ben ik bang.
Wel zelf doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als van geel m nog een jaar huurt krijgt hij een taart.
Als van geel m weet te kopen laat ik m pijpen door mijn fictieve zus.
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:57:07Love that #Planking is everywhere now
http://t.co/rX9pWsX9 reageer retweet
[/quotetwitter:superguidetti twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:57:07Love that #Planking is everywhere now
http://t.co/rX9pWsX9 reageer retweet
Wat zei ik? FUUUUUUUUUUUUUUUquote:'Waslijst aan clubs geïnteresseerd in Guidetti'
Martin van Geel zit morgen aan tafel bij de rijkste voetbalclub ter wereld. 'Uiteraard gaan we het ook over John Guidetti hebben', zegt de technisch directeur van Feyenoord. 'Het mag duidelijk zijn dat wij heel tevreden zijn over zijn ontwikkeling.'
Uitsluitsel
'We zouden hem graag nog langer bij ons houden, maar natuurlijk verwacht ik niet dat daar deze week al uitsluitsel over komt. Ik ga met Brian Marwood over van alles en nog wat praten. Misschien zijn er door de ontwikkeling die Guidetti doormaakt wel meer spelers van Manchester City die de stap naar de Kuip willen en kunnen maken.'
Waslijst
In de Zweedse media verschenen gisteren berichten over een waslijst aan geïnteresseerde clubs die plotseling de jonge Zweed in het vizier hebben. Volgens zijn zaakwaarnemer Per Jonssen zitten er vijftien clubs uit Spanje, Duitsland en Italië achter Guidetti aan.
EK
Op diverse internetsites kreeg bondscoach Erik Hamrén ook al het dringende verzoek om Guidetti op te nemen in de selectie voor het EK, komende zomer in Polen en Oekraïne. Nu FC Utrecht-speler Alexander Gerndt door privé-escapades voorlopig uit de gratie is, is de kans groot dat de Zweedse tiener mee mag naar Polen en Oekraïne.
Droom
'Maar ik kijk niet vooruit', lacht Guidetti. 'Al dank ik de fans die voor mij stemden op het internet. Mijn toekomst bij Manchester City en Feyenoord? Ik weet het niet. Net als ik niets kan zeggen als er over mij wordt gesproken als kandidaat voor de nationale ploeg. Natuurlijk is deelnemen aan het EK een droom, maar ik ben er echt niet mee bezig.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rd-in-Guidetti.dhtml
Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef inZanity het volgende:
Van Geel moet gewoon proberen m nog een jaar te huren, bij City is toch voorlopig geen plek voor m. En dan een eerste optie afdwingen, dus wanneer City van m af wil dat Feyenoord als eerst met m mag praten.
Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een eerste optie heel reëel is, als er 15 topclubs achter hem aan zitten. Feyenoord is voor dit jaar een mooie springplank voor hem, maar we moeten denk ik niet de illusie koesteren dat hij hier nog 3 jaar zal spelen.
ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop hequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wie weet, hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben in Rotterdam. Overigens moet ik zeggen dat ik qua zijn gedrag hem een beetje vergeleek met Balotelli (inclusief IQ), maar in dat interview kwam hij wel redelijk intelligent over.
Persoonlijk zou ik voor Feyenoord gaan. Mooiere club danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja, maar hoe goed je het ook naar je zin heb, de keuze Manchester of Feyenoord? Ik denk dat ie hooguit een jaar nog blijft. Hoewel ik ook langer hoop he
Ik heb het echt gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck ik had serieus geld willen inzetten op een hattrick van Guidetti, maar uiteindelijk toch niet aangedurfd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |