Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:
Medische vraag: moeten je amandelen niet geknipt worden als je er last van (gehad) hebt?
Zou mooi zijn als dat in de zomerstop was idd. Volgens mij lig je er als volwassene toch wel een aantal weken uit na zo'n ingreep, wat betreft sporten dan. De Zeeuw had dat meende ik toen ook, een tijd terug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Ritmo het volgende:
Medische vraag: moeten je amandelen niet geknipt worden als je er last van (gehad) hebt?
http://www.voetbalprimeur(...)t_van_amandelen.htmlquote:
Hij is ook qua techniek geen wereldniveau. Van de 3 doelpunten tegen ajax was er 1 een pingel, en 1 een intikker.. Z'n derde schoot ie netjes in, maar het duurde ff voor ie 'm onder controle had. Alsnog, schiet ie ze er maar mooi in, (inzicht idd?) maar het zijn geen goals waarmee je 'm het predikaat 'Zó goed' opspeld. Hoewel ie in voorgaande wedstrijden natuurlijk ook prachtige goals gescoord heeft (hij kan immers prima voetballen).quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Toch ben ik er nog niet helemaal uit wat nou z'n precieze kwaliteiten zijn, waarom ie zo goed is.
Hij is niet bijzonder snel, hij is niet heel technisch... en ook niet een standaard 'killer' in de 16, zoals b.v. Huntelaar.
Inzicht, goede loop-acties? Sowieso weet ie heel goed precies wanneer een keeper op het verkeerde been staat.
Zullen ze idd wel niet in het seizoen doen, Want daar ben je hem dus echt een poosje mee kwijt. Hoe ouder je bent, hoe meer last je hebt van amandelen knippen. Nou is hij een topsprorter, dus hij zal wel iets sneller herstellen dan anderen, maar twee weken herstellen is wel normaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ook later. In de zomerstop bijvoorbeeld. Of hij moet er zeer binnenkort weer last van gaan krijgen.
Jaap van Duijn was veel sneller populair, heeft überhaupt maar één wedstrijd gevoetbald voor ADO DH 1.quote:Zelden werd een speler zó snel zó populair in De Kuip als John Guidetti.
Hij had beter een plank kunnen laten tatoeëren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij een Apple-reclame op zijn borst laten tatoeëren?
[ afbeelding ]
John Guidetti
”The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do” That is what the tattoo says.
Vind ik leuk · · Delen · 41 minuten geleden
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij een Apple-reclame op zijn borst laten tatoeëren?
[ afbeelding ]
John Guidetti
”The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do” That is what the tattoo says.
Vind ik leuk · · Delen · 41 minuten geleden
Positiespel imo. Hij is vaak aanspeelbaar en kan vrij goed op alle plekken rondom de 16 uit de voeten. Tevens heeft hij een goed schot. Niet mooi of hard, maar wel gericht. Ook vind ik dat hij goed het overzicht houdt, als er iemand anders beter voor staat zal Guidetti hem 9/10x afgeven denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Ritmo het volgende:
Toch ben ik er nog niet helemaal uit wat nou z'n precieze kwaliteiten zijn, waarom ie zo goed is.
Hij is niet bijzonder snel, hij is niet heel technisch... en ook niet een standaard 'killer' in de 16, zoals b.v. Huntelaar.
Inzicht, goede loop-acties? Sowieso weet ie heel goed precies wanneer een keeper op het verkeerde been staat.
De goals tegen Ajax waren makkelijk ja, op die 3e na. Maar tegen Twente, Vitesse en RKC heeft hij toch een hoop knappe goals gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij is ook qua techniek geen wereldniveau. Van de 3 doelpunten tegen ajax was er 1 een pingel, en 1 een intikker.. Z'n derde schoot ie netjes in, maar het duurde ff voor ie 'm onder controle had. Alsnog, schiet ie ze er maar mooi in, (inzicht idd?) maar het zijn geen goals waarmee je 'm het predikaat 'Zó goed' opspeld. Hoewel ie in voorgaande wedstrijden natuurlijk ook prachtige goals gescoord heeft (hij kan immers prima voetballen).
Ik denk toch dat het voornamelijk geestdrift is. Die jongen is ZO gebrand op de wedstrijd en presteren. Dacht eerst dat ie het een beetje overdreef, maar begin er nu toch echt in te geloven dat ie écht zo gedreven en gepassioneerd is. En dat maakt 'm wél 'Zó goed'. Het is aanstekelijk, hij jut het team er mee op. Waarom denk je dat feyenoord dit jaar thuis zo lekker bezig is? Ik zou er spontaan ook goed van gaan voetballen als er 50.000 fans achter me staan en een of andere vuurvretende goalgetter me continu zou coachen.
Wel jaloers op hoor. Ik heb liever zo'n speler dan iemand die mss technisch wat beter is(wat in de ED overigens vrij zeldzaam is volgens mij), maar er bij loopt alsof zn hond net dood is.
Omdat het geen tong topic is dat over Ajax gaat of anti Feyenoord is zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
Het grote John Guidetti-topic #1: superster in Rotterdam
Mag hier wel
Maar hij had al populariteit vergaard als zanger van Di-rect, dus dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef n00b13 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)uit-t-niet-uit.dhtml
[..]
Jaap van Duijn was veel sneller populair, heeft überhaupt maar één wedstrijd gevoetbald voor ADO DH 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |