Zo beter?quote:
Anders lees je even heel de reeks doorquote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Braaf, wat voor stukken hangen er eigenlijk aan de muur?
Anders vertel jij het mij even, mag vast wel van DS4.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Anders lees je even heel de reeks door![]()
.
Even deze post lezen:quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Anders vertel jij het mij even, mag vast wel van DS4.
Vertel eens: wat schat je zo in?quote:
In aflevering 2 heb ik nog meer foto's van de ruimtes gepost... Moet te vinden zijn, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Tchock het volgende:
Heb je nog meer foto's van de ruimtes, zodat de grootte beter te zien is?
Voor jou is er aflevering 1.quote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Braaf, wat voor stukken hangen er eigenlijk aan de muur?
Volledig bedraad netwerk. Domotica gelaten voor wat het is.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
DS4: misschien ben ik het even kwijtgeraakt; maar wat ga je doen op electronica/netwerk gebeuren?
Dus nog iets van domotica, of ander opzienbarende elektrische gadgets?
Er komt nog genoeg. Het is in ontwikkeling. De bioscoop blijft ook niet wit zegmaar... Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens ook eens met Danny en gevolg; wat ziet het er steriel uit zeg, komt er nog iets van kleur, warmte, gezelligheid?
Speciaal voor mij, dank voor dit gebaar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor jou is er aflevering 1.
(Peter Lik zie je in de keuken en woonkamer)
Ik heb ook wel geduld hoor! Neem aan dat de bioscoop richting het zwarte/donkere gaat? Ik bedoel meer de woonkamer en keuken. Dan heb je zo'n mooie woonkamer en dan stop je de TV zo weg in de muur zodat het allemaal zo kaal lijkt. De gordijnen hebben meer zo'n schutkleur zodat alles een beetje grijs/zwart/wit/grijstintig is! Het had mij wel wat geleken om BAM ineens bordeaux rode gordijnen te hebben, en een beetje warme meubels van mooi eikenhout ofzoiets dergelijks.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er komt nog genoeg. Het is in ontwikkeling. De bioscoop blijft ook niet wit zegmaar... Geduld is een schone zaak.
Geen idee, ik ken je niet, niet persoonlijk en niet op de foksquote:
Nou, zo oud ben ik ook weer niet!quote:
Antraciet tapijt op wanden en vloer en rode stoelen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb ook wel geduld hoor! Neem aan dat de bioscoop richting het zwarte/donkere gaat?
Er staat een dressoir en tafel van eiken in de woonkamer... er komt in het deel bij de tv nog een notenhouten salontafel en een kleed. In de keuken komt nog een teakhouten tafel. In de serre willen we waarschijnlijk ook nog een vloerbedekking bij de bank. Er moet nog wat aan de muur. Er zal ook nog wel een plant bijkomen.quote:Ik bedoel meer de woonkamer en keuken. Dan heb je zo'n mooie woonkamer en dan stop je de TV zo weg in de muur zodat het allemaal zo kaal lijkt. De gordijnen hebben meer zo'n schutkleur zodat alles een beetje grijs/zwart/wit/grijstintig is! Het had mij wel wat geleken om BAM ineens bordeaux rode gordijnen te hebben, en een beetje warme meubels van mooi eikenhout ofzoiets dergelijks.
Wel lekker gewerkt?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:14 schreef DS4 het volgende:
Ben net thuis van een dagje werken, dus vandaag ziet het er nog hetzelfde uit als gisteravond...
Duidelijk geen volgerquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Mastroianni het volgende:
Wat voor bioscoop apparatuur heb je gekocht? Wel iets serieus of gewoon een Sony setje?
1e topic heb ik wel wat plaatjes gekeken, maar ik heb zelf ook wel een aardig setje thuis staan en bioscoop apparatuur heeft m'n interesse dus daar ben ik erg benieuwd naarquote:
TS heeft in ieder detail van zijn huis een ongekend oog voor detail gehad en lijkt een redelijk dikke portemonnee te hebben. Volgens mij heeft niemand TS nog op één concessie kunnen betrappen, en ik denk niet dat daar met de bios verandering in gaat komenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
1e topic heb ik wel wat plaatjes gekeken, maar ik heb zelf ook wel een aardig setje thuis staan en bioscoop apparatuur heeft m'n interesse dus daar ben ik erg benieuwd naar
Zelf heb ik toendertijd (inmiddels al weer 4,5 jaar geleden) toen ik met mijn eigen huis bezig was gekozen voor de Onkyo Integra TX-NR5000 I.C.M. een complete Klipsch Ultra THX2 7.2 set, omdat 't een echte bioscoop set was. Een CDtje draaien klinkt niet zo mooi met die set, maar ach daar is het een filmkamer voorquote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef DS4 het volgende:
Momenteel ligt alleen reciever en speakers vast, aangezien ik die nog heb liggen en die voldoen. NAD + B&W. Niet heel fancy, maar ik geloof nog steeds dat het ruim voldoende gaat zijn en zo niet dan kan daar nog altijd aan gesleuteld worden.
Beamer wordt waarschijnlijk de Panasonic PT-AT5000, die over enkele weken op de markt moet komen. Opvolger van de PT-AE4000, die door velen als een van de beste, zo niet de beste, beamer uit het middensegment wordt beschouwd.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Zelf heb ik toendertijd (inmiddels al weer 4,5 jaar geleden) toen ik met mijn eigen huis bezig was gekozen voor de Onkyo Integra TX-NR5000 I.C.M. een complete Klipsch Ultra THX2 7.2 set, omdat 't een echte bioscoop set was. Een CDtje draaien klinkt niet zo mooi met die set, maar ach daar is het een filmkamer voorEcht afgestemd op surround geluid
Inmiddels is daar ook een processor bijgekomen omdat de Integra geen HD audio ondersteunde (in de afgelopen 4/5 jaar is blu-ray opgekomen natuurlijk en dat was toen nog niet).
Zal vanavond een paar fotootjes online zetten als ik thuis ben.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van?
Die je wil laten zien natuurlijk...
Dat zijn gewoon klopgeesten. Het zal wel gebouwd zijn op een Romeinse begraafplaats of iets dergelijks waar een enorm slechte horror mee begint...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef lipje het volgende:
d'r staat een kat naast de haard, en een man met een fototoestelachtig apparaat
Enge meneer idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon klopgeesten. Het zal wel gebouwd zijn op een Romeinse begraafplaats of iets dergelijks waar een enorm slechte horror mee begint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |