Zo beter?quote:
Anders lees je even heel de reeks doorquote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Braaf, wat voor stukken hangen er eigenlijk aan de muur?
Anders vertel jij het mij even, mag vast wel van DS4.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Anders lees je even heel de reeks door![]()
.
Even deze post lezen:quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Anders vertel jij het mij even, mag vast wel van DS4.
Vertel eens: wat schat je zo in?quote:
In aflevering 2 heb ik nog meer foto's van de ruimtes gepost... Moet te vinden zijn, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Tchock het volgende:
Heb je nog meer foto's van de ruimtes, zodat de grootte beter te zien is?
Voor jou is er aflevering 1.quote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Braaf, wat voor stukken hangen er eigenlijk aan de muur?
Volledig bedraad netwerk. Domotica gelaten voor wat het is.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
DS4: misschien ben ik het even kwijtgeraakt; maar wat ga je doen op electronica/netwerk gebeuren?
Dus nog iets van domotica, of ander opzienbarende elektrische gadgets?
Er komt nog genoeg. Het is in ontwikkeling. De bioscoop blijft ook niet wit zegmaar... Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens ook eens met Danny en gevolg; wat ziet het er steriel uit zeg, komt er nog iets van kleur, warmte, gezelligheid?
Speciaal voor mij, dank voor dit gebaar.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor jou is er aflevering 1.
(Peter Lik zie je in de keuken en woonkamer)
Ik heb ook wel geduld hoor! Neem aan dat de bioscoop richting het zwarte/donkere gaat? Ik bedoel meer de woonkamer en keuken. Dan heb je zo'n mooie woonkamer en dan stop je de TV zo weg in de muur zodat het allemaal zo kaal lijkt. De gordijnen hebben meer zo'n schutkleur zodat alles een beetje grijs/zwart/wit/grijstintig is! Het had mij wel wat geleken om BAM ineens bordeaux rode gordijnen te hebben, en een beetje warme meubels van mooi eikenhout ofzoiets dergelijks.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er komt nog genoeg. Het is in ontwikkeling. De bioscoop blijft ook niet wit zegmaar... Geduld is een schone zaak.
Geen idee, ik ken je niet, niet persoonlijk en niet op de foksquote:
Nou, zo oud ben ik ook weer niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |