Ik leg het even uit in een spoiler, zitten een paar dingen tussen die je nog niet wilt weten als je nog moet beginnen met seizoen 7:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:24 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Totaal onlogische sprongen/stappen zetten is iets anders dan niet uitdiepen.
En o ja? Was me niet opgevallen, excuus daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering met Cassie deed me trouwens ernstig denken aan cashback.
Met een ongelukkig hoofdpersoon. En een artiest die gigantisch geobsedeerd kunst over een blonde chick maakt.
Met super weirde maar wel interessante personages. En met artsy filmwerk.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
CashbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering met Cassie deed me trouwens ernstig denken aan cashback.
Met een ongelukkig hoofdpersoon. En een artiest die gigantisch geobsedeerd kunst over een blonde chick maakt.
Met super weirde maar wel interessante personages. En met artsy filmwerk.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Cook heeft de therapeut doodgeslagenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vraagje, ik heb net se7 gekeken in een keer alleen ik vroeg me af waarom cook er ineens weer is? Ik dacht dat hij 'dood' was geslagen door die therapeut aan t einde van se4?
Freddyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
En die andere kerel was vermoord door de therapeut. Weet zijn naam al niet meer.
Ohh vandaar dat hij in de auto ook zei tegen charlie ( zo heet die chick met de pony toch? ) 'i killed someone'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cook heeft de therapeut doodgeslagen
Droom lekker verder. Van mij hoeft het niet perse. Je hebt 4 kwaliteits seizoenen. 2 redelijke en 1 kutte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hopen dat er volgend jaar een se8 komt.
Zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Van mij hoeft het niet perse. Je hebt 4 kwaliteits seizoenen. 2 redelijke en 1 kutte.![]()
Koesteren wat we hebben
I'm fucking cook!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ZekerMaar ik hoop op meer
kan niet genoeg krijgen van Effy & Cook
Direct flashback naar se4 (toch?) toen cook, effy, freddy en JJ in de boot van cook zijn vader weg vaardenquote:
Kan ik me nog wel redelijk herinneren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Direct flashback naar se4 (toch?) toen cook, effy, freddy en JJ in de boot van cook zijn vader weg vaarden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |