Nee schijnbaar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vond het best wel goed eerlijk gezegd wel nogal een breuk met de voorgaande skins. Waar het een vrolijke boel was was dit toch vooral drama. Vond de muziek in aflevering 1 trouwens prima hoor maar nu was het inderdaad niet veel.Ik ging dit kijken met huisgenoten vanavond.. Moest ze telkens overtuigen van het feit dat Skins vroeger wel meer party hardy wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naomi was goed geacteerd deze aflevering!
Ik denk trouwens dat Cassie haar verhaal veel leuker is en ook meer 'party hardy'
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 10-07-2013 01:08:14 ]Your beauty never ever scared me.
Ik zag het net al ja toen ik de afleveringen ging kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat je iemand Cassie leuk kan laten lijken door 1 aflevering te zien.
Misschien die ene in New York daar is ze wel aandoenlijk.
Is toch juist bij elke Skins zo dat ze lekker vaag aflsuiten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
Wat een kut einde om het verhaal van Effy mee af te sluitenBlijf gewoon met 1000 vragen zitten over hoe het verder zou gaan
![]()
Wel inderdaad super mooi gefilmd maar ook zoals Effy uitziet om Emily op te halen op het vliegveld, de haren zo strak naar achter en allesHet klopt niet.
En inderdaad er is net 3 jaar ofzo voorbij sinds hun laatste optreden in seizoen 4 en nu zou Effy al zo'n baan in The City hebben? Meeeh.
Toch zal ik de afleveringen van Cassie en Cook ook kijken maar na beide afleveringen gezien te hebben vond ik die van Effy verhaaltechnisch helemaal niet geslaagd om de naam Skins te dragen.
Maandag nacht is hij al te downloadenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Huh wanneer is aflevering 3 te downloaden? Dacht vandaag maar zo te zien is dat pas op Dinsdag?Ik ben in de war haha
Zoals?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Meneerik2 het volgende:
Aflevering 1 van seizoen 7 gezien. Zat zoveel bullshit in dat ik de tv een luier om moest doen
Effy die alles (vanaf de 18e eeuw tot short selling) uitgelegd krijgt dmv stoepkrijt, en dan alles weet zonder aantekeningen.quote:
Het is en blijft een mini serie dus je kan ook niet verwachten dat ze alles gaan uitdiepen en bovendien zou daar geen reet aan zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Effy die alles (vanaf de 18e eeuw tot short selling) uitgelegd krijgt dmv stoepkrijt, en dan alles weet zonder aantekeningen.
Vervolgens heeft ze een gesprek met zomaar een belangrijke dude en dan weet ze ALLES te vertellen wat er moet worden gezegd.
Omdat ze een klant binnenhaalt (Account managers taak) krijgt ze een promotie tot vermogensbeheerder/aandelen verkoper (?)
Waar ze zomaar (door voorkennis, maar voor haar collega's is het zomaar) 1.2 miljoen pond binnenharkt. Waar niemand verder ook naar vraagt.
Totaal onlogische sprongen/stappen zetten is iets anders dan niet uitdiepen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is en blijft een mini serie dus je kan ook niet verwachten dat ze alles gaan uitdiepen en bovendien zou daar geen reet aan zijn.
Een van de collega's van Effy zet juist vraagtekens bij haar plotselingen succes
Ik leg het even uit in een spoiler, zitten een paar dingen tussen die je nog niet wilt weten als je nog moet beginnen met seizoen 7:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:24 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Totaal onlogische sprongen/stappen zetten is iets anders dan niet uitdiepen.
En o ja? Was me niet opgevallen, excuus daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering met Cassie deed me trouwens ernstig denken aan cashback.
Met een ongelukkig hoofdpersoon. En een artiest die gigantisch geobsedeerd kunst over een blonde chick maakt.
Met super weirde maar wel interessante personages. En met artsy filmwerk.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
CashbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering met Cassie deed me trouwens ernstig denken aan cashback.
Met een ongelukkig hoofdpersoon. En een artiest die gigantisch geobsedeerd kunst over een blonde chick maakt.
Met super weirde maar wel interessante personages. En met artsy filmwerk.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Cook heeft de therapeut doodgeslagenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vraagje, ik heb net se7 gekeken in een keer alleen ik vroeg me af waarom cook er ineens weer is? Ik dacht dat hij 'dood' was geslagen door die therapeut aan t einde van se4?
Freddyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
En die andere kerel was vermoord door de therapeut. Weet zijn naam al niet meer.
Ohh vandaar dat hij in de auto ook zei tegen charlie ( zo heet die chick met de pony toch? ) 'i killed someone'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cook heeft de therapeut doodgeslagen
Droom lekker verder. Van mij hoeft het niet perse. Je hebt 4 kwaliteits seizoenen. 2 redelijke en 1 kutte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hopen dat er volgend jaar een se8 komt.
Zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Van mij hoeft het niet perse. Je hebt 4 kwaliteits seizoenen. 2 redelijke en 1 kutte.![]()
Koesteren wat we hebben
I'm fucking cook!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ZekerMaar ik hoop op meer
kan niet genoeg krijgen van Effy & Cook
Direct flashback naar se4 (toch?) toen cook, effy, freddy en JJ in de boot van cook zijn vader weg vaardenquote:
Kan ik me nog wel redelijk herinneren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Direct flashback naar se4 (toch?) toen cook, effy, freddy en JJ in de boot van cook zijn vader weg vaarden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |