Ik kan het me wel een beetje voorstellen hoor Ro.. Je kunt eroverheen zijn, maar zoiets blijft altijd pijnlijk tenzij het een vriendinnetje van de kleuterklas betreft oid...
Wat die ex vriendin doet zou ze dan zelf grotendeels moeten weten, maar wat me wel pijn zou doen is dat die maat er met haar vandoor gaat. Die had op zijn minst even kunnen vragen of je er problemen mee zou hebben ...
Nog even iets over die ''scharrel'' waar ik het een tijdje geleden over had. Jullie weten waarschijnlijk niet meer waarover ik het heb maargoed...
Had aan het begin niet echt gevoelens voor haar, maar ze ziet er gewoon leuk uit, en ze is lief

Zij nam/neemt vaak het initiatief om langs te komen. Soms zegt ze dat ze langskomt, maar als ik toevallig alleen thuis ben dan is ze altijd uit op seks.
Ik had ( en heb ) vaak het gevoel dat ik echt twijfel. Objectief gezien is ze gewoon leuk, en is ze een verbeterde versie van mijn ex (ze lijkt er niet op, maar wel op veel punten beter) maar de gevoelens zijn er gewoon niet, en soms zegt en doet ze dingen waar ik gewoon op afknap..
Zo was er vorige week een verjaardag van een vriend van mij, en zij mocht ook komen samen met een vriendin. Nu zijn wij studenten en geven we nooit belachelijk dure cadeaus, zij had die vriend nog maar een paar keer gezien, en komt aanzetten met een cadeau van (70!! ) euro..
Ik schaamde me dood, ze had zelfs nog een duurder cadeau dan zijn eigen vriendin. Zelf vond ze het hardstikke stoer dat zij het duurste cadeau had, al was het totaal ongepast...
Ze wil graag in onze groep passen en ik vind het lief dat ze het probeert, maar het is allemaal een beetje over de top, tot het genante toe..
Aan het begin dacht ik nog, je moet haar niet nu al aan de kant zetten. Had het idee dat ik haar alleen maar vergeleek met mijn ex en dat ik haar daardoor minder leuk vond. Ik vond dat ik maar even door moest gaan, want dat zou vast wel veranderen..
Inmiddels zit ik er dus aardig diep in, al heeft zij godzijdank ook nog nooit het woord relatie in haar mond genomen.
Ik vind echter dat ze totaal geen karakter heeft. Ze is het klakkeloos eens met wat ik zeg, lijkt geen eigen mening te hebben, en op 9 vd 10 dingen die ik tegen haar zeg krijg ik als antwoord ''hahahaha''...
Als ik haar vraag wat ze aan het doen is dan kan ze doodleuk vertellen dat ze in haar huis is dat wordt verbouwd, waar dus allemaal bouwvakkers rondlopen. Waar ze dan ook nog maar even bescheiden over zichzelf aan toevoegd dat die bouwvakkers het geweldig vinden dat zij er rondloopt.. Beetje een afknapper... Toch blijft het lastig, ze is wel aardig, zelfs een goedzak...