ik zeg ook 'denken ze'quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want dan blijven ze de hele nacht wakker om op hun auto te letten?
Het is een vervolg op de vorige TT. Ken je klassiekers!quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
OCD ALERT
Die TT kan ECHT niet
WAT DOE JE???
OCD?quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
OCD ALERT
Die TT kan ECHT niet
WAT DOE JE???
wat een faalreactiequote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan was ie nooit naar mij overgestapt na die eerste affaire met jou!
I want to thank you and your small dick, from the bottom of my... bottom
Maakt me geen ossekut uit! [Singles] hoort eerst!quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een vervolg op de vorige TT. Ken je klassiekers!
alert is Engels, de afkorting ervoor dus ook. In het Nederlands: OCS.quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
OCD?. Een botaandoening in de TT?
Net zoals jouw faal-burn?quote:
Hetgeen mij dan weer geen stierenlul uitmaaktquote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me geen ossekut uit! [Singles] hoort eerst!![]()
Fijn he, jeugdsentiment?quote:
Whio the fuck cares about de topictitel? als het maar herkenbaar is als een singles topic.quote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn he, jeugdsentiment?
Hij was vandaag nog op de radio
Zit al de hele dag te zumbaheyen!
En ik hou wel van TT waar blijkbaar iedereen over kan vallen
Besides..... het is toch wel een beetje traditie om de eerste pagina van ieder topic te zeiken overd e TT, dus ik kan jullie toch niet teleurstellen?![]()
![]()
FOK!kers die niet hun pagina op 302+ posts per pagina in hebben gesteldquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn he, jeugdsentiment?
Hij was vandaag nog op de radio
Zit al de hele dag te zumbaheyen!
En ik hou wel van TT waar blijkbaar iedereen over kan vallen
Besides..... het is toch wel een beetje traditie om de eerste pagina van ieder topic te zeiken overd e TT, dus ik kan jullie toch niet teleurstellen?![]()
![]()
Mja, inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whio the fuck cares about de topictitel? als het maar herkenbaar is als een singles topic.
Ik weet wat OCD is, ik wilde een grapje makenquote:Op maandag 12 september 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alert is Engels, de afkorting ervoor dus ook. In het Nederlands: OCS.
Obsessive–compulsive disorder/Obsessieve-compulsieve stoornis
Mensen die vandaag in een godvergeten bloedirritante zeikbui zijnquote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK!kers die niet hun pagina op 302+ posts per pagina in hebben gesteld
Nou, toe maar dan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat OCD is, ik wilde een grapje maken.
Even in de FB zetten, lossen de modjes het wel opquote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Wist alleen niet dat als je niet begint met [Singles] dat ie er dan niet een leuk grijzig kleurtje opzet.
Is de "ketting" dan ook meteen verbroken of is het fok-systeem toch wel slimmer dan dat?
bloedirritantequote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die vandaag in een godvergeten bloediritante zeikbui zijn
Ikquote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK!kers die niet hun pagina op 302+ posts per pagina in hebben gesteld
Ach die ketting is al 26.503 keer verbroken en dat heeft zich altijd opgelost.quote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even in de FB zetten, lossen de modjes het wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |