een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AhEen avondje voor de tv kan toch geen kwaad?
als ik niet beter zou wetenquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want dan zouden online aan elkaar vragen hoe het gaat. Dan zouden we dat niet op andere manieren doen.
Oooh! Dat is wel super leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
een avondje niet nee.. maar het zijn er al snel een stel he.
en avondjes in de kroeg, bioscoop en diner-theater zijn ook niet zo goed voor de beweeglijkheid
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten
en sowieso, ik zou willen dat lilypilymeisje mij net zo aanbad als ze jou aanbidt!
Ja, dat weet jij net zo goed als (dan) ik!quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je moest eens weten wat je daartussen allemaal aantreft.
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!quote:
( Weer) nieuw in singles.quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hoezo nieuw?aantal posts: 2705 (gemiddeld 5 per dag)
Gisteren?quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!
Mysterie van je buik ook opgelost.quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal waar.. heb me een breuk gelachen gisteren!
ja.. was gisteren in de lokale shouwburgquote:
"Tussen de regels" kunnen we hieruit natuurlijk opmaken dat hij L-E´s aanbidding van jou wel oke vind.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is dr vriend het vermoedelijk niet mee eens.
en wat was daar te bewonderen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. was gisteren in de lokale shouwburg
Oke! Nou mooi tochquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. was gisteren in de lokale shouwburg
Stoelen, podium, lampen....quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en wat was daar te bewonderen?
Dat staat er ook los van. Ik denk dat hij beide liever niet ziet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Tussen de regels" kunnen we hieruit natuurlijk opmaken dat hij L-E´s aanbidding van jou wel oke vind.
Watte?quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk eens wat verder dan je neus lang is
http://forum.fok.nl/user/history/280234
Heb momenteel andere dingen aan m'n hoofdquote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nevermind.
Lever gewoon je kleurtje in als je dat al niet snapt.
britse comedyquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en wat was daar te bewonderen?
zeker!quote:
neu.. goed 22 uur weer thuis.. uiteindelijk wel wat te laat gaan slapen maargoedquote:
Goeie avondquote:
Het is maandag. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat staat er ook los van. Ik denk dat hij beide liever niet ziet.
Ah okequote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
neu.. goed 22 uur weer thuis.. uiteindelijk wel wat te laat gaan slapen maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |