Tssk, Cat, het is nog geen half twaalf en je neemt zulke vuile woorden in den mond. Spoelen met zeep!quote:
Oe, dat is wel heel keihardquote:
Érg overtuigendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whutquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En mijn date met Erik is definitief.Nu nog 3 maanden wachten.
Is Erik nu echt overstag en houdt ie van catten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En mijn date met Erik is definitief.Nu nog 3 maanden wachten.
Tha_Erik, je collegaaaa!quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
Wie is Erik
En waarom moet je drie maanden wachten
Ben jij (Tha_)Erik vergeten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
Wie is Erik
En waarom moet je drie maanden wachten
Over 10 jaar neemt hij een Redcat van mij.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is Erik nu echt overstag en houdt ie van catten?
Jaloers zeker.quote:
Duh!quote:
Zul je zien dat ik geen klap vind aan dit cultureel evenement.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie formerly known as Bliksem
Nee, natuurlijk ben ik T_E niet vergeten, maar er zijn toch wel méér Eriksquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij (Tha_)Erik vergeten?
[..]
Over 10 jaar neemt hij een Redcat van mij.![]()
Maar vooralsnog gaan we samen naar de Notekraker (hihihihi)
Voor mij is er maar 1 Erik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik T_E niet vergeten, maar er zijn toch wel méér Eriks
* Rewimo in auto springtquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
Al dagen. Zou je niet eens vertrekken
Ja, want ze moet nog even omrijden naar mij om Manolo op te halen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al dagen. Zou je niet eens vertrekken
Die ging je toch in Ecco's rugzakje sneaken?quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ja, want ze moet nog even omrijden naar mij om Manolo op te halen.
Ow ja! Dawast!quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ging je toch in Ecco's rugzakje sneaken?
Joe houdt van knuffelenquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ow, jippie, ik ben zo blijEindelijk weer katten om mee te knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie formerly known as Bliksem
quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef senesta het volgende:
Er had hier iemand erg veel zin in een snoepje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rara wie zou dat nou zijn geweest
Jij snapt het verkeerd: dat zijn luchtgaatjes voor de snoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Leuk is dat hequote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
We krijgen weer katten
![]()
Valt het op dat ik blij ben?
Echt heel gaaf dat jullie zo blij zijnquote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
We krijgen weer katten
![]()
Valt het op dat ik blij ben?
Die weet nog van niks, hij slaaptquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
Echt heel gaaf dat jullie zo blij zijn
Is Christan ook een beetje blij?
Wat zal hij een goede morgen hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die weet nog van niks, hij slaaptMorgenochtend ga ik het hem vertellen
Hij wist wel dat we erover nadachten natuurlijk.
Basje is vorige week al naar haar nieuwe huis gegaanquote:
Oh sorryquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Basje is vorige week al naar haar nieuwe huis gegaan
Moortje (Eli) moet eerst nog gekeurd worden door de DA
Adem in, adem uitquote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat puntjes voor de Wielewaal op papier aan het zetten en word er weer boos van.[nutteloze post]
Hahaha, erg is dat he?quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat puntjes voor de Wielewaal op papier aan het zetten en word er weer boos van.[nutteloze post]
Helptquote:
Drama. Dat je gewoon weer die spanning in je lijf voelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |