Blablablaquote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ja toen lag ik in het z-huisquote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!
Waarom moet ie naar de DA?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
Weer voor de jeuk?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom moet ie naar de DA?
Ik ga een weegschaal kopen en boodschappen doen
Ik doe vet lief. Dit is lief voor mijn doen, dat weet jij ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey, doe es lief![]()
Man oh man wat een bult wind hier
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Weer voor de jeuk?
Hoe gaat het met Ean bij de gastouder?
TMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Chico heeft heerlijke geile dromen geloof ik !
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van hebquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Qwea heeft last van kutwinden, kan ook niet missen eigenlijk he
M_m?quote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Oh I really doquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Wazig he? Heb je nog geen idee wat de trigger is?quote:Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.
Op de gastouder kom ik wellicht later nog terug. Nu is het daar het moment niet voor. Maar ean doet het er super goed.
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
M_m?
Dat hebben we allemaal from time to time.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
Nee idd dat willen we NIET weten maar jou kennende krijgen we dat toch te horen
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk meequote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????
Ze vertelt het heus wel hoor,quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik ben echt reuzebenieuwd
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerkquote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk mee
Nee dusniks zo ganz Geils als Chico zijn escapades.
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jouquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze vertelt het heus wel hoor,in etappes om de spanning erin te houden.
Ja livin' on the edgequote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
Qwea en niet meer durvenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
[..]
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jou
Dit dusquote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea en niet meer durvenJe doet het erom he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |