Het begrip discussieforum is jou onbekend?quote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef Neriae het volgende:
[..]
Inplaats van dat mensen zich gewoon hier bij het nieuws posten houden, net als met Fukushima. Ik word er een beetje moe van op deze manier. Hou het nieuws gewoon hier en discussies ergens anders..?
Leg even uit, wil je?quote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het begrip discussieforum is jou onbekend?
Hij heeft wel een punt, ontopic blijven siert de discussiequote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In theorie misschien niet, in de praktijk wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Kernfusie hoeft geen radioactief afval op te leveren.
In theorie niet, in de praktijk wel.quote:Kernfusie heeft geen uranium nodig om op gang te komen.
Er zijn aparte topics zijn om te praten over energie. Een goed discussieforum herhaalt niet elke week dezelfde discussiequote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mogelijk wel, ligt een beetje aan de explosie plek t.o.v. het afval, in hoeverre is verpakking kapot, de kracht van de explosie e.d.quote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Re het volgende:
het is dus een equivalent van een "vuile" bom?
het gebrek aan solide informatie baart me dan wel zorgen eigenlijk, hopelijk onterechtquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mogelijk wel, ligt een beetje aan de explosie plek t.o.v. het afval, in hoeverre is verpakking kapot, de kracht van de explosie e.d.
Daar denken de Duitsers die nu miljarden uit moeten geven om lekkend afval uit een oude mijn op te ruimen anders overquote:Op maandag 12 september 2011 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het dumpt in mijnen van een paar kilometer diep maakt het echt geen flikker uit.
Zolang er maar geen asbest ontsnaptquote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben echt zo blij met regeringen heden ten dage. Er kunnen rampen gebeuren van ongekende proporties, fabrieken die opslagplaatsen voor kernbommen zijn kunnen ontploffen of nucleair afval kan gaan lekker maar nimmer zal er een gevaar voor de volksgezondheid ontstaan! Lang leve 2011!
Goed punt, dat hebben ze inderdaad nog niet onder controle!quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang er maar geen asbest ontsnapt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |