Dan heb je een sublidmaatschap en betaal je dus minder. Anders had je maandelijks de hand in hand ontvangen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:24 schreef Antaris het volgende:
[..]
Weet je wat ook lachwekkend is? Lid zijn van Feijenoord supportersvereniging. Betaal elk kwartaal en krijg er niks voor terug. Niet eens een boekje.
Maar als ik een volledige lidmaatschap neem. Wat krijg ik dan extra's?quote:Op maandag 12 september 2011 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je een sublidmaatschap en betaal je dus minder. Anders had je maandelijks de hand in hand ontvangen.
Ja, de hand in hand dus.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Maar als ik een volledige lidmaatschap neem. Wat krijg ik dan extra's?
Wacht maar totdat jullie naar angstgegner VVV moetenquote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
We zijn dit seizoen al 4 x teruggekomen van een achterstand. Met de veerkracht zit het wel goed.
Dat is 22 Januari pas.quote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jullie naar angstgegner VVV moeten
Ik heb meer zin in PSV.quote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jullie naar angstgegner VVV moeten
Precies dit verbaast mij dus enorm. Vorig jaar wist je dat bij een achterstand het 'ombuigen' vrijwel onmogelijk werd.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
We zijn dit seizoen al 4 x teruggekomen van een achterstand. Met de veerkracht zit het wel goed.
Idd.quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zorg maar voor puntenverlies bij PSV ja
Ach ja die jodenquote:Op maandag 12 september 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd.
Anders krijgen we weer dat gejank dat 'we expres verliezen' om jullie te dwarsbomen.
Na het gejuich in de arena vorig jaar wil ik dat gezeik dus NOOIT meer horen
Meeste schoten op doelquote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord vuurt nauwkeuriger dan Ajax
Met zo'n kop zou je toch denken dat Twente dat lijstje zou aanvoeren.
Ja daar waren die ratten ook over aan 't jammeren... Lodewijks was daar ook altijd zo ge-ni-aal in...quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Die Mulder maakt ook nog maar weinig foutjes tegenwoordig he.
Zag hem gisteren zelfs lekker irritant op het randje tijdrekken
Logisch toch, de homos uit Rotterdam hebben het altijd gedaanquote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach ja die jodenDaar zit echt een triest zooitje tussen. Alles en iedereen heeft het gedaan, maar de schuld zal nooit bij Ajax liggen.
Als eenzelfde situatie dit jaar weer voor zou doen zou het ongetwijfeld liggen aan ons, niet het feit dat ze gelijkspelen in Venlo 30 wedstrijden daarvoor
Dus...
Terwijl Ten Rouwelaar in de 25e al aan het tijdrekken was.quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Stel je eens voor hoe efficient we waren geweest als El Ali wat vaker op doel ipv over het doel had geschoten.quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord vuurt nauwkeuriger dan Ajax
Met zo'n kop zou je toch denken dat Twente dat lijstje zou aanvoeren.
dat deed de keeper van NAC al na de 1-0 ..quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Nu nog punten pákken ipv geen fouten meer maken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Was best een aardig schot hoorquote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu nog punten pákken ipv geen fouten meer maken.
Je kunt het 'm niet echt kwalijk nemen dat-ie erin gaat, maar echt totáál onhoudbaar zag de 1-0 van grote afstand er ook weer niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |