Kom met dat artikel, het is bijna nutteloos om dat te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 11:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik heb nu ook nog een project lopen in AS3.
oke, nu, per direct, doei.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet echt stoppen met FOK!ken op mijn stage
Begin daar nu alvast mee.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet echt stoppen met FOK!ken op mijn stage
Dat weet m'n leraar ook wel, maar die kan er weinig aan veranderen. Hij is het verplicht ons te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom met dat artikel, het is bijna nutteloos om dat te leren.
Was weer betraptquote:
je zou stoppen, oprotten dan.quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was weer betraptZat rustig te FOK!ken toen opeens mijn stagebegeleider iets wou laten zien
En toen opende hij internet en zag coban's UI
Misschien denkt hij nu dat ik op stormfront ofzo zit
FML
quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was weer betraptZat rustig te FOK!ken toen opeens mijn stagebegeleider iets wou laten zien
En toen opende hij internet en zag coban's UI
Misschien denkt hij nu dat ik op stormfront ofzo zit
FML
Flash werkt sowieso al kut, vooral AS3. Ik heb gewoon gezegd dat ik weigerde die taal te leren en mijn mentor gaf mij gelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 11:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat weet m'n leraar ook wel, maar die kan er weinig aan veranderen. Hij is het verplicht ons te leren.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Flash werkt sowieso al kut, vooral AS3. Ik heb gewoon gezegd dat ik weigerde die taal te leren en mijn mentor gaf mij gelijk.
Wel handig als je mentor op dat moment een Apple fanboy is.
Hoest dan eens 2x.quote:Op maandag 12 september 2011 11:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben jouw stage-begeleider Plastic_zak, ik zit nu tegenover je te FOK!ken.
Plastic_zak zit stiekem op Stormfront!quote:Op maandag 12 september 2011 11:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben jouw stage-begeleider Plastic_zak, ik zit nu tegenover je te FOK!ken.
Je was toch vrij ?quote:Op maandag 12 september 2011 11:50 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, ik ga nu dus wel richting school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |