stand deeltje 2405quote:
Je moet wel op 'Invoeren' drukkenquote:Op maandag 12 september 2011 12:35 schreef PhysicsRules het volgende:
He? Ik had een vraag gesteld. Waar is die gebleven?
Is dat een vraag, dan moet 'ie namelijk wel in het vet!quote:Op maandag 12 september 2011 12:35 schreef PhysicsRules het volgende:
He? Ik had een vraag gesteld. Waar is die gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Nee joh, het is allemaal de schuld van Fok!, Danny, de bagger software van dit forum, vast ook van de mods die mijn post hebben verwijderd en .. en .. en ehhh.quote:Op maandag 12 september 2011 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet wel op 'Invoeren' drukken.
Ja!!!!! dat was het. Het is allemaal lubje's schuld!!!quote:Op maandag 12 september 2011 12:39 schreef lubje25 het volgende:
en van lub die je punt heeft verwijderd
Vooral het laatste jaquote:Op maandag 12 september 2011 12:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee joh, het is allemaal de schuld van Fok!, Danny, de bagger software van dit forum, vast ook van de mods die mijn post hebben verwijderd en .. en .. en ehhh.
Daar lijkt ie wel op jaquote:
Dit lijkt me juistquote:
Nee het was een band die in het Engels zong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |