Hallo schönes Fräulein.quote:
Herkenbare problematiek wel. Ik faal altijd.quote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, ik was enigszins confused omdat het zo snel ging. De 1e keer dat ik keek lachte ze, en de 2e keer dat ik keek keek ze me aan en zat ze op haar vinger te bijten. Ik faal want ik had er gewoon naartoe moeten gaan.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallo schönes Fräulein.
Goed geslapen?quote:
Ja maar het was meer dat ik normaal wel gewoon zou aanspreken als ik een leuk meisje zie, maar dat ik op zo'n manier versiert word gebeurt niet vaak dus ik stond met m'n mond vol tanden.quote:Op maandag 12 september 2011 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Herkenbare problematiek wel. Ik faal altijd.
Na een avond keihard zuipen ben ik 's-ochtends tijdelijk geen eckte man meer.quote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha boeler, een echte man kan elke situatie handelen.
Laffe borrelaar.quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Na een avond keihard zuipen ben ik 's-ochtends tijdelijk geen eckte man meer.
het zijn me hobby en me werk en ik nuttig ze op centjequote:Op maandag 12 september 2011 13:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ben nu de twin towers in Java aan het tekenen.
Holler naar je boy boy dat pruttelende ventje.. volgens mij pruttelende kan fout zijn maar klinkie weg hier jij !! Fok is verboden nog even jaa ik hou je in de gatenquote:Op maandag 12 september 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn me hobby en me werk en ik nuttig ze op centje
jamaaaaaaaaarquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Holler naar je boy boy dat pruttelende ventje.. volgens mij pruttelende kan fout zijn maar klinkie weg hier jij !! Fok is verboden nog even jaa ik hou je in de gaten
Nee nee niksquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaaaaaaaaar
(het is wel juist: holler naar je boy boy dat pruttelende ventje )
watquote:
geil, dat wil ik welquote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee nee niksanders staat er zaterdag een rode handafdruk op je bil !! Gogogogo tochh
![]()
omdat dat telefoon is en dit valt minder opppquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Mij beetje wegleggen maar fokken wel he he
Hihihi oké okéquote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat dat telefoon is en dit valt minder oppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stop die altijd in de blender en dan snuif ik ze op en dan ga ik keihard trippen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb twisterfries bij de BK gekocht.
Oke.quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik stop die altijd in de blender en dan snuif ik ze op en dan ga ik keihard trippen.
Omdat jij vet populair bent en vet lief dit datquote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Etsu het volgende:
ewa joost wrm voeg je me toe @ msn :S:S
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat jij vet populair bent en vet lief dit dat
tfoe voor je traagheidquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jezus, ik heb nu pas door dat je UI op je naam is gebaseerd
Ik pas na deze postquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ookquote:
Ja prima. Ziet er een beetje goedkoop uit maar vooruit.quote:
hij kost ook 3x niksquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja prima. Ziet er een beetje goedkoop uit maar vooruit.
neequote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn toch goed met computers en alles?
wat is er danquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn toch goed met computers en alles?
Ja echt nortonquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
Heb je al geprobeerd Norton uit te zetten en het dan te proberen?
sowieso norton
Het is toch jouw laptop? Haal het gewoon wegquote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt nortonmijn vader die me dwingt dat fucking programma te installeren
is de batterij niet gewoon leeg?quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neeeeenee dat norton staat gewoon op mn laptop maar als ik mn harde schijf aansluit op de laptop leest mn laptop hem niet meer (komt niet tussen de dingesten bij mijn computer..) terwijl hij er wel in zittttttttttttt fucking frustrerend gewoon.
Moet je hem ook gewoon niet vergeten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
Mijn horloge ben ik vergeten bij het squashen, en is nog niet weergevonden:')![]()
Weg ¤150.. Volgende keer koop ik wel een cheap ass plastic horloge
gedaan bij mn zusje, deed hetquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
mik je harde schijf is in een andere computer, en kijk of 'ie het daar wel doet
quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
mik je harde schijf is in een andere computer, en kijk of 'ie het daar wel doet
quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werkt hij wel op andere PC's?
quote:
denk je?? hmmquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
reboot je PC eens, dat doet altijd wonderen
Nee klopt maar toch! Ik ben allang iets niet meer iets kwijt geraaktquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je hem ook gewoon niet vergeten.
Nietsmismee maar ik gebruik Aviraquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nod32 is wel goed, maar had geen idee hoe ik de taal moest veranderen van het Tsjechisch naar wat anders.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
op een gegeven moment wist ik de woorden annuleren en verwijderen wel in het Tsjechisch
En ik dacht dat mijn leven vertyfd wasquote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
R_R vertrekt om 12:40 naar de bushalte, de bus is lekker op tijd en R_R zit om 12:51 in de bus. Een minuut of 40 later komt R_R aan in Eindhoven. De trein is ook prima op tijd en ik kan meteen in de trein gaan zitten, althans, dat zou moeten, maar de trein is vol dus R_R moet staan. R_R komt aan in Tilburg en gaat naar zijn eerste college. Een college staatsrecht. Staatsrecht is nog wel goed te doen, vooral dankzij een goede docent die het leuk kan vertellen. Het eerst college is dus geen probleem. Ondertussen is het 16:45 en begint het tweede college. Perspectieven op recht. Het was erg matig, een docent vertelde een of ander kutverhaal over euthenasie, wat verder gewoon kut was en ronduit vervelend, best rot zelfs. Op dat moment had ik het al helemaal gehad. Toen hadden we gelukkig een uurtje pauze, zodat ik nog een beetje fatsoenlijk kon eten. Om 18:45 begon mijn laatste college, Europese rechtsgeschiedenis. Ondertussen ben ik al erg uitgeput en het college maakt het er niet beter op. Het is saai, het verhaal is niet te volgen. Docent springt van de hak op de tak, R_R zit zichzelf stierlijk te vervelen en besluit te gaan tekenen. De tijd kroop voorbij, maar uiteindelijk was het 20:30 en mocht R_R vertrekken. De trein kwam pas om 20:48 en vertrok om 20:53, R_R moest dus weer eens lang wachten en krijgt daar een slappe zak van, gelukkig waren er nog lotgenoten om mee te praten, dat maakte het dan nog iets minder erg. Vervolgens kwam ik weer aan in Eindhoven en moest ik wachten op m'n nazibus. De nazibus liet lang op zich wachten, zoals altijd, want wachten duurt gewoon lang. Ik bleef als laatste over in de bus en dat geeft helemaal een triest gevoel. In het donker in je eentje in een bus zitten. Vragen als: "Waar ging het fout?" komen in je op en je krijgt spontaan zin om op de grond te gaan liggen en niets meer te doen maar de grond is vies dus dat doe je dan weer niet. Toen mocht ik nog even lopen naar huis en ondertussen zit ik dit lulverhaal te typen, speciaal voor jou.
Groeten,
R_R.
Kut voor je, dat je niet kan lezen. Lijkt me lastig leven, als analfabeet.quote:
Jeetje, ik een heel verhaal voor jou schrijven krijg je dit soort reacties.quote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje wat naar zeg, maar meer enters waren wel fijn geweest.
sorry liefjequote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, ik een heel verhaal voor jou schrijven krijg je dit soort reacties.
geeft niet schatjequote:
Ik kwart voor 9 in Eindhoven.quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrijdag kwart voor 9 in Tilburg, ik heb nu al geen zin in vrijdag.
Eindhoven de gekste.quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kwart voor 9 in Eindhoven.
En donderdag half 12.
Vanmorgen stond ik om half 12 op school en viel het werkcollege uit3 uur wachten dus, even de stad ingeweest
Ik stond vorige vrijdag een kwartier te wachten voordat ik die trappen af wasquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven de gekste.
Wtf? Op 't station bedoel je? Doe je toch echt iets fout.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stond vorige vrijdag een kwartier te wachten voordat ik die trappen af wasdruk
Stopten aan beide kanten treinen en ik zat weer eens ergens achterin en kwam er als een van de laatsten uitquote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf? Op 't station bedoel je? Doe je toch echt iets fout.
Dan nog, is mij nog nooit overkomen dat ik een kwartier moet wachten bij de trappen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stopten aan beide kanten treinen en ik zat weer eens ergens achterin en kwam er als een van de laatsten uit
Groenten aan je tante.quote:
ja hey ben geen bulldozerquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan nog, is mij nog nooit overkomen dat ik een kwartier moet wachten bij de trappen.
Nee, maar dat is ook helemaal niet nodig, zolang je meer dan 10 kilo weegt en groter bent dan 1 meter 20 zou er geen probleem moeten zijn.quote:
Holland in da hood, veel over gehoord, nog niet naar gekeken. Schijnt belachelijk slecht te zijn, dus misschien binnenkort maar eens kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zag trouwens bij 'Holland in da hood' iemand waarbij ik in de klas heb gezeten, geen deelnemer, maar een mattie van een deelnemer
http://www.rtl.nl/xl/#/u/3e870ed7-7ee5-4790-b1e4-a5cd530f64d0/quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Holland in da hood, veel over gehoord, nog niet naar gekeken. Schijnt belachelijk slecht te zijn, dus misschien binnenkort maar eens kijken.
Ha jongquote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
Hahaha holland in da hoodecht heerlijk om naar te kijken _o- wat een gasten zitten daar zeg
![]()
Goedenavond allen
luistter ooit nog welquote:
Bazenprogramma'squote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RTL is wel in vorm de laatste tijd.
De Villa, X Cherso, Holland in da hood.
ja pech holland in da hood gaat voorquote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOuuuuu das gemeennnnIk hou van je tochhh
![]()
![]()
Edit: Maar wel meer van Jan sorry
jeetje pak je me nu terug?quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja pech holland in da hood gaat voor
nee holland in da hood gaat voor zeg ik toch.. vrouwen........quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jeetje pak je me nu terug?
Jeetje sorry hoororrr laatmaar je hoeft niet meer te luisternnnquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee holland in da hood gaat voor zeg ik toch.. vrouwen........
zo beterquote:Op maandag 12 september 2011 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zooo hey die pi erbij maakt het wel kil
de naam alleen al kom opppquote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, na 10 seconden kijken naar Holland in de hood zit ik al vol ongeloof nee te knikken met mijn hoofd.
er zijn er 3quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh er zijn nog twee Limburgers
Ik bedoel de eerste.
Hey etsu ouwen baasquote:
Teveel adoratieee noooOoOooooOOoo cant handle thisss errrorrr panic panic errorrrr 404 errorrrquote:
acceptabelquote:
Ik reset je met een welgemikte steek van mijn vleeschen stroomstokquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel adoratieee noooOoOooooOOoo cant handle thisss errrorrr panic panic errorrrr 404 errorrr
hoezo diss ik je?quote:
Neeeeee was pas om half 9 thuis en ben nog steeds niet bijgekomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey etsu ouwen baasik.ben hier uiteraard
hier gebeurd het allemaal en ik.ben erbij !!! Nog lekker geslapen zondag na het late (vroege) thuiskomen ?
gatveeeeeeeeeer ga wegggquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik reset je met een welgemikte steek van mijn vleeschen stroomstok
weenie te weinig gesproken vandaagquote:
nogal wiedes als ik 10 uur weg benquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatveeeeeeeeeer ga weggg
[..]
weenie te weinig gesproken vandaag
Waarom voel jij je aangesproken? Jordy is m'n grote vriend en kb is m'n grote vriendin. En volgens mij heet jij geen van beide.quote:
ik voel me altijd aangesprokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken? Jordy is m'n grote vriend en kb is m'n grote vriendin. En volgens mij heet jij geen van beide.
EN JANis een groot onzijdig iemand
Oeii straks nog.ff lekker slapen en dan morgen weer fris als een hoentje toch..quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neeeeee was pas om half 9 thuis en ben nog steeds niet bijgekomen![]()
Boh hoe is t met jou
Jordy is al een mannetje en jij bent een vrouwtje, kan er niks anders van maken, sorryquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is Jan onzijdig? Het is een mannetje hoor.
Hahaha stoere vrouw allesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg de onzijdige sukkel!!! grrr
Volgens mij is hij naar dromenland.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
waar is dastannetje help me kabee zoek hem voor mijjjj
kan gebeurenquote:
ik ga hem morgen sms'en ga jij voor mij verzinnen wat ik erin moet zetten okkkkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is hij naar dromenland.
Hehehe gekkie slijmbal allesssquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ik geef klinker een 10 en Etsu een 9,2 R_R een 8,1 en mezelf een 7,3 en voor de rest zie ik.niemand op de pagina
JORDY IS ER OOK DIE VERDIENT OOK EEN 10,0 VIND IK WANT HIJ IS OOK LIEFquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ik geef klinker een 10 en Etsu een 9,2 R_R een 8,1 en mezelf een 7,3 en voor de rest zie ik.niemand op de pagina
Noujahhh slijmbal nog welquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe gekkie slijmbal allesss
dat was een foutje en alles kut mobiel en allesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA KRETEN MET DASTANNETJE BAHHHH VIESE EETETSUUUU
-0,5 omdat je over me roddelt en -0,3 voor je geringe baardgroei... Sorryquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
JORDY IS ER OOK DIE VERDIENT OOK EEN 10,0 VIND IK WANT HIJ IS OOK LIEF
en waarom een 9,2 en niet een 9,3
Ja omdat je klinker minder lang geleden hebt gemeet dan mij moet ik helaas streng zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
8,1
wat een onderschatting
Omg wat een liefde en vragen of klinker mij wil slaan voor.mn genot jeetjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
KB WAT BEN JIJ NOU VOOR EEN VRIENDIN WIL JE RUZIE OFZO GA JAN SLAAN VOOR MIJJJ
boh Jan
Aww hahaha awwww jeeeetjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja omdat je klinker minder lang geleden hebt gemeet dan mij moet ik helaas streng zijnmaar wees blij.met een 8 toch
![]()
Ik ga mezelf vastplakken aan jou gekkkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hij zit niet onder de plak hoorrr
Oowww opruimerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterustennggg r_R
Ik ga mn laptop uitdoen en de vuile vaat in de vaatwassding stoppen en naar boven in mn bedje kruipen allessss.
Alleen als ik een eigen kamer magquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef JanPiraat het volgende:
Hey Etsu zullen we gewoon met zn 3en in Utrecht gaan wonen in een dik huis ?
hehehe awww sorryquote:
Deze is kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:14 schreef xCore het volgende:
Godver de godver, mijn trein vertrekt gewoon helemaal niet... Wat is deze?
Ik ook.quote:
ik dacht dat je nog geen school hadquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga zo maar eens aan mn verslagen.
bluuhhh dat zijn saaie dagenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef Etsu het volgende:
Omggg Nederlands viel uit dus ik had 2 uur studieuur, huiswerk voor volgende week af en verder niks gedaannu naar werkkkk
Herkansingen nog inleveren dit datttt voor later ooit, dan heb ik het tenminste al afquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik dacht dat je nog geen school had
druk druk druk al dan..quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Herkansingen nog inleveren dit datttt voor later ooit, dan heb ik het tenminste al af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |