Hallo schönes Fräulein.quote:
Herkenbare problematiek wel. Ik faal altijd.quote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, ik was enigszins confused omdat het zo snel ging. De 1e keer dat ik keek lachte ze, en de 2e keer dat ik keek keek ze me aan en zat ze op haar vinger te bijten. Ik faal want ik had er gewoon naartoe moeten gaan.
quote:Op maandag 12 september 2011 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallo schönes Fräulein.
Goed geslapen?quote:
Ja maar het was meer dat ik normaal wel gewoon zou aanspreken als ik een leuk meisje zie, maar dat ik op zo'n manier versiert word gebeurt niet vaak dus ik stond met m'n mond vol tanden.quote:Op maandag 12 september 2011 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Herkenbare problematiek wel. Ik faal altijd.
Na een avond keihard zuipen ben ik 's-ochtends tijdelijk geen eckte man meer.quote:Op maandag 12 september 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha boeler, een echte man kan elke situatie handelen.
Laffe borrelaar.quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Na een avond keihard zuipen ben ik 's-ochtends tijdelijk geen eckte man meer.
het zijn me hobby en me werk en ik nuttig ze op centjequote:Op maandag 12 september 2011 13:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ben nu de twin towers in Java aan het tekenen.
Holler naar je boy boy dat pruttelende ventje.. volgens mij pruttelende kan fout zijn maar klinkie weg hier jij !! Fok is verboden nog even jaa ik hou je in de gatenquote:Op maandag 12 september 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zijn me hobby en me werk en ik nuttig ze op centje
jamaaaaaaaaarquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Holler naar je boy boy dat pruttelende ventje.. volgens mij pruttelende kan fout zijn maar klinkie weg hier jij !! Fok is verboden nog even jaa ik hou je in de gaten
Nee nee niksquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaaaaaaaaar
(het is wel juist: holler naar je boy boy dat pruttelende ventje )
watquote:
geil, dat wil ik welquote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee nee niksanders staat er zaterdag een rode handafdruk op je bil !! Gogogogo tochh
![]()
omdat dat telefoon is en dit valt minder opppquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
Mij beetje wegleggen maar fokken wel he he
Hihihi oké okéquote:Op maandag 12 september 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat dat telefoon is en dit valt minder oppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stop die altijd in de blender en dan snuif ik ze op en dan ga ik keihard trippen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb twisterfries bij de BK gekocht.
Oke.quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik stop die altijd in de blender en dan snuif ik ze op en dan ga ik keihard trippen.
Omdat jij vet populair bent en vet lief dit datquote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Etsu het volgende:
ewa joost wrm voeg je me toe @ msn :S:S
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat jij vet populair bent en vet lief dit dat
tfoe voor je traagheidquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jezus, ik heb nu pas door dat je UI op je naam is gebaseerd
Ik pas na deze postquote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ookquote:
Ja prima. Ziet er een beetje goedkoop uit maar vooruit.quote:
hij kost ook 3x niksquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja prima. Ziet er een beetje goedkoop uit maar vooruit.
neequote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn toch goed met computers en alles?
wat is er danquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn toch goed met computers en alles?
Ja echt nortonquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
Heb je al geprobeerd Norton uit te zetten en het dan te proberen?
sowieso norton
Het is toch jouw laptop? Haal het gewoon wegquote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt nortonmijn vader die me dwingt dat fucking programma te installeren
is de batterij niet gewoon leeg?quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neeeeenee dat norton staat gewoon op mn laptop maar als ik mn harde schijf aansluit op de laptop leest mn laptop hem niet meer (komt niet tussen de dingesten bij mijn computer..) terwijl hij er wel in zittttttttttttt fucking frustrerend gewoon.
Moet je hem ook gewoon niet vergeten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
Mijn horloge ben ik vergeten bij het squashen, en is nog niet weergevonden:')![]()
Weg ¤150.. Volgende keer koop ik wel een cheap ass plastic horloge
gedaan bij mn zusje, deed hetquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
mik je harde schijf is in een andere computer, en kijk of 'ie het daar wel doet
quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
mik je harde schijf is in een andere computer, en kijk of 'ie het daar wel doet
quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werkt hij wel op andere PC's?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |