quote:Op maandag 12 september 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voelen doe je maar in bed. Dat gaat echt te ver om dat te doen waar die kinderen bij zijn.
Nou, hup! Onder de douche, haar doen, make up d´rop en sexy jurkje aan!quote:
Yay!quote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
6,2 voor scriptie!Valt nog niet zo tegen, was al bang voor minder.
Je weet mijn houding t.o.v. tegensputterende hetero mannenquote:Op maandag 12 september 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik er niet op in ging.
Ja vertel eens.quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet mijn houding t.o.v. tegensputterende hetero mannen
quote:Op maandag 12 september 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vertel eens.
Wat is er zo afzichtelijk en/of irritant aan je dat je soortgenoten je niet moeten?
Waarom trapt alleen dat andere ras in je trucjes?
Die zijn een stuk dommer, daaromquote:Op maandag 12 september 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vertel eens.
Wat is er zo afzichtelijk en/of irritant aan je dat je soortgenoten je niet moeten?
Waarom trapt alleen dat andere ras in je trucjes?
Brabantse boeren.quote:
Welnee, die zijn dat gewend van hun vader.quote:Op maandag 12 september 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brabantse boeren.Wat lief
![]()
Maar schrikken mensen uit maaskantje niet heel erg als je opeens je derde been in hun mond stopt? Slippen ze dan niet gelijk uit de bocht met hun manta?
quote:Contact met Happy Feet verloren
Er is onduidelijkheid over het lot van Happy Feet, de keizerspinguïn die begin deze maand werd teruggebracht naar de Zuidelijke IJszee. Het bedrijf dat hem volgt via een gps-tracker, krijgt geen signalen meer van hem binnen.
De zender die Happy Feet om heeft, registreert wanneer de pinguïn het wateroppervlak bereikt. Sinds vrijdag is dat niet meer gebeurd, zo laat een woordvoerder van satellietbedrijf Sirtrack weten.
"Of hij is de zender kwijtgeraakt of iets anders heeft Happy Feet ervan weerhouden naar boven te komen." Pinguïns moeten iedere paar minuten naar het wateroppervlak om adem te halen.
Soortgenoten
De woordvoerder van Sirtrack wil nog geen speculaties doen over het lot van de pinguïn. "We hopen dat Happy Feet gewoon op weg naar huis is."
Anderen vrezen dat Happy Feet misschien is opgegeten door een haai of orka. Ook kan hij alsnog zijn bezweken en gezonken.
Sinds 4 september heeft het dier nog geen 100 kilometer afgelegd van de 2625 kilometer die hem scheidt van zijn soortgenoten op Antarctica.
Verdwaald
Happy Feet kwam afgelopen juni per ongeluk terecht in Nieuw-Zeeland, nadat hij was verdwaald op zee.
Het dier was ernstig verzwakt. Hij werd vier keer geopereerd en sterkte gedurende twee maanden voldoende aan om terug te keren naar de natuur.
Je zult het wel verdiend hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Kreeg behoorlijk de wind van voren.
Gedoe om zo'n pinguïn.quote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef Godtje het volgende:
Nou de autistische vogel heeft toch nog zijn lot gekregen.
18.000 euro weg maar we voelen ons goedWe hebben zeker de natuur 3 maanden tegen gehouden.
[..]
Ja man, ze hadden dat ding gewoon in de dierentuin moeten stoppen. Nu issie alsnog opgegeten...quote:
Ben je nu cynisch?quote:Op maandag 12 september 2011 13:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja man, ze hadden dat ding gewoon in de dierentuin moeten stoppen. Nu issie alsnog opgegeten...Ik bedoel, overleef je verdorie die 2265 km zwemmen omdat je eens een andere omgeving wilt zien, overleef je de reddingsactie, sturen ze je terug!!!
Ik zou het ook voor gezien hebben gehouden als ik die pingiun was geweest.
Nou inderdaad. Alsof blanke vaders nooit zoiets hebben gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
Deze is ook mooi!3 Wilders voor dat topic
Drama in Wevelgem: vader slaat tienerdochter hoofd in
Tuurlijk, daar reken je toch op?quote:Op maandag 12 september 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
Deze is ook mooi!3 Wilders voor dat topic
Drama in Wevelgem: vader slaat tienerdochter hoofd in
Kunnen indd. net zo gestoord doen alleen met een andere 'motivatie'.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Alsof blanke vaders nooit zoiets hebben gedaan.
Ik ook!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
In ander nieuws. Van het weekend tieten gezien
Het blijven tieten, en je hebt ze gezien, daar gaat 't om!quote:Op maandag 12 september 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook!Oke, die van mezelf, maar toch.
Precies! Jij snapt em!quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het blijven tieten, en je hebt ze gezien, daar gaat 't om!
quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Ik ook! En ze waren geweldig!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, zeer toepasselijk voor de huidige situatie thuis.
[ afbeelding ]
Wacht maar, er komt een dag dat jij met een gitaar/microfoon/drumstel aan de gang bent hiero!quote:
pfff, dat heb ik zelfsquote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Topickiller.
zekers!quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt een dag dat jij met een gitaar/microfoon/drumstel aan de gang bent hiero!
Net zo fanatiek !
Oh, dat klinkt zeker interessantquote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
Ik ga morgenavond naar een lezing over de enorme economische groei van China en het onstaan van supersteden. Ben benieuwd
als je 12 bent.quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
lastig om dan nog op de show te letten
Ik ook niet. Kutspelquote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de motoriek niet voor dat kutspel
Ho ho, dat telt niet. Ze moeten helemaal bloot zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
[..]
zekers!
gisteren tijdens diner-show 2 tafeldames met serieuze bos hout voor de deur. een er van zelfs met laag uitgesneden truitje.. lastig om dan nog op de show te letten
Volgens mij willen al die nieuwe rijken in China allemaal leuke "westerse hobby's" kopen. Zie ook dure champagnes, bier en zelfs patat en kroketten?quote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt zeker interessant. Tijdens mijn stage een delegatie uit China gehad die zich verdiepten in de paardenhandel met Nederland. En het viel me op dat vooral de nieuw-rijke Chinezen heel erg into paarden raken en er grof geld voor neerleggen.
Dan ga je maar zingen!quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de motoriek niet voor dat kutspel
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessantquote:Op maandag 12 september 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt zeker interessant. Tijdens mijn stage een delegatie uit China gehad die zich verdiepten in de paardenhandel met Nederland. En het viel me op dat vooral de nieuw-rijke Chinezen heel erg into paarden raken en er grof geld voor neerleggen.
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bijquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij willen al die nieuwe rijken in China allemaal leuke "westerse hobby's" kopen. Zie ook dure champagnes, bier en zelfs patat en kroketten?
En alhoewel er een BMW-fabriek in China staat, willen de rijke Chinezen per sé een BMW uit Duitsland hebben.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een programma over china en mijn lief is er geweest en doet een cursus chinees, dus het leek me wel interessant
inruilen voor die van 20.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
En volgens mij zijn ze helemaal niet zo geïnteresseerd in die paarden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is best fascinerend om te zien... Ze leggen zo 500.000 euro neer voor een paard en dan moet al het (duurste van het duurste) spul er nog bij.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, kunnen we een date krijgen met een kerel van 25 en een meid van 20, vindt mrs. stbabylon haar te jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |