ja.quote:Op maandag 12 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Waarom zit die hyves knop er nog.
Zijn er nog mensen die dat gebruiken (Hyves)?
Neequote:Op maandag 12 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Waarom zit die hyves knop er nog.
Zijn er nog mensen die dat gebruiken (Hyves)?
sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso al die social media knoppen
Oh, daar hoor ik meer goede verhalen overquote:Op maandag 12 september 2011 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
Angel!! Als je game of thrones nog niet kent, MOET je dat gaan kijken!
Ja echt!! Veel bloed en seks en geweldquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar hoor ik meer goede verhalen over. Toch maar eens gaan kijken dan!
Abo nemen, custom CSS, weg knoppenquote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso al die social media knoppen
Ik kijk ze alle driequote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
Walking Dead
Game of Thrones
Trueblood
Kan je met een abo ook de smileyweergave uitzetten?quote:Op maandag 12 september 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Abo nemen, custom CSS, weg knoppen
huh?quote:Op maandag 12 september 2011 10:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de Nederlandse spelling?
Je kunt je eigen CSS gebruiken, als je wil kun je elke letter roze, 18, Comic Sans MS maken als je wil. Natuurlijk kun je ook smiley's uitzetten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je met een abo ook de smileyweergave uitzetten?
ik zou er bijna een abo voor nemenquote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt je eigen CSS gebruiken, als je wil kun je elke letter roze, 18, Comic Sans MS maken als je wil. Natuurlijk kun je ook smiley's uitzetten.
Dat "Sowieso" goed geschreven is. Ook al ziet het er stom uit en spreek je het meer uit als "Zowiezo". Maar het is Duitsig.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat "Sowieso" goed geschreven is. Ook al ziet het er stom uit en spreek je het meer uit als "Zowiezo". Maar het is Duitsig.
Geen idee. maar hij dacht waarschijnlijk dat je dat bedoeldequote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]____!!!!!!!
welke mongool (hier in dit topic) zou niet weten hoe je sowieso schrijft?
Dit dus!quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. maar hij dacht waarschijnlijk dat je dat bedoelde
En je zou je verbazen over hoe vaak dat woord verkeerd geschreven wordt!
Ik vroeg me ook al af wat het probleem was.quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. maar hij dacht waarschijnlijk dat je dat bedoelde
En je zou je verbazen over hoe vaak dat woord verkeerd geschreven wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |