abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:53:33 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102049338
Free *O* *O* *O*
Mocht er 86 inzitten dat Florian te klein is hou ik me aanbevolen, meneer groeispurt hier :@
Ik heb Florian nog even in het echt bezichtigd vanochtend en vond het hem best leuk staan!
pi_102052188
Pessie, alles paste :P Maar ik zal het in de gaten houden hier :) Die van mij groeien ook hard momenteel.

En ja Vlindur :D Post ik zo weinig foto's? :? Hihi.
Hij heeft een kuiltje in zijn wang als hij lacht, echt een hele diepe O+
pi_102052262
Nou, volgens mij niet :) Maar je mag heus meer plaatsen hoor! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:24:30 #204
259886 pessie
pi_102052389
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
Pessie, alles paste :P Maar ik zal het in de gaten houden hier :) Die van mij groeien ook hard momenteel.
Nathan draagt een shirt 86/92 van de Hema, het ergste is dat de mouwen niet overhouden :X
pi_102054050
gefeliciteerd anne en fannetje *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102054584
Elmo en Spewey veel plezier in de efteling. Volgens mij is het super weer voor een pretpark.

Ocotopussy heerlijk hoor hoe je haar omschrijft O+

Freecell ik vind de trui ook erg leuk staan en wat een leuk mannetje heb je.

Helaas kan ik het Filmpje van Oona niet zien -O-

Anne en Fannetje gefeliciteerd en welkom hier.

Ons idee is gelukt. Yaro na het zwemmen op bed gelegd en nu 3 uur later is hij eindelijk wakker. Dat gaat hij wel redden op 1 slaapje vandaag. Beetje jammer dat we nu nog moeten lunchen. Mijn maag rammelt....
pi_102055207
De Efteling. O+

Fannetje en Anne, welkom! *O*

Lente verkleint ineens heel veel woorden: autootje, theetje. Gek, want wij doen dat nauwelijks.

Komt Nils in z'n station aanrijden, zegt ze: "Papa de autootje!" :')
pi_102058179
ohhh efteling... veel zin in om Oona daar mee naar toe te gaan nemen :D
Misschien de winterefteling met een paar maandjes eens proberen...

Fannetje & Anne welkom... Gefeliciteerd!

@ As... Oh das gek? Of zat je ergens waar je niet op youtube kan??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102058945
Van harte gefeliciteerd Anne en Fannetje! *O*

Wij zitten nu in de auto terug naar Flevoland.
Het was echt een geweldige dag, geen spat regen gehad. Zoë heeft zo genoten van de droomvlucht, carnaval, sprookjesbos en de kookpotjes. O+ Broertje ging uit z'n dak in de piranha en stoomtrein.
Zoë is al de hele dag wakker en nog steeds vrolijk, zit nu blij Timmy tijd te kijken.

Helaas geen Elmo of Mignonne gespot, was ook best druk maar geen last van gehad met wachttijden gelukkig.
pi_102060745
Heerlijk, Spewey! Fijn ook dat jullie geen regen hebben gehad, hier hebben we vandaag best een aantal buien gehad.

Wij zijn vorig jaar twee jaar geleden al! :o in de Winterefteling geweest. Het was -14, iets teveel van het goeie...

Lente zegt nu ook nog een keertje. Ik snap echt niet hoe ze daar bijkomt. En nu is Nils 'r mammaatje aan het leren. :') Ik heb 't 'm verboden. :(
pi_102064152
Hi hi hi, die Lente samenspannen met papa.

Dat ziet er wel heel lief uit zo in de winter efteling Ssserpente.

Reilain, nee gewoon thuis maar hij had met met het laden van het filmpje. Lag misschien wel aan de verbinding en mijn geduld. Yaro werd wakker dus kon ook niet blijven wachten. Doe zo nog wel een poging. Eerst straks sporten en de was opruimen.

Spewey fijn dat het een geslaagde dag was. Hier is het ook zo goed als droog geweest.
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:34:34 #212
259886 pessie
pi_102064411
Sserpente _O-
En wat ziet dat er koud uit!

Fijn dat et een leuke dag was Spewey!

Vanmiddag bij schoonouders vertoefd. Heerlijk.
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:36:04 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102064464
Anne, van harte gefeliciteerd en welkom hier! *O*

Verder te moe om te reageren...
pi_102064685
Ow mini Lente, rammel! (en wat is ze daar gewoon al helemaal Lente :o O+ )

Efteling bij -14 gaat me iets te ver :D
pi_102064732
Ik ga 2 hyperactieve kindjes naar bed brengen, volgens mij gaat het een onrustig nachtje worden, ze hebben veel te verwerken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spewey op 17-09-2011 19:50:39 ]
pi_102064864
Spewey, klinkt als een hele toffe dag! Hopelijk ook een toffe nacht voor jullie :P

Oh heerlijk zo'n tas vol kleding om in te graaien Freecell! Tof dat alles nog zo mooi was

aah gossie, mini Lente O+ *RAMMELLLLLL* ik rammel echt iedere dag de laatste weken pff

Wolf heeft vandaag overdag gewoon helemaal niet geslapen :o en is om 18.45 meteen omgevallen in bed :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102065294
Hallo allemaal! :W

Na een dagje feest vieren komen wij ons hier melden!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! We hebben een geweldige dag gehad. Anne heeft maar een uurtje geslapen, maar was ontzettend vrolijk en heeft echt genoten.

Fotospam van het afgelopen jaar, verjaardagsfotospam zal ik in het fototopic plaatsen :)

SPOILER: Anne van pasgeboren tot één jaar!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102065446
Geweldige fotospam! De foto van haar eerste vermaandag had ik nog niet gezien, gaaf haar! :D

(en wat heeft ze een leuk verjaardagsjurkje aan O+ O+ )
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:15:02 #219
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102065875
Gefeliciteerd Anne! *O* En welkom met je leuke meisje fannetje!!

Wij zijn bijna thuis na een heerlijke dag in de Efteling! Tirza ligt lekker te slapen in de auto! O+
Het was echt super! Heerlijk weer, geen regen zoals ze voorspeld hadden. En ons stoere meisje is gewoon in de pirana en de bobbaan geweest!! :D. En de paddestoelen waren natuurlijk een groot succes! Fotoverslag volgt later!
Jammer dat we jullie niet gezien hebben Spewey! Maar zo te lezen hebben jullie je ook prima vermaakt!

Oooh mini Lente in de Efteling! O+ rammeldebammellll
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:26:22 #220
259886 pessie
pi_102066334
Anne gefeliciteerd met je verjaardag! Welkom!
pi_102066693
Anne alweer 1 jaar :o
Van harte gefeliciteerd!!

En die foto van Lente in de Efteling, zo cute O+
Hier ieder jaar in januari naar de Efteling met D zn werk. jan '10 hebben ik en Dyon het echter wel overgeslagen, Dyon was toen iets van 3 weken oud en ik zelf zag ik het niet zo zitten in die vreselijke kou :P
pi_102067050
Anne en Fannetje welkom! *O* en Anne wat ben je een vrolijk meiske :s)

Sserpente: hoeveel dekentjes had je bij je :+ , ziet er heerlijk uit, tuurlijk megakoud ~:) , maar wel een "ervaring met een verhaal", later tegen elkaar zeggen: weetjenog in 2009 :7

Elmo: klinkt goed, ben benieuwd naar de foto's!

Spewey: succes met de nacht, misschien gaan ze er wel lekker van dromen :z

Lucas heeft hier vanmiddag rondjes gereden op zijn driewieler (met de voetjes meelopen), grappig gezicht.
Daarna nog samen gaan fietsen, eerst heeft Lucas de riempjes van de voetsteunen uitgetest (ja, ze kunnen los :') en daarna ontdekte hij dat je ook kan staan in het fietsstoeltje... dus riempjes maar wat strakker stellen ~O> Herkenbaar?
pi_102067266
Cooki, heel herkenbaar dat gaan staan in een fietsstoeltje! Als Dyon in een dwarse bui is dan klimt hij er dus echt gewoon uit. Heb al regelmatig onderweg moeten stoppen. Hopelijk is het een fase, want de riempjes strakker doen helpt niet. Met z'n motoriek gaat het een beetje te goed geloof ik.
pi_102067275
Lucas nu al aan het stunten knul? :D
(Wat is zijn geb. datum?)

Wow Tirza, jij stoer ding! De Bobbaan ? :o _O_

Net even een blik in de kinderkamers geworpen en het spul ligt in een coma. O+
Zoë heeft vandaag een geitje gehad (en m'n draak een draak) en die houdt ze met haar ene handje stevig vast. *smelt*
pi_102067585
Oeh, Meimeltje, herkenbaar dus :X
Ik kan ook nog "dreigen" om hem in de fietskar te zetten als "naughty chair", }) maar om die er nou iedere keer achter te hangen als opvoedkundig instrument :{w

Nou houd ik best van "eigen-wijsheid", maar dat mag ook beginnen als ie 18 is, vroeg genoeg (8>

Spewey, O+ wat schattig, heb je dan ook de neiging om nog even extra te knuffelen? *;
Heb ik wel eens gedaan: faillllll, werd ie wakker :X ):O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')