Ik ga vooral naar het CB voor de vaccinaties en voor een APK...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?
Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet
Welkom terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:40 schreef Cooki het volgende:
heel voorzichtig kom ik me hier melden...
Lucas is inmiddels 1,5 jaar, ik lurk al een hele tijd (sinds mijnzwangerschap
) en ik ga voorzichtig proberen mee te posten... niet heel actief, maar toch
![]()
(later meer, het prinsje roept)
Hee geinig, dat je dat nog zo exact weet. Ik hoop niet dat ik een bevalling verstoord hebquote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Chan het volgende:
[..]
Welkom terugIk kan me nog heel goed herinneren dat op de dag dat ik aan het bevallen was je je voor het eerst kwam melden
Hier hetzelfde, ik sta altijd binnen 10 min weer buiten geloof ik. Ik vind het wegen en meten altijd wel erg leuk, maar heb eigenlijk nooit echt tips nodig gehad oid.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?
Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet
Ik vind het ook gek, maar goed, ze leggen echt op elke slak zout. Groeien heeft Nathan natuurlijk niet altijd even goed gedaan, maar alsnog, dan is hij een keertje wat dikker dan dat ie lang is, ging ze erover miepen. Tsja, aanstaande dinsdag is ie weer langer dan dat ie dik is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie gek dat ze van nathan zeggen dat zn lengte gewicht niet in verhouding is. Hier is t altijd juist prima. En laatste keer waren ze ongeveer gelijk.
Nja k maak me iig geen zorgen om m. Groeien heeft ie altijd prima gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |