Als ik dit zo bekijk, was je dus níet een minuut voor vertrek op het stationquote:Op maandag 12 september 2011 08:28 schreef BigSmurf het volgende:
Zo ook vanmorgen was de TS weer precies op tijd op het station, 1 minuut voor vertrek het station binnenlopend.
De trein rijdt al een heel stuk verder en is gewoon ruim een minuut te vroeg vertrokken.
Jouw soort heeft gewoon het recht niet om verder te leven.quote:Op maandag 12 september 2011 08:32 schreef JustinK het volgende:
Maak je niet druk, je moet de hele week nog
Ik liep het perron op waar de stationsklok op dat moment aangaf dat ik nog een 1 minuut had. Trein was echter al weg.quote:Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk, was je dus níet een minuut voor vertrek op het station
Dan nog, je kwam dus niet een minuut voor vertrek binnen. Maar troost je, je weet in elk geval dat de trein de komende 9 keer vertraging heeft, dus dan mag je extra rustig aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 08:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik liep het perron op waar de stationsklok op dat moment aangaf dat ik nog een 1 minuut had. Trein was echter al weg.
Dan kom je voortaan 2 minuten eerder. Case solved, topic closed.quote:Op maandag 12 september 2011 08:38 schreef wojiao het volgende:
fijn, moeten ze vaker doen... schijt aan die mensen die denken dat 1 minuut vantevoren komen wel kan
Eckte bazen staan 15 minuten voor college opquote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef themole het volgende:
Ga op kamers. Ik rol 45 minuten voor college mijn bed uit. Douche me en ontbijt en ga lekker richting de uni.
Dan kan ik me niet meer douchen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Eckte bazen staan 15 minuten voor college op
Echte bazen:quote:Op maandag 12 september 2011 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Eckte bazen staan 15 minuten voor college op
Dianna Agronquote:
Jij maakt m'n dag weer een beetje goed.quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dianna Agron
[ afbeelding ]
Dat ja, beter dan dat eeuwig gemekker op de NS.quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dianna Agron
[ afbeelding ]
"Ik vindt"quote:Op maandag 12 september 2011 10:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik vindt TS maar een asociale student.
Als iedereen dat nou zou doen: 1 minuut voor vertrektijd pas op het perron aankomen, en dan nog in moeten stappen, dan kan de trein nooit op tijd vertrekken!Wees de volgende keer dus een beetje fatsoenlijk op tijd, is ook nog eens beter voor je bloeddruk!
quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij maakt m'n dag weer een beetje goed.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja, beter dan dat eeuwig gemekker op de NS.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |