abonnement Unibet Coolblue
pi_102530319
lama, zie het al staan in een vorige post
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 30 september 2011 @ 05:35:00 #202
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_102538912
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef Breuls het volgende:
Haar lichaam is doorgebrand (ofzo) in the Library. Haar bewustzijn leeft voort in de core. Downloaden kan wel, maar dan heb je een lichaam nodig.
Hmm, misschien een Flesh avatar of een progenation machine? :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 30 september 2011 @ 09:39:09 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102540765
Ja, dat zou inderdaad kunnen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 30 september 2011 @ 11:43:26 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102544331
quote:
Doctor Who Confidential: The Finale

For the past seven years, Doctor Who Confidential has put you at the heart of Doctor Who, providing a unique insight into the stars, the show and the entire production.

This journey reaches a fitting finale on Saturday when Doctor Who Confidential premiers a brand new mini-adventure starring Matt Smith as the Doctor. Viewers have seen the story, Death is the Only Answer, being made, watching the entire process from script to screen. Saturday's episode, entitled When Time Froze, also includes the ultimate feature on River Song, with Alex Kingston providing a brilliant timeline of everyone's favourite time travelling archaeologist.

The Confidential team captured the rebirth of the show back in 2005 and for over half a decade they have given an unsurpassed, access-all-areas insight not just into Doctor Who, but the magic and mechanics of making successful drama. From an episode directed by David Tennant, to the special edition that broke the news that Matt Smith would be the Eleventh Doctor, Doctor Who Confidential has always delivered the very best in must-see behind-the-scenes action.

The final episode of Doctor Who Confidential, When Time Froze, is on BBC Three on Saturday, immediately after The Wedding of River Song, and you can catch up on recent episodes here.
De laatste. ;(

Maa wel; een item over River Song, dat qua timeline best eens interessant is, en blijkbaar zit Death is the Only Answer in Confidential. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102575021
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:47:44 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102577698
Mooie trailer. Ik heb eigenlijk wel zin om vanmiddag een mini-marathon te doen van de relevante afleveringen. Welke zouden dat zijn?

› The Impossible Astronaut
› Day of the Moon
› A Good Man Goes To War
› Let's Kill Hitler
› Closing Time

Zoiets?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102579278
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:47 schreef Breuls het volgende:
Mooie trailer. Ik heb eigenlijk wel zin om vanmiddag een mini-marathon te doen van de relevante afleveringen. Welke zouden dat zijn?

› The Impossible Astronaut
› Day of the Moon
› A Good Man Goes To War
› Let's Kill Hitler
› Closing Time

Zoiets?
Denk het wel. Misschien dat je, mocht je tijd over hebben, ook nog even die andere met River kan doen, dacht dat het er 2 ofzo waren? Die in de Library en die met de Weeping Angels.
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:46:13 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102581652
Silence in the Library, Forest of the Dead, The Time of Angels en Flesh and Stone.

Nah, da's teveel. :P

Heb nu Astronaut en Moon gekeken, straks Good Man en Hitler, en einde van de middag nog even Closing Time en de prequel. Dan ben ik weer bij.

Wat losse gedachten intussen: in het afgelopen seizoen hebben we geleerd dat het meisje en de astronaut beiden River zijn op verschillende momenten in haar leven, maar als het goed is altijd momenten die vooraf gaan aan de picknick met the Doctor, Amy en Rory. Ze lijkt niet 'te doen alsof' ze zich het niet herinnert; ze is verbaasd over de astronaut, verbaasd over het meisje, het ruimtepak en de hele gang van zaken. Ze weet het echt niet meer. Komt dat door de Silence of is er iets anders aan de hand?

In Closing Time pakt the Doctor de enveloppen die ze in Astronaut krijgen. Hij heeft een plan: weet zijn dood maar 'was er niet bij' want zijn eerdere zelf was nog in de diner. Hij nodigt de anderen uit voor... waarvoor? Hij vraagt Canton om een kan benzine mee te nemen en op een afstand te wachten tot het zover is. Hij stuurt de anderen naar 1969, maar om welke reden? Omdat hij zich dat herinnert? Dat is weer zo'n paradox.

Ik heb wat foto's gezien uit de aflevering van vanavond, samen met de trailer en de prequel; ik heb het vermoeden dat heel de aflevering bomvol zit met elementen die (hopelijk) alle vragen beantwoorden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102582630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:46 schreef Breuls het volgende:
Silence in the Library, Forest of the Dead, The Time of Angels en Flesh and Stone.

Nah, da's teveel. :P

Heb nu Astronaut en Moon gekeken, straks Good Man en Hitler, en einde van de middag nog even Closing Time en de prequel. Dan ben ik weer bij.

Wat losse gedachten intussen: in het afgelopen seizoen hebben we geleerd dat het meisje en de astronaut beiden River zijn op verschillende momenten in haar leven, maar als het goed is altijd momenten die vooraf gaan aan de picknick met the Doctor, Amy en Rory. Ze lijkt niet 'te doen alsof' ze zich het niet herinnert; ze is verbaasd over de astronaut, verbaasd over het meisje, het ruimtepak en de hele gang van zaken. Ze weet het echt niet meer. Komt dat door de Silence of is er iets anders aan de hand?

In Closing Time pakt the Doctor de enveloppen die ze in Astronaut krijgen. Hij heeft een plan: weet zijn dood maar 'was er niet bij' want zijn eerdere zelf was nog in de diner. Hij nodigt de anderen uit voor... waarvoor? Hij vraagt Canton om een kan benzine mee te nemen en op een afstand te wachten tot het zover is. Hij stuurt de anderen naar 1969, maar om welke reden? Omdat hij zich dat herinnert? Dat is weer zo'n paradox.

Ik heb wat foto's gezien uit de aflevering van vanavond, samen met de trailer en de prequel; ik heb het vermoeden dat heel de aflevering bomvol zit met elementen die (hopelijk) alle vragen beantwoorden.
Heb niks gezien van de aflevering die komen gaat maar ik ben heel erg benieuwd naar hoe ze het op gaan lossen. De Doctor moet inderdaad wel een plan hebben, hij heeft 200 jaar de tijd gehad om zich hier op voor te bereiden en we weten allemaal dat hij de domste niet is :P
Ik ben héél benieuwd naar hoe hij zich hieruit gaat redden.

Daarom kijk ik de komende paar dagen niet in het topic, want ik kan de aflevering vanavond nog niet zien :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:10:16 #210
107652 Quincy5
Back to the future
pi_102586747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

De laatste. ;(

Maa wel; een item over River Song, dat qua timeline best eens interessant is, en blijkbaar zit Death is the Only Answer in Confidential. :)
Confidential is niet direct na de aflevering van vanavond, maar pas om 21:35 (NL tijd). Waarschijnlijk vanwege Merlin.
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:27:38 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102587049
Ah crap. :(

En op BBC HD is-ie pas maandag te zien. Lijers. Nemen ze me m'n laatste DW-avondje ook nog af. :{

-edit-
Ik overdrijf. Ik dacht dat er uren tussen zaten, maar dat valt best mee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:55:20 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102589421
Tick-tock goes the clock
And what then shall we see?
Tick-tock until the day
That thou shalt marry me?

Tick-tock goes the clock
And all the years they fly
Tick-tock and all too soon
You and I must die

Tick-tock goes the clock
He cradled her and he rocked her
Tick-tock goes the clock
Even for the Doctor


10 minuten, peeps.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102589728
Two Steps From Hell makes everything better. :Y

1 minute warning!
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:11:40 #214
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_102589897
Gofterredomme, mn BBC ontvangst is naar de kloten, heel storend beeld. Dan maar wachten en downlooien ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:51:48 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591080
Okay.

HOW THE FUCK DID I NOT PIECE THAT TOGETHER

Die hele Teselecta staart ons al sinds Let's Kill Hitler in het gezicht, en niemand die zegt "hey, die Doctor die dood gaat, da's dat ding"? :P

Wel erg gaaf. En man wat ging de aflevering snel voorbij. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:53:25 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591136
Als the Doctor River niet zijn naam gaf, gaat-ie dat dan nog doen of deed hij dat nooit? In het laatste geval: wat fluistert ze dan in zijn oor in de Library? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102591173
Ok, dat was not quite as bad as it could've been, maar nu allemaal in koor:

DAMN YOU MOFFAT FOR CLIFFHANGERS!

Tessalecta had ik moeten zien aankomen, episode zelf was... Chaotisch, maar wel op een goede manier. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_102591174
Niiiiiice. Ik dacht dat het weer en al grote verrassingen zou worden, met heel weinig antwoorden, maar het viel me 100 procent mee. Er waren daadwerkelijk antwoorden! En behoorlijke ook!

Klein kritiekpuntje: het huwelijk had blijkbaar geen toestemming van River zelf nodig, alleen van haar ouders? Beetje ouderwets. En waarom er precies een huwelijk nodig was is me ook niet.helemaal duidelijk...
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:58:26 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591293
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef lunapuella het volgende:
Niiiiiice. Ik dacht dat het weer en al grote verrassingen zou worden, met heel weinig antwoorden, maar het viel me 100 procent mee. Er waren daadwerkelijk antwoorden! En behoorlijke ook!
En meer vragen. :P Op welk punt in tijd was dat theekransje met de Dames Pond? Springt River gewoon heen en weer? "Ik kom net uit de Byzantium, en jij?" What the hell? :D

En Moffats patroon lijkt zich te ontvouwen:
› In seizoen 5 hoorden we "The Pandorica will open and Silence will fall". De Pandorica was seizoen 5, de Silence seizoen 6.
› Nu is het "Silence will fall when the question is asked". Silence was dit seizoen en de Question krijgen we nog.
quote:
Klein kritiekpuntje: het huwelijk had blijkbaar geen toestemming van River zelf nodig, alleen van haar ouders? Beetje ouderwets. En waarom er precies een huwelijk nodig was is me ook niet.helemaal duidelijk...
Nee, dat snap ik eigenlijk ook niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:00:07 #220
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_102591354
Begreep ik goed dat de vraag "Doctor who? was?
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:00:36 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591369
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef SiGNe het volgende:
Begreep ik goed dat de vraag "Doctor who? was?
Volgens mij niet.

Andere vraag: Hoe kan een Teselecta regenereren?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102591381
Ik wil overigens wel even zeggen dat de condensed time me een partij raar was om te zien... Wel jammer dat het Romeinse rijk wel zo veel terugkomt en het Holy gedeelte enkel een namecheck krijgt. Needs more yellow and black! :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_102591475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Volgens mij niet.

Andere vraag: Hoe kan een Teselecta regenereren?
Niet, maar als dat ding iedereen in het universum (waar er data van is) kan nadoen... Regeneration energy lijkt me simpel te imiteren.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:03:19 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591478
Moffat heeft er overigens wel een handje van veel figuren uit ongerelateerde verhalen bij elkaar te gooien. Dat begon met The Pandorica Opens, waarbij dat schilderij van persoon naar persoon reist, je zag het in A Good Man Goes to War en nu weer een beetje.

Al vond ik het wel geinig dat Charles Dickens een cameo had, maar ik had wel verwacht dat-ie meer een betrokken positie had. Een herontmoeting met the Doctor, zegmaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:04:19 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102591508
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:03 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Niet, maar als dat ding iedereen in het universum (waar er data van is) kan nadoen... Regeneration energy lijkt me simpel te imiteren.
Misschien is dat het wel ja.

Ik ben benieuwd wat we straks in DWC te zien krijgen. Sowieso over Rivers timeline (en die mini-episode), maar als Moffat nog even een beetje de rest op een rij zet ben ik ook wel blij. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')