Aangevraagd als het goed is, moet nog wel een beetje wennen aan Guppie vond Draakje altijd fijner werktenquote:
Alfa?quote:Op maandag 12 september 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
Ik drink bier wat volgens het Reinheitgebot is gebrouwen, is dat dan gezonder dan ander bier of
Ja weet ik, is het nationale bier van Duitsland. En die titel krijg je niet zomaarquote:
Warsteiner vind ik wat platter smaken dan deze. Hier proef je nog echt wa hop enzo, dat vind ik bij warsteiner niet zo.quote:Op maandag 12 september 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja weet ik, is het nationale bier van Duitsland. En die titel krijg je niet zomaar
Al vind ik Warsteiner iets lekkerder, echt een heerlijke pils is dat
Het Kanon is niet allround en typisch Nederlandsquote:Op maandag 12 september 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
Hebben wij in Nederland eigenlijk ook een biertje wat echt voor Nederland staat? Jah Heineken denk ik, maar of je daar vrolijk van wordPrima alround biertje, maar daar is dan ook alles met gezegt
Er worden in nederland volgens mij nog best goede bieren gebrouwen maar als een bekend product uit nederland is het alleen Heineken geloof ikquote:Op maandag 12 september 2011 02:45 schreef _Fanta het volgende:
Hebben wij in Nederland eigenlijk ook een biertje wat echt voor Nederland staat? Jah Heineken denk ik, maar of je daar vrolijk van wordPrima alround biertje, maar daar is dan ook alles met gezegt
Dat is wel de bekendste die over de hele wereld geschonken word idd. Beetje jammer, want we hebben veel lekkerdere biertjes in Nederland. Zal wel door de marketing komen van Heineken, die staat als een muur.quote:Op maandag 12 september 2011 02:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er worden in nederland volgens mij nog best goede bieren gebrouwen maar als een bekend product uit nederland is het alleen Heineken geloof ik
en La Trappe, Jopen, Grof Geschut of een Hertog Janquote:Op maandag 12 september 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het Kanon is niet allround en typisch Nederlands
Dit zijn mooie bieren:quote:Op maandag 12 september 2011 02:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er worden in nederland volgens mij nog best goede bieren gebrouwen maar als een bekend product uit nederland is het alleen Heineken geloof ik
Eerste 3 zijn toch Belgisch als ik me niet vergis?quote:Op maandag 12 september 2011 02:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en La Trappe, Joppen, Grof Geschut of een Hertog Jan
Kwa pils dan liever HJ dan Heinekenquote:Op maandag 12 september 2011 02:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
en La Trappe, Joppen, Grof Geschut of een Hertog Jan
Ken ze niet, is dat beetje goed te drinken?quote:Op maandag 12 september 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit zijn mooie bieren:
[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op maandag 12 september 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kwa pils dan liever HJ dan Heineken
Ben dr niet zo kapot van, smaakt te zoet.quote:Op maandag 12 september 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker weten.
AH eigen merk is trouwens ook lekker bierGeen idee uit welke brouwerij dat verder komt.
Zijn mooie producten en goed te zuipenquote:Op maandag 12 september 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ken ze niet, is dat beetje goed te drinken?
Houd ik je aanquote:Op maandag 12 september 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn mooie producten en goed te zuipenWel wennen aan de smaken, is niet zoals een regular biertje vanwege de hogere gisting.
Als je jarig bent stuur ik je wel een doosje op
La Trappe = Gemeente Tilburg, Jopen = Haarlem en Grof Geschut = Hulst en AH Euroshopper komt bij Bavaria vandaan maar is niet hetzelfde.quote:Op maandag 12 september 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste 3 zijn toch Belgisch als ik me niet vergis?
Mjah als ik moet kiezen tussen een La Trappe tripel of een Westmalle Tripel. Dan ga ik toch voor die Westmallequote:Op maandag 12 september 2011 02:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
La Trappe = Gemeente Tilburg, Jopen = Haarlem en Grof Geschut = Hulst en AH Euroshopper komt bij Bavaria vandaan maar is niet hetzelfde.
Oetinger een keer op bij een meet en dat is ook prima te zuipen.quote:Op maandag 12 september 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
Al die B merken smaken nogal zoet geloof ik, ze flikkeren dr een zooi lactose in wat ze bij A merken niet doen.
België kan het beter, maar nederland is niet helemaal alleen maar standaard pilsnersquote:Op maandag 12 september 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah als ik moet kiezen tussen een La Trappe tripel of een Westmalle Tripel. Dan ga ik toch voor die Westmalle
Bavaria brouwt ook heel veel B merken, en daar word dan lactose aan toegevoegd. Wat er in gewone Bavaria niet in zit. Mag opzoeken als je wilquote:Op maandag 12 september 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oetinger een keer op bij een meet en dat is ook prima te zuipen.
Sowieso wat zijn A en B merken? Ik vind Amstel ook wel te drinken
Pcies, Hertog Jan Grand Prestige is echt verrukelijk!!!quote:Op maandag 12 september 2011 03:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
België kan het beter, maar nederland is niet helemaal alleen maar standaard pilsners
Nee, maar dat had meer te maken met het feit dat ik de week ervoor geen druppel ophad.quote:Op maandag 12 september 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
Jij had laatst aan de Duvel gezeten, hakte er goed in en je was aardig gaar, Had je volgende dag heel last van een kater?
Heerlijke plaat. Maakt vrolijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |