SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Volgens mij nietquote:
De laatste 3 eerder, inclusief deze.quote:Op maandag 12 september 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij nietde laatste 10 al niet meer ofso.
Oh.quote:Op maandag 12 september 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De laatste 3 eerder, inclusief deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh.WowZ cool gedicht manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niksquote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Sowieso, wat maakt een topictitel nou uit?
quote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh.De eerstvolgende 20 TT's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!quote:Op maandag 12 september 2011 00:43 schreef Westerling het volgende:
Tjezus nou snap ik waarom de teller bij deze reekst zo hard loopt, dit gaat echt over alles behalve versieren geloof ik.
sorry o wijze zenmeesterquote:Op maandag 12 september 2011 00:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dank!
Ontopic graag of ik moet weer lastig worden.
Iets teveel sc hier.
Tja ik moet er binnenkort aan geloven als ik met die meid afspreek.. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.quote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand nog iets over versieren te meldden? Ik heb dus weer 2 meisjes die ik leuk vindgelukkig nu 1 dichtbij en 1 ver weg dus dat valt te doen
![]()
(mochten ze mij ook leuk vinden)
Maar het gaat vrij goed zelfs hier met versieren.
In de coffeeshop? Groot fan van wiet?quote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sorry o wijze zenmeester
Om maar weer even on topic te gaan, ik heb wss volgende week zondag een date
En als eerste date gaan we wss eerst ff terrasje pakken en daarna door naar de coffee shop om beetje te relaxen. En daar ga ik denk ik mijn move ook maken
Vast goedquote:Op maandag 12 september 2011 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik moet er binnenkort aan geloven als ik met die meid afspreek.. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.
Heb er vol vertrouwen in, dat wel. Ben alleen bang dat ik in de friendzone ga rakenquote:
Aanraken heeft er blijkbaar heel wat mee te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb er vol vertrouwen in, dat wel. Ben alleen bang dat ik in de friendzone ga raken
nou zei zij wat zenuwachtig te zijn en ikook, en ik weet dat ze van blowen houdt dus toen stelde ik datvoor en dat vondt ze wel een goed ideequote:Op maandag 12 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In de coffeeshop? Groot fan van wiet?
Heloef, heb je eigenlijk nog iets waargemaakt van wat je zei in het meet-topic (hosselen, drinken en aangeschoten jongedames versieren) ?
In welke zin?quote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aanraken heeft er blijkbaar heel wat mee te maken.
Misschien raakt ie haar niet aan? Of laat hij niet merken dat hij meer wil.quote:
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?quote:Op maandag 12 september 2011 01:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien raakt ie haar niet aan? Of laat hij niet merken dat hij meer wil.
Nouja je kan bijvoorbeeld voorzichtig der onderarm vastpakken of arm om der schouder enzo dat soort dingen. Uiteraard wel als de situatie zich ervoor leentquote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?
Dankje zoiets dacht ik ook al en dan laten vallen en haar perongelijk aanraken bij der arm ofsoquote:Op maandag 12 september 2011 02:17 schreef CC040 het volgende:
als je toch gaat zitten blowen, geef haar je aansteker, heb je meteen al contact, ff opletten hoe ze kijkt enz maar succes
Vol in de tetten.quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekendquote:Op maandag 12 september 2011 07:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is weer veel te vroeg om te versieren.
En hoe kut het wel niet is dat het geen weekend meer isquote:Op maandag 12 september 2011 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekend
En als ze geen leuk weekend gehad heeft, kan je vragen om een drankje te doen om het weekend lichtjes over te doen op een door de weekse dagquote:Op maandag 12 september 2011 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En hoe kut het wel niet is dat het geen weekend meer is
Nee dat niet, heb niet echt leuks gezien en was er ook niet echt mee bezig.quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Morgen!
Hoe was Pinkpop/Appelpop/Pukkelpop/Polderpop/...? heloef?
Heb je nog kunnen oefenen op je versierskills?
En hoe zit het trouwens met dat meisje dat de reden was dat jij bij de AH ging solliciteren?
Ze leek je leuk - heb je, toen je je plaatsje eenmaal binnenhad ook actie ondernomen?
Je wilt haar helpen, dat is de reden dat je haar leuk vind.quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef kree het volgende:
Hallo mensen,
Nou ik heb (na weken) weer eens contact gehad met dat psychose meisje (beetje lomp dat ik het zo noem maar dan weten jullie waar het over gaat)
Ik zit daar zo mee, ze heeft weer een "poging" gedaan inmiddels.
Maar het gaat nu weer goed. Is het raar dat ik haar nog steeds leuk vindt ondanks dit alles?
Bwaaach ik zit er wel mee eigenlijk.
Nou dat is niet helemaal de reden (alleen helpen)quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt haar helpen, dat is de reden dat je haar leuk vind.
Je wilt haar gelukkig maken.
Zulke meiden zijn op hun manier ook nog eens mysterieus en dat trekt je interesse. En bewust of onbewust ga je deze uitdaging aan, omdat je haar wil helpen en je gecharmeerd van haar bent.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal de reden (alleen helpen)
Ik vond haar gelijk leuk (en toen wist ik al die verhalen van haar nog niet).
Nu wel... en helpen wil ik sowieso, ik vindt het ook zo triest voor haar.
Maar toch vindt ik haar nog leuk als persoon.
bah vervelende situatie
Nee ondanks haar probleem is het nog steeds een leuk persoon. En zij is natuurlijk meer dan dat probleem. Alleen je moet voor jezelf de afweging maken kan ik daar mee omgaan en wil ik dat wel.quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef kree het volgende:
Hallo mensen,
Nou ik heb (na weken) weer eens contact gehad met dat psychose meisje (beetje lomp dat ik het zo noem maar dan weten jullie waar het over gaat)
Ik zit daar zo mee, ze heeft weer een "poging" gedaan inmiddels.
Maar het gaat nu weer goed. Is het raar dat ik haar nog steeds leuk vindt ondanks dit alles?
Bwaaach ik zit er wel mee eigenlijk.
Voor wat ik ervan begreep vond ze me heel leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ondanks haar probleem is het nog steeds een leuk persoon. En zij is natuurlijk meer dan dat probleem. Alleen je moet voor jezelf de afweging maken kan ik daar mee omgaan en wil ik dat wel.
Wat vindt zij van jou?
En ook vandaag weer niet gelukt.quote:Op maandag 12 september 2011 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekend
Als je de vragen die ik gesteld heb met ja kan beantwoorden dan zou ik er voor gaan. Indien je twijfelt zou ik het gewoon rustig afwachten maar contact houden. Indien nee het laten voor wat het is.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Voor wat ik ervan begreep vond ze me heel leuk.
En toen het dus mis ging na die paar dates zei ze ook dat het aan haar lag en niet aan mij.
Maar ze begrijpt haar eigen problemen (en die zijn er nog steeds wel begrijp ik na de laatste keer even via de chat gepraat te hebben)
Maarja ik zit een beetje in twijfel, moet ik het nou maar helemaal uit m'n hoofd zetten en een meisje laten gaan die mij leuk vindt en ik haar.
Of nog afwachten, tja niemand zal er daar antwoord op kunnen geven.
Denk dat ik maar een beetje op m'n gevoel af moet gaan en dat is op het moment het nog even een tijdje geven.
Over het weer ben je ook binnen een minuut uitgeluld.quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ook vandaag weer niet gelukt.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef PapierNietHier het volgende:
Ola, misschien kunnen jullie me helpen met dit probleempje:
Meestal lukt het me in de kroeg of discofeest wel een meisje te benaderen, en kan ik prima met diegene praten, lachen etc... Alleen hoe ga ik nou tot zoenen over, als ik bijvoorbeeld met haar aan het praten ben, dan komt het zoenen maar niet omdat ik niks onderneem. Er is niet echt een goed moment om te beginnen. En ja, ik heb haar arm al aangeraakt en leg bijvoorbeeld mn hand op haar schouder en het gaat allemaal prima, maar ik weet dan niet hoe ik verder moet. Iemand een idee hoe ik die ''stap'' maak? Of anders: een gesprekonderwerp waarmee je makkelijk tot zoenen overgaat?
Thanks
quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef JustinK het volgende:
Gewoon zeggen: "ik wilde iets zeggen, maar weet niet meer wat. Het ligt op het puntje van m'n tong. Wil jij het er anders even aflikken?"
Als ze genoeg gedronken heeft moet het kunnen werken.quote:
Of bij de asociale vrouwen onder ons.quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze genoeg gedronken heeft moet het kunnen werken.
Ja Mpj brand eens los want ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Nee maar gewoon een suggestieve opmerking of wat anders?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Over het weer ben je ook binnen een minuut uitgeluld.
1 minuut, 2 minuten je moet in ieder geval daarna nog wel wat anders hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef kedge het volgende:
[..]
net weer ff gebeld met die meid van paiq, 't ging 2 minuten vol over het weer. Had überhaupt nooit verwacht via online dating een klik te kunnen krijgen
Het weer was weer niks.quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Over het weer ben je ook binnen een minuut uitgeluld.
"Wat een weer he"quote:
( ligt geheel aan de situatie en context, voordat money hier ook weer commentaar op heeftquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef PapierNietHier het volgende:
Ola, misschien kunnen jullie me helpen met dit probleempje:
Meestal lukt het me in de kroeg of discofeest wel een meisje te benaderen, en kan ik prima met diegene praten, lachen etc... Alleen hoe ga ik nou tot zoenen over, als ik bijvoorbeeld met haar aan het praten ben, dan komt het zoenen maar niet omdat ik niks onderneem. Er is niet echt een goed moment om te beginnen. En ja, ik heb haar arm al aangeraakt en leg bijvoorbeeld mn hand op haar schouder en het gaat allemaal prima, maar ik weet dan niet hoe ik verder moet. Iemand een idee hoe ik die ''stap'' maak? Of anders: een gesprekonderwerp waarmee je makkelijk tot zoenen overgaat?
Thanks
Thanks mate, maar het gesprek blijft best oppervlakkig en hoe krijg ik die ''wending'' erin zodat er wat meer spanning ontstaat? Waar moet ik dan over praten?quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef kedge het volgende:
[..]
( ligt geheel aan de situatie en context, voordat money hier ook weer commentaar op heeft)
Je begint een praatje en gaat wat dichterbij bij haar staan, telkens als je wat zegt leg je je hand op haar schouder of bovenarm. Hierna probeer je wat verder te gaan en leg je je hand op haar zij. Als ze dit ook toelaat, dan ben je in principe al best ver en kun je na een poosje een move doen. Je moet wel op haar lichaamstaal letten.
Tsja, spanning heb je of niet. Wat je wel kunt doen is af en toe gesprek stil laten vallen en dan even in haar ogen te kijken, net ff te lang.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Thanks mate, maar het gesprek blijft best oppervlakkig en hoe krijg ik die ''wending'' erin zodat er wat meer spanning ontstaat? Waar moet ik dan over praten?
Weet ik, maar ik moet iets hebben om het gesprek wat op te ''spicen'' weetjewel. Nu blijft het vrij formeel en soms grappig maar niet een situatie voor een stapje verder ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tsja, spanning heb je of niet. Wat je wel kunt doen is af en toe gesprek stil laten vallen en dan even in haar ogen te kijken, net ff te lang.
Zit het je dwars ja?quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef kedge het volgende:
[..]
( ligt geheel aan de situatie en context, voordat money hier ook weer commentaar op heeft)
Je begint een praatje en gaat wat dichterbij bij haar staan, telkens als je wat zegt leg je je hand op haar schouder of bovenarm. Hierna probeer je wat verder te gaan en leg je je hand op haar zij. Als ze dit ook toelaat, dan ben je in principe al best ver en kun je na een poosje een move doen. Je moet wel op haar lichaamstaal letten.
Zou het je graag een keer in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Volgende week donderdag in het zwarte schaap @ Groningen schikt mij wel.quote:
Je moet intiemer proberen te worden, dichter op haar gaan staan en wat dichter naar haar mond toe bijv.. Je kunt ook met haar gaan dansen en steeds wat dichter op haar gaan staan en haar bij de heupen pakken bijv en als ze je dan aankijkt met die grote bambi ogen, dan maak je een move.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moet iets hebben om het gesprek wat op te ''spicen'' weetjewel. Nu blijft het vrij formeel en soms grappig maar niet een situatie voor een stapje verder ofzo.
Groningen is geen optie vrees ik.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Zou het je graag een keer in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Volgende week donderdag in het zwarte schaap @ Groningen schikt mij wel.
[..]
Je moet intiemer proberen te worden, dichter op haar gaan staan en wat dichter naar haar mond toe bijv.. Je kunt ook met haar gaan dansen en steeds wat dichter op haar gaan staan en haar bij de heupen pakken bijv en als ze je dan aankijkt met die grote bambi ogen, dan maak je een move.
Dunno het is ook iets wat niet geheel geforceerd moet gaan en je moet een beetje losjes zijn. Overigens zijn ook niet alle dames hier van gediend, dus het is best een moeilijk iets.
Ik sta open voor een tegenvoorstel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Groningen is geen optie vrees ik.
nou ik heb eigenlijk ook wel een beetje hulp nodig. ben nu 18 en heb veel vrouwelijke vrienden (no homo), en wordt ook wel vaak gezegd dat ik er wel mag zijn, maar ik ben eigenlijk nog nooit echt verder gegaan met een meisje, ik zou ook niet weten hoe dat moetquote:
Vind je iemand leuk?quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nou ik heb eigenlijk ook wel een beetje hulp nodig. ben nu 18 en heb veel vrouwelijke vrienden (no homo), en wordt ook wel vaak gezegd dat ik er wel mag zijn, maar ik ben eigenlijk nog nooit echt verder gegaan met een meisje, ik zou ook niet weten hoe dat moet
edit: verder bedoel ik dan in de zin van daten e.d.
Oh ja, vergeten: hartelijk welkomquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef kree het volgende:
Aah een intake gesprek voor het topic, hahaha
Welkom Shispeed
Geen school werk of hobby? Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef geenvetzak het volgende:
ha mensen,
gozer hier met vrienden die nooit uitgaan. Moet ik het een paar keer in mijn eentje proberen of met minder bekende mensen op stap gaan?
ik zal niet zo lekker in mijn vel zitten maar veel alternatieven om vrouwen te ontmoeten heb ik niet!
ICT, mcdonalds, gamen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen school werk of hobby? Lijkt me sterk![]()
Ga naar een festival ofzo, of een concert. Dat laatste is het beste, mocht het dan verkeerd gaan kun je altijd nog naar de muziek luisteren en ben je daarna toch bij je favoriete artiest geweest.
En je moet eigenlijk wel goed in je vel zitten.
Ik ben gestopt met gamen (mostly) maar het is leuk tijdverdrijf, ben ik het mee eens. Maar je kunt ook gewoon vrienden worden met die meisjes op je werk en met hun vriend en dan met hun mee uitgaan? (natuurlijk wel grotere groep dan kun je het altijd nog 'bedrijfsuitje' dopen)quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ICT, mcdonalds, gamen.
werk zou nog de grootste kans hebben maar ik werk op dit moment maar 2 x per week en veel meiden zijn daar al bezet.
festival/concert heb ik weinig ervaring mee, maar ik weet wel dat ik live-muziek meestal stuk minder goed vind dan gewoon op CD.
prima, maar ik voel me niet echt prettig bij "mezelf uitnodigen". Ik weet bijvoorbeeld af en toe wel dat er wat gedaan wordt maar voel me dan niet deel van de groep waardoor ik niet weet of ik wel welkom ben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gamen (mostly) maar het is leuk tijdverdrijf, ben ik het mee eens. Maar je kunt ook gewoon vrienden worden met die meisjes op je werk en met hun vriend en dan met hun mee uitgaan? (natuurlijk wel grotere groep dan kun je het altijd nog 'bedrijfsuitje' dopen)
En ik vind dat het er maar net aan ligt. Festivals moet je niet alleen naartoe gaan is niet zo gezellig.
Gewoon vragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
prima, maar ik voel me niet echt prettig bij "mezelf uitnodigen". Ik weet bijvoorbeeld af en toe wel dat er wat gedaan wordt maar voel me dan niet deel van de groep waardoor ik niet weet of ik wel welkom ben.
faalangst is irritant -.- soms heb ik gewoon het gevoel als een saai persoontje over te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon vragen![]()
Motto dat ik hier geleerd heb: 'gewoon doen!'
Of nodig gewoon al je collega's uit voor een drankje en daarna uitgaan?
Heb ik ook. Toch vind niemand mij echt saai. Een beetje; af en toe als ik zit te zagen over honger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
faalangst is irritant -.- soms heb ik gewoon het gevoel als een saai persoontje over te komen
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Nou idd, iedereen heeft iemand gevonden denk hahaha
Het verzinnen van gespreksvoer is wat uit mijn ervaring datgene is dat de boel stagneert. Spontaan zijn, in principe zeggen waar je op dat moment zin in hebt en wat in je gedachte komt, is datgene wat het naar het volgende niveau kan brengen. Uiteraard in combinatie met fysiek contactquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef kree het volgende:
Heb denk een beetje hetzelfde, praten met meisjes is voor mij geen probleem.
Maar dan gaat het over alledaagse dingen.
Stel iemand daarvan vindt je leuk.
Dat is bij mij het probleem, hoe breng je het gesprek zo op gang dat het over meer gaat als gewoon met elkaar lullen?
Vindt het maar lastig hoor, maar inderdaad je moet er schijt aan hebben en dat weet ik.
Maar op het moment zelf is het nog wel eens lastig, zeker als je dan ook met ander gezelschap ben.
En dat is dan niet in de kroeg maar in andere situaties.
Plausiblequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Heb eerder een dipje, voel me een beetje kut vandaag.
Ik ben niet specefiek helemaal ondersteboven van iemand, Maar er zijn wel een paar meisjes die ik wel zie zitten ja. En zeker ook meisjes die zeg maar niet 'te hoog gegrepen zijn'. Ik val namelijk serieus meer op innerlijk dan op uiterlijk.quote:
Dat ligt heel erg aan de situatie, als ik een groep ben waarin veel 'populaire' mensen zitten, vooral die minder aardig zijn kan ik wel snel onzeker en afwezig zijn/worden. Ook situaties waarin ik het gevoel heb dat ik 'bekeken' wordt kunnen me heel snel voor een tijdje onzeker maken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten: hartelijk welkom![]()
Ben je heel onzeker?
Helaasch. Nog immer single.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:43 schreef kree het volgende:
Heb soms van "depressieve" dagen.quote:
Mooi toch! Zo zie je maar, vrienden zijn heel erg belangrijk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb soms van "depressieve" dagen.
Gelukkig heb ik een beste vriendin die me altijd uit zo'n dipje weet te lullen.
Ja inderdaad. Het is echt een schat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi toch! Zo zie je maar, vrienden zijn heel erg belangrijk!
Zelfde meisje van appelpop?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is echt een schat.
Ja.quote:
You first broquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
En hoe gaat het hosselen hier mede hosselbazen?
Nou oké, tgaat wel goed ben nu weer aant whatsappen met een mogelijk scharrel. Ze is echt superaardig enzo en volgende week zondag meet ik er, en heel misschien deze zondag.quote:
haha goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou oké, tgaat wel goed ben nu weer aant whatsappen met een mogelijk scharrel. Ze is echt superaardig enzo en volgende week zondag meet ik er, en heel misschien deze zondag.
En over het whatsapp gesprek kunnen meer details per DM gevraagt worden
Vraag of ze keer wil blowenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha goed bezig![]()
Tsja ik ben nog steeds aan het praten met dat meisje op MSN. Geen idee waar het naar toe gaat
Mij mag ze blowenquote:
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..], tjah die van mij is een FOK!ster en in dat topic zaten ze ook allemaal dat ze mij ging blowen enzo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigEen Fok!ster nog wel
Ik wil een naamquote:
Pas als we iets gedaan hebbenquote:
Dan wil ik ook een verslagquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pas als we iets gedaan hebben
Uiteraardquote:
Ik heb nog niks hosselbaars gezien de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
En hoe gaat het hosselen hier mede hosselbazen?
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard, verslag komt ik KPD
For real?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe mensen dat doen hosselen via FOK!
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me af of je dat überhaupt moet willen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
er zitten wel normale FOK!sters bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat überhaupt moet willen.
Ik ben er ook niet op uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom niet? Op Fok! zitten ook mensen die enige sinds als normaal overkomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Grootste onzin argument aller tijden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet
Je hosselt hier een chick net zo als je overal een chick hosselt. Jeweetzelfquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Grootste onzin argument aller tijden.
Gelukkig is er ook nog dit handboek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hosselt hier een chick net zo als je overal een chick hosselt. Jeweetzelf
Dat voordeel heb je dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
Het mooie van fok is dat je dan wel eerst het innerlijk leert kennen
En als je een beetje tijd te veel hebt de postgeschiedenis checkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
Het mooie van fok is dat je dan wel eerst het innerlijk leert kennen
Je gaat echt eerder voor innerlijk dan uiterlijk? Wij mannen zijn normaal gezien meer geïnteresseerd in uiterlijk dan innerlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat voordeel heb je dan weer wel ja.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je een beetje tijd te veel hebt de postgeschiedenis checken
Veel plezierquote:
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat echt eerder voor innerlijk dan uiterlijk? Wij mannen zijn normaal gezien meer geïnteresseerd in uiterlijk dan innerlijk.
inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Maar je kan op FOK! zien dat een meisje misschien veel dingen gemeen met je heeft.
Zo bedoel ik het.
Er was er wel ooit een waar ik enorm veel mee gemeen had.quote:
En dat is nu je ex?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was er wel ooit een waar ik enorm veel mee gemeen had.![]()
Had ik maar een ex.quote:
ik ga serieus ook eerder af op innerlijk dan op uiterlijk, uiterlijk speelt uiteraard wel mee, maar ik vind innerlijk belangrijker. ik zou liever een relatie met een heel beleefd, lief meisje met ambitie hebben dan met een of ander bitcherig fotomodelletjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat echt eerder voor innerlijk dan uiterlijk? Wij mannen zijn normaal gezien meer geïnteresseerd in uiterlijk dan innerlijk.
Ok!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Maar je kan op FOK! zien dat een meisje misschien veel dingen gemeen met je heeft.
Zo bedoel ik het.
Het uiterlijk moet wel mooi zijn vind ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ga serieus ook eerder af op innerlijk dan op uiterlijk, uiterlijk speelt uiteraard wel mee, maar ik vind innerlijk belangrijker. ik zou liever een relatie met een heel beleefd, lief meisje met ambitie hebben dan met een of ander bitcherig fotomodelletje
nvm ik dacht dat je iemand anders wasquote:
Als ze lelijk is zou ik er denk ik niet verliefd op kunnen worden, bij een knappe meid kan dat echter wel, ook al wil je het nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ga serieus ook eerder af op innerlijk dan op uiterlijk, uiterlijk speelt uiteraard wel mee, maar ik vind innerlijk belangrijker. ik zou liever een relatie met een heel beleefd, lief meisje met ambitie hebben dan met een of ander bitcherig fotomodelletje
Niet zo gemeen doen hequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nvm ik dacht dat je iemand anders was
Ligt er ook altijd aan of je iemand de kans geeft en hoe je ze hebt ontmoet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het uiterlijk moet wel mooi zijn vind ik.
Maar het innerlijk kan veel compenseren.
geloof me mensen niet ieder uiterlijk kan gecompenseerd worden met innerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt er ook altijd aan of je iemand de kans geeft en hoe je ze hebt ontmoet.
mwoa zolang ze maar goed verzorgd en niet uitgesproken lelijk maakt het mij niet uit hoor, als ze maar lief isquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het uiterlijk moet wel mooi zijn vind ik.
Maar het innerlijk kan veel compenseren.
Dank jequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geloof me mensen niet ieder uiterlijk kan gecompenseerd worden met innerlijk
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef Shispeed het volgende:
[..]
mwoa zolang ze maar goed verzorgd en niet uitgesproken lelijk maakt het mij niet uit hoor, als ze maar lief is
Ik wil ook geen lelijke meid hebben en al helemaal geen dikke meid. Innerlijk is ook belangrijk, maar ik ga bijv. niet in een kroeg een lelijke dikke meid aanspreken omdat ze een leuk innerlijk kan hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geloof me mensen niet ieder uiterlijk kan gecompenseerd worden met innerlijk
had het niet over jou hoorquote:
dat sowieso, ik ken ook een meisje dat heel erg knap is, maar ze is zo verschrikkelijk depressief is dat ze met niemand omgaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Als ze gewoon normaal is en leuk ben ik al tevreden.
Sowieso is de uitstraling belangrijker dan het uiterlijk.
Waar blijft mijn glas Roosvice?quote:
Dat neemt niet weg dat ik mij aangesproken voelquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik mij aangesproken voel
quote:
hehe nee dat sowieso niet, ik word in de kroeg juist altijd aangesproken door lelijke dikke meiden, sowieso in het algemeen proberen ze het vaak bij mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik wil ook geen lelijke meid hebben en al helemaal geen dikke meid. Innerlijk is ook belangrijk, maar ik ga bijv. niet in een kroeg een lelijke dikke meid aanspreken omdat ze een leuk innerlijk kan hebben.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar blijft mijn glas Roosvice?
Dank je schatjequote:
cht he, hij blijft je maar achtervolgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Irritante reclame is dat zeg.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan hem overal op toepassen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat vind ik vies.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjesorry ik heb geen roosvice voor je
ja dat vind ik ook altijd wel leuk, zolang ze zich maar niet gaan gedragen van "kijk mij alto zijn". dat vind ik altijd wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik val trouwens wel op een beetje van die vreemde types.
Ik zag een meisje in de bus die had een wollen trui aan en vreemd kousen in allerlei kleuren.
Maar ik vond haar zo leuk.
Biertje dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat vind ik vies.
Dat had ze niet, ze was heel vrolijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd wel leuk, zolang ze zich maar niet gaan gedragen van "kijk mij alto zijn". dat vind ik altijd wel een beetje jammer![]()
ik kom trouwens een beetje meedoen (als dat mag van jullie). ik zit een beetje met dezelfde problemen als hier besproken worden
dat mag altijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd wel leuk, zolang ze zich maar niet gaan gedragen van "kijk mij alto zijn". dat vind ik altijd wel een beetje jammer![]()
ik kom trouwens een beetje meedoen (als dat mag van jullie). ik zit een beetje met dezelfde problemen als hier besproken worden
Vrouwen die bier drinken zijn ook meteen een stuk aantrekkelijkerquote:
* tijnbrein alsjeblieft een biertje voor de jongedamequote:
Die hoor ik ook wel eens andersom, dat ze het juist onaantrekkelijker vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken zijn ook meteen een stuk aantrekkelijker
Als ze er ook nog een beetje goed uitzien en een Brabants accent hebben, dan ben ik verkocht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik vind dat altijd ook wel aantrekkelijk, mits het een beetje beschaafd blijftquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die hoor ik ook wel eens andersom, dat ze het juist onaantrekkelijker vinden.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hehe dan moet je een keer hier carnaval komen vieren of naar een kermis gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ze er ook nog een beetje goed uitzien en een Brabants accent hebben, dan ben ik verkocht.
Ik vind het altijd wel fijn een vrouw die mee bier drinktquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die hoor ik ook wel eens andersom, dat ze het juist onaantrekkelijker vinden.
haha jij bent makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn een vrouw die mee bier drinkt
Geen idee waarom, maar als ze er verder idd nog beetje goed uitzien ben ik ook verkocht
kben niet zo veeleisend neequote:
Volgend jaar in Breda ( hoop ik )quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hehe dan moet je een keer hier carnaval komen vieren of naar een kermis gaan
Ik heb het gevoel dat ik te veeleisend ben.quote:
Enige eis die ik heb is dat zij mij accepteert zoals ik ben en ik haar kan accepteren zoals zij is.quote:
Waarom zou je ook met minder genoegen willen nemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik te veeleisend ben.
Idem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Maar ik liep daar dus op Appelpop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom zou je ook met minder genoegen willen nemenAls je de dertig nadert en het dan nog steeds niet geluk is, dan zou ik me wel zorgen maken.
Lag niet aan jou.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik liep daar dus op Appelpop.
En in mijn hoofd ging het van: het mager, te dik, te oud, te emo.
Ik begon echt te denken dat het aan mij lag.
Breda is op zich best leuk, alleen voor carnaval kun je beter na een wat kleinere Brabantse/Limburgse plaats gaan. in de grote steden komen namelijk meer westerlingen als lokale bevolkingquote:
je bent ook appelpop geweest?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de dertig al gepasseerd en maak me nog steeds geen zorgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom zou je ook met minder genoegen willen nemenAls je de dertig nadert en het dan nog steeds niet geluk is, dan zou ik me wel zorgen maken.
Kom langs met carnaval. Alleen maar lokale bevolking. Die 5 dagen lang alles mogen doen volgens de sociale regels.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Breda is op zich best leuk, alleen voor carnaval kun je beter na een wat kleinere Brabantse/Limburgse plaats gaan. in de grote steden komen namelijk meer westerlingen als lokale bevolking
hmmm dat is nou niet echt iets wat ik wil horenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja zeker.quote:
hehe nee ik blijf op mijn eigen dorpjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom langs met carnaval. Alleen maar lokale bevolking. Die 5 dagen lang alles mogen doen volgens de sociale regels.
nice, ik ook de volle twee dagen, Appelpop is altijd wel een van die dingen waar ik naar uit kijkquote:
Misschien leer je nog watquote:
Dat scheelt.quote:
Heb een hele tijd een Brabantse schone gehad en gingen altijd uit in Breda. Ik vind het wel echt wel een leuke stad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Breda is op zich best leuk, alleen voor carnaval kun je beter na een wat kleinere Brabantse/Limburgse plaats gaan. in de grote steden komen namelijk meer westerlingen als lokale bevolking
ik ga ook vaak stappen in Breda, wat vrienden van mij zitten daar op kamersquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb een hele tijd een Brabantse schone gehad en gingen altijd uit in Breda. Ik vind het wel echt wel een leuke stad.
Niet normaal hoe die meiden daar bier kunnen drinken![]()
Ik heb echt weer een keer zin om daar te stappen, maar eerst is Groningen aan de beurt.
Even wat opgezocht over dat festival:quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je neemt nog niet eens 1% waar van die 180.000 bezoekers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Even wat opgezocht over dat festival:
"With 180.000 visitors in 2008, it's the biggest free festival in the Netherlands that lasts for more than one day."
Lolwhut. Als daar niks lekkers tussenloopt dan zijn je eisen zo hoog dat je je totaal niet in dat soort kringen had moeten begeven.
Ik denk dat je de angst om iemand aan te spreken omzet in: "há, ze is te lelijk want X, even verder kijken"
Ts heeft dus laten we zeggen 1000 mensen waargenomen, waarvan 500 vrouw was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Je neemt nog niet eens 1% waar van die 180.000 bezoekers.
Dat vind ik niet eens raar eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ts heeft dus laten we zeggen 1000 mensen waargenomen, waarvan 500 vrouw was.
Dat daar niks tussen zit is gewoon jezelf voor de gek houden.
Tsja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Even wat opgezocht over dat festival:
"With 180.000 visitors in 2008, it's the biggest free festival in the Netherlands that lasts for more than one day."
Lolwhut. Als daar niks lekkers tussenloopt dan zijn je eisen zo hoog dat je je totaal niet in dat soort kringen had moeten begeven.
Ik denk dat je de angst om iemand aan te spreken omzet in: "há, ze is te lelijk want X, even verder kijken"
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens raar eigenlijk
wij hebben anders daar wel een leuke groep meiden ontmoet hoor, en ze spraken ons ook nog zelf aan ook. helaas ben ik de slechtste hosselaar van het stelquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik weet het niet.
Ik zag serieus niks leuks, wat ik in de bus dan weer wel zie bijvoorbeeld.
Ik heb ook niet gezegd dat ze er niet waren, ik heb ze alleen niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wij hebben anders daar wel een leuke groep meiden ontmoet hoor, en ze spraken ons ook nog zelf aan ook. helaas ben ik de slechtste hosselaar van het stel
Triggerfinger was inderdaad mooi jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ze er niet waren, ik heb ze alleen niet gezien.
Ook was ik er niet echt mee bezig eerlijk gezegd.
Even off-topic: Triggerfinger was enorm goed.
Het kwam heloef ook wel goed uit, dat hij geen "leuke meiden" tegenkwam. Zijn belofte is nog steeds om de eerste leuke meid aan te spreken die hij tegenkomtquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ts heeft dus laten we zeggen 1000 mensen waargenomen, waarvan 500 vrouw was.
Dat daar niks tussen zit is gewoon jezelf voor de gek houden.
hahahaha, vandaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Het kwam heloef ook wel goed uit, dat hij geen "leuke meiden" tegenkwam. Zijn belofte is nog steeds om de eerste leuke meid aan te spreken die hij tegenkomt
Oh van die weddenschap heb ik me geen reet aangetrokken hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Het kwam heloef ook wel goed uit, dat hij geen "leuke meiden" tegenkwam. Zijn belofte is nog steeds om de eerste leuke meid aan te spreken die hij tegenkomt
Zou je zelf een meid kunnen aanspreken of iemand uit je groep die het durft ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh van die weddenschap heb ik me geen reet aangetrokken hoor.![]()
Er druk opgooien klonk heel leuk eerst maar werkt alleen maar averechts.
Was je je bril vergeten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik weet het niet.
Ik zag serieus niks leuks, wat ik in de bus dan weer wel zie bijvoorbeeld.
Je bent de eerste man op deze planeet die een paar uur zonder aan vrouwen te denken kan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je daar hebben we het alquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je er gezoend? En met hoeveel heb je er seks gehad?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb wel met meisjes gepraat. En kerels.
Kunnen aanspreken op zich wel als ik een aanleiding kan vinden in de situatie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Zou je zelf een meid kunnen aanspreken of iemand uit je groep die het durft ?
0 hoezo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je er gezoend? En met hoeveel heb je er seks gehad?
Hey zag ik jou zaterdag niet bij die ene kroeg in X?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kunnen aanspreken op zich wel als ik een aanleiding kan vinden in de situatie.
ken ik jou niet ergens van?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hey zag ik jou zaterdag niet bij die ene kroeg in X?
Klaar, ziehier je aanleiding om iedere vrouw die je tegen komt aan te spreken.
Dat zijn dingen die normaal gesproken voortvloeien een (eerste) ontmoeting/gesprek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
0 hoezo?
Sowieso twijfelgevalletjes.
Maakt niet uit wat voor cheesy pickupline je gebruikt.quote:
Ik zoen vaker niet dan wel na een eerste ontmoeting.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die normaal gesproken voortvloeien een (eerste) ontmoeting/gesprek.
En zeg niet dat je niet met die intentie het gesprek inging want dan zat je in het verkeerde topic.
Het is wel zo. Ik dacht bij geen enkel gesprekje: 'zo die is leuk' of 'zo die wil ik wel eens zoenen'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die normaal gesproken voortvloeien een (eerste) ontmoeting/gesprek.
En zeg niet dat je niet met die intentie het gesprek inging want dan zat je in het verkeerde topic.
Ik spreek vrouwen nooit aan dus dat effect heb ik nog nooit gemerkt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:05 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Was je je bril vergeten?
Of komt het je vaker voor dat hoe normaler het is om een vrouw aan te spreken in een bepaalde situatie, hoe vaker er niks lekkers rond loopt?
Zeg ik dat dan?quote:[..]
Je bent de eerste man op deze planeet die een paar uur zonder aan vrouwen te denken kan.
Dat is het niet.quote:[..]
Zie je daar hebben we het al
Dus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zoen vaker niet dan wel na een eerste ontmoeting.
Ja vast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef Flepke het volgende:
Wachten op de ideale situatie / openings zin / whatever is onzin mensen.
MINDER DENKEN MEER DOEN.
Dat er vaak geen seksuele spanning is vanaf mijn kant, ongeacht wat die kerels van plan zijn, dus dan wordt er ook niet gezoend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus?
Hangt helemaal af van de situatie / persoon.
Wil je de (seksuele) spanning ontladen door een zoen of blijf je hem opbouwen doormiddel van smsjes/telefoontjes.
De intentie om met die persoon te gaan praten is nu eenmaal sexuele drive / sociale waarde verhogen door in haar omgeving te zijn, waar praat je liever mee:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wel zo. Ik dacht bij geen enkel gesprekje: 'zo die is leuk' of 'zo die wil ik wel eens zoenen'.
Niet alles draait voor mij meer om versieren. Ik vind het leuker om gewoon maar wat te lullen met mensen voor 10 minuten.
Precies. De meest foute situatie en openingszin kan zelfs tot succes leiden omdat het tenminste spontaan was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef Flepke het volgende:
Wachten op de ideale situatie / openings zin / whatever is onzin mensen.
MINDER DENKEN MEER DOEN.
Hoe veel verschillende heb je gezoent als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zoen vaker niet dan wel na een eerste ontmoeting.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spreek vrouwen nooit aan dus dat effect heb ik nog nooit gemerkt.
Als je vrienden wil hoef je niks te forceren. Als je meer dan dat wilt zul je er af en toe een aanraking + bepaald soort opmerking/vraag in moeten gooien.quote:[..]
Zeg ik dat dan?![]()
Ik ben er niet naar toe gegaan met de intentie om iemand aan de haak te slaan. Eerst wel maar dat geforceerde gedoe gaat bij mij niet werken.
Ok.quote:[..]
Dat is het niet.
Omdat ik een lafbek ben die niet echt in zichzelf gelooft.quote:
Luister.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
De intentie om met die persoon te gaan praten is nu eenmaal sexuele drive / sociale waarde verhogen door in haar omgeving te zijn, waar praat je liever mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vast.
Maar ik ben nou eenmaal een lafbek.
Dat dus, spontaniteit + zelfvertrouwen + goede lichaamstaal = winst.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies. De meest foute situatie en openingszin kan zelfs tot succes leiden omdat het tenminste spontaan was.
Oh de weg of de tijd vragen durf ik allang hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Leugens.
Gewoon klein beginnen.
Kapper+klerenwinken+sportschool abonement.
Daarna 10 keer om de tijd vragen
Daarna 10 keer de weg naar X vragen
Daarna 10 keer etc.
spreek ze dan aan zonder intentie, knoop gewoon een leuk gesprek aan. wie weet loopt het vanzelf?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh de weg of de tijd vragen durf ik allang hoor.
Aanspreken met een intentie er achter niet.
Niemand begint een gesprek met: HEY WIJ MOETEN EVEN GAAN KETSEN ZO.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh de weg of de tijd vragen durf ik allang hoor.
Aanspreken met een intentie er achter niet.
Dat kan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Shispeed het volgende:
[..]
spreek ze dan aan zonder intentie, knoop gewoon een leuk gesprek aan. wie weet loopt het vanzelf?
Als je interessant genoeg bent bepaal ik zelf wel ofdat ik luister naar je.quote:
Volgens mij ben je niet de enigste.quote:Ik praat met mensen.
Je moet helemaal niks. Als jij lekker in een kelder 24/7 wilt gaan zitten gamen, be my guest.quote:Omdat ik moet leren met mensen te praten.
Maakt wel degelijk uit.quote:Maakt niks uit of ze lelijk of knap, man of vrouw zijn.
OK?quote:Als ik maar gewoon met ze praat.
Als ze je niet kunnen helpen met iets, je niet kunnen entertainen of niet neukbaar zijn zijn ze useless.quote:Ik wil niet elk meisje dat ik zie versieren.
Love happens.quote:En ik val ook op de minder knappe meisjes.
er zijn uitzonderingen:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Niemand begint een gesprek met: HEY WIJ MOETEN EVEN GAAN KETSEN ZO.
Zelfs ik niet.
Hoe moeilijk is het voor je om nadat je de tijd hebt gevraagd een lulverhaal op te hangen dat je om 12 uur een afspraak hebt met X bijvoorbeeld?
De weg vragen is niet moeilijk deed ik vandaag nog, daarna aan de praat blijven is lastig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Niemand begint een gesprek met: HEY WIJ MOETEN EVEN GAAN KETSEN ZO.
Zelfs ik niet.
Hoe moeilijk is het voor je om nadat je de tijd hebt gevraagd een lulverhaal op te hangen dat je om 12 uur een afspraak hebt met X bijvoorbeeld?
Kut, vergeten.quote:
Stel je vraagt die weg naar X:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
De weg vragen is niet moeilijk deed ik vandaag nog, daarna aan de praat blijven is lastig.
Haha, een hosselende Asian.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kut, vergeten.
Maarja die shit is overbodig als je het zo doet:
Nee hoor er liep best wat lekkers rond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:31 schreef Flepke het volgende:
Lopen jullie dan op zo'n festival waar je 500 vrouwen ziet echt rond met zo'n blik van:
[ afbeelding ]
Hosselaars heb je van alle nationaliteiten & afkomsten. Hoe primitiever hoe meer succes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, een hosselende Asian.
Dus je beweert dat:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor er liep best wat lekkers rond.
Een leugen was?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij haalt leuk en lekker door elkaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hosselaars heb je van alle nationaliteiten & afkomsten. Hoe primitiever hoe meer succes.
[..]
Dus je beweert dat:
[..]
Een leugen was?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij haalt leuk en lekker door elkaar.
Uitstraling is alles.
Ben het hier wel mee eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij haalt leuk en lekker door elkaar.
Uitstraling is alles.
De een is voor de lusten, de ander voor de lasten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens eigenlijk.
Lekker (iemand er leuk uit vinden zien)
Is wat anders als dat je iemand leuk vindt.
Ga nou niet doen alsof ik moeilijke dingen zeg.quote:
Juist, dan stap je er dus op af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof ik moeilijke dingen zeg.![]()
Als ze lekker is ben ik puur oppervlakkig lekker lijf, kop etc.
Daar kan je pas veel later achterkomen.quote:Als ze leuk is kijk ik naar andere dingen dan alleen uiterlijk, dus haar uitstraling.
Hoezo moeten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
De een is voor de lusten, de ander voor de lasten.
Beide moet je benaderen, ten aller tijden op welke plaats dan ook.
Sorry, maar wat een debiele post.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je interessant genoeg bent bepaal ik zelf wel ofdat ik luister naar je.
[..]
Volgens mij ben je niet de enigste.
[..]
Je moet helemaal niks. Als jij lekker in een kelder 24/7 wilt gaan zitten gamen, be my guest.
[..]
Maakt wel degelijk uit.
[..]
OK?
[..]
Als ze je niet kunnen helpen met iets, je niet kunnen entertainen of niet neukbaar zijn zijn ze useless.
[..]
Love happens.
Uitstraling zie je ook binnen een paar seconden. De rest kom je pas later achter inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Juist, dan stap je er dus op af.
[..]
Daar kan je pas veel later achterkomen.
Als jij alleen vrouwen benaderd die een "liefde op het eerste gezicht" voor je zijn snap ik dat de kans klein is dat je iets tegen het lijf bent gelopen @ appelpop.
Een knappe meid/jongen kan met lelijke uitstraling echt niet mooi meer zijn.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo moeten?
Ik zou graag een leuke meid willen.
Heeft niks met wanhopig zijn te maken, als jij voetballen leuk vind dan doe je dat toch lekker?quote:Maar ik ben nog niet zo wanhopig dat ik vindt dat ik iedereen moet benaderen.
Dat dus, de excuses die je hoofd continue verzint moet je zien uit te schakelen. Daar kan niemand je mee helpen.quote:Ja wellicht vergroot dat je kansen maargoed, nee er moet toch wel effe wat meer zitten (voor mij dan) voordat ik echt de moeite ga doen om te versieren (oh ja daarom ben ik nog vrijgezel hahaha)
Vertel eens waarom dan schat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een debiele post.
Uitstraling is een moment opname. Na een begrafenis is mijn uitstraling anders dan nadat ik paris hilton heb liggen krikken. Daarom oppervlakkig en kortzichtig excuus om op basis daarvan te selecteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitstraling zie je ook binnen een paar seconden. De rest kom je pas later achter inderdaad.
Een moment opname zoals ik hierboven al zei.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een knappe meid/jongen kan met lelijke uitstraling echt niet mooi meer zijn.
Tegelijkertijd kan een doorsnee meid/jongen met geweldige uitstralling ineens mooi zijn.
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Heeft niks met wanhopig zijn te maken, als jij voetballen leuk vind dan doe je dat toch lekker?
Aangezien je graag een leuke meid wil zal je dus stappen moeten ondernemen.
Iemand op het eerste gezicht beoordelen is gewoon kortzichtig.
[..]
Dat dus, de excuses die je hoofd continue verzint moet je zien uit te schakelen. Daar kan niemand je mee helpen.
En zo hoef je gelukkig ook helemaal niet te zijn om aan de vrouw te komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.
Denk wel dat je iemand op het eerste gezicht kan beoordelen.
En ik heb meiden gesproken waarvan ik dacht dat is een lekker wijf daar zou ik wel eens mee willen rollenbollen.
En meiden waarvan ik dacht daar zou ik een relatie mee willen.
Jij gaat er echt vanuit dat je gewoon elke meid moet aanspreken om toch dan maar een relatie te krijgen.
Ja dat zal per persoon verschillend zijn, het zal bij mij ook nooit gelijk zijn een praatje maken en dezelfde avond seksen. Zo ben ik gewoon niet.
je zegt dat zo wel maar een date is ook een moment opname en als die saai is dan houdt het gewoon op zo simpel is het. Niks kortzichtigs aan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitstraling is een moment opname. Na een begrafenis is mijn uitstraling anders dan nadat ik paris hilton heb liggen krikken. Daarom oppervlakkig en kortzichtig excuus om op basis daarvan te selecteren.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
Beetje raar om naar zo'n groot festival te gaan en dan letterlijk geen enkel meid waardig vinden om mee te gaan zoenen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
Beetje raar om naar zo'n groot festival te gaan en dan letterlijk geen enkel meid waardig vinden om mee te gaan zoenen.
Okee als jullie denken dat ik excuusjes maak prima verschillen we daar van mening.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk versterking, ik was al bang dat ik het in mijn eentje tegen al deze fokkers moest opnemen.
Menselijk hoofd is raar wat dit soort dingen betreft, het verzint continue de meest belachelijke excuses & geloofd er ook nog eens in. Alles om maar niet te benaderen / avances te maken.
Bullshit, alleen vrouwen die jij waardig genoeg vind voor jezelf en/of je kunnen helpen, kunnen amuseren en/of neukbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Jij gaat er echt vanuit dat je gewoon elke meid moet aanspreken om toch dan maar een relatie te krijgen.
Zou je zo willen zijn?quote:Ja dat zal per persoon verschillend zijn, het zal bij mij ook nooit gelijk zijn een praatje maken en dezelfde avond seksen. Zo ben ik gewoon niet.
Volgorde is helaas anders.quote:Eigenlijk wil ik nog liever een relatie dan sex, dat komt namenlijk later wel.
Je selecteert zelf vooral op uiterlijk, maar als iemand naar uitstraling kijkt noem je die persoon kortzichtig en oppervlakkig? Ik vind uitstraling - over het algemeen - meer over een persoon zeggen dan of hij zij toevallig knap is of niet. Ja, het is een momentopname, maar meestal en helemaal op een date verwacht je geen chagrijnige kop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uitstraling is een moment opname. Na een begrafenis is mijn uitstraling anders dan nadat ik paris hilton heb liggen krikken. Daarom oppervlakkig en kortzichtig excuus om op basis daarvan te selecteren.
Zal best, maar iedere kerel bepaalt van iedere vrouw in ongeveer een derde seconde of 'ie d'r wil neuken of niet. Dat kan later nog bijgesteld worden, maar die eerste indruk is gewoon enorm belangrijk.quote:
Precies, de hersens zorgen er juist voor dat men in de comfort zone blijven zitten zodat ze zo weinig mogelijk energie hoeven te gebruiken. Het moet een gewoonte worden/zijn om met mooie vrouwen een interactie aan te gaan dat eerder seksueel wordt in plaats van in de friendzone te gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk versterking, ik was al bang dat ik het in mijn eentje tegen al deze fokkers moest opnemen.
Menselijk hoofd is raar wat dit soort dingen betreft, het verzint continue de meest belachelijke excuses & geloofd er ook nog eens in. Alles om maar niet te benaderen / avances te maken.
Dit topic gaat over hoe versieren makkelijker word, door met ingetrokken schouders en een neer waardse blik ieder stuk vlees wat voorbij loopt af te keuren word versieren niet makkelijker van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En zo hoef je gelukkig ook helemaal niet te zijn om aan de vrouw te komen.
Of ik zo zou willen zijn: nee!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, alleen vrouwen die jij waardig genoeg vind voor jezelf en/of je kunnen helpen, kunnen amuseren en/of neukbaar zijn.
[..]
Zou je zo willen zijn?
[..]
Volgorde is helaas anders.
Ik neuk niet op uitstraling, jij wel?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal best, maar iedere kerel bepaalt van iedere vrouw in ongeveer een derde seconde of 'ie d'r wil neuken of niet. Dat kan later nog bijgesteld worden, maar die eerste indruk is gewoon enorm belangrijk.
Niet alleen jij, iedereen. Hoe beter je wordt hoe minder excuses je voor jezelf verzint. Dit gebeurd onbewust. "Oh ik kon haar aanspreken, naja was toch niet gelukt omdat..."quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee als jullie denken dat ik excuusjes maak prima verschillen we daar van mening.
Door alles wat neukbaar is aan te spreken wordt het inderdaad makkelijker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hoe versieren makkelijker word, door met ingetrokken schouders en een neer waardse blik ieder stuk vlees wat voorbij loopt af te keuren word versieren niet makkelijker van.
Er zitten ook nog andere opties tussen er zo bij lopen en elke vrouw je bed in praten in.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hoe versieren makkelijker word, door met ingetrokken schouders en een neer waardse blik ieder stuk vlees wat voorbij loopt af te keuren word versieren niet makkelijker van.
Ik heb wel een beetje hetzelfde hoor. Ik ben niet heel veeleisend, maar ik heb wel een bepaald type waar ik op het eerste gezicht op val. En wat dat precies is weet ik niet eens, gewoon 'iets' wat mij enorm aanspreekt.Ik zie wel knappe jongens natuurlijk, maar daar wordt ik niet direct warm van. Als ik mensen beter leer kennen (innerlijk) dan gaat dat weer minder op en let ik op andere dingen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee als jullie denken dat ik excuusjes maak prima verschillen we daar van mening.
Bullshit, een band bouw je dus op door seks, human bonding, look it up.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Of ik zou willen zijn: nee!
En de volgorde is voor jou anders maar er zijn ook mensen die eerst een band willen opbouwen voordat ze met elkaar naar bed gaan. En dat geld voor zowel vrouwen als mannen.
Baduum TSJJJ.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen praat je niet het bed in. Zonder fysiek contact gebeurd er niets.
Ik heb liever een relatie is leukerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zitten ook nog andere opties tussen er zo bij lopen en elke vrouw je bed in praten in.
Opties die ook goed genoeg zijn.
Uitstraling / uiterlijk bepaalt wel of ik een vrouw uberhaupt wil neuken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:
Ik neuk niet op uitstraling, jij wel?
Vrouwen zijn anders dan mannen. Veel vrouwen gaan niet met een kerel naar bed als ze die niet tenminste als relatiemateriaal zien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:55 schreef Flepke het volgende:
Bullshit, een band bouw je dus op door seks, human bonding, look it up.
Ik zeg niet dat je geen band op kan bouwen met seks.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, een band bouw je dus op door seks, human bonding, look it up.
Je kan ook stellen dat iemand die veel seks heeft beter is in het creeren en behouden van een band met een vrouw.
Aangezien je klaarblijkelijk een band wilt met vrouwen zou ik maar heel snel dat stemmetje in je hoofd vertellen om zijn smoel te houden.
Dat had ik ook nog wel door.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen praat je niet het bed in. Zonder fysiek contact gebeurd er niets.
vrouwen zijn bij voorbaat veeleisendquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hetzelfde hoor. Ik ben niet heel veeleisend, maar ik heb wel een bepaald type waar ik op het eerste gezicht op val. En wat dat precies is weet ik niet eens, gewoon 'iets' wat mij enorm aanspreekt.Ik zie wel knappe jongens natuurlijk, maar daar wordt ik niet direct warm van. Als ik mensen beter leer kennen (innerlijk) dan gaat dat weer minder op en let ik op andere dingen.
Het was eigenlijk meer voor moneyfornothing, ze zei:quote:
Opties die niet je doel moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zitten ook nog andere opties tussen er zo bij lopen en elke vrouw je bed in praten in.
Opties die ook goed genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |