SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Volgens mij nietquote:
De laatste 3 eerder, inclusief deze.quote:Op maandag 12 september 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij nietde laatste 10 al niet meer ofso.
Oh.quote:Op maandag 12 september 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De laatste 3 eerder, inclusief deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh.WowZ cool gedicht manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niksquote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Sowieso, wat maakt een topictitel nou uit?
quote:Op maandag 12 september 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh.De eerstvolgende 20 TT's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!quote:Op maandag 12 september 2011 00:43 schreef Westerling het volgende:
Tjezus nou snap ik waarom de teller bij deze reekst zo hard loopt, dit gaat echt over alles behalve versieren geloof ik.
sorry o wijze zenmeesterquote:Op maandag 12 september 2011 00:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dank!
Ontopic graag of ik moet weer lastig worden.
Iets teveel sc hier.
Tja ik moet er binnenkort aan geloven als ik met die meid afspreek.. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.quote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand nog iets over versieren te meldden? Ik heb dus weer 2 meisjes die ik leuk vindgelukkig nu 1 dichtbij en 1 ver weg dus dat valt te doen
![]()
(mochten ze mij ook leuk vinden)
Maar het gaat vrij goed zelfs hier met versieren.
In de coffeeshop? Groot fan van wiet?quote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sorry o wijze zenmeester
Om maar weer even on topic te gaan, ik heb wss volgende week zondag een date
En als eerste date gaan we wss eerst ff terrasje pakken en daarna door naar de coffee shop om beetje te relaxen. En daar ga ik denk ik mijn move ook maken
Vast goedquote:Op maandag 12 september 2011 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik moet er binnenkort aan geloven als ik met die meid afspreek.. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng.
Heb er vol vertrouwen in, dat wel. Ben alleen bang dat ik in de friendzone ga rakenquote:
Aanraken heeft er blijkbaar heel wat mee te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb er vol vertrouwen in, dat wel. Ben alleen bang dat ik in de friendzone ga raken
nou zei zij wat zenuwachtig te zijn en ikook, en ik weet dat ze van blowen houdt dus toen stelde ik datvoor en dat vondt ze wel een goed ideequote:Op maandag 12 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In de coffeeshop? Groot fan van wiet?
Heloef, heb je eigenlijk nog iets waargemaakt van wat je zei in het meet-topic (hosselen, drinken en aangeschoten jongedames versieren) ?
In welke zin?quote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aanraken heeft er blijkbaar heel wat mee te maken.
Misschien raakt ie haar niet aan? Of laat hij niet merken dat hij meer wil.quote:
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?quote:Op maandag 12 september 2011 01:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien raakt ie haar niet aan? Of laat hij niet merken dat hij meer wil.
Nouja je kan bijvoorbeeld voorzichtig der onderarm vastpakken of arm om der schouder enzo dat soort dingen. Uiteraard wel als de situatie zich ervoor leentquote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?
Dankje zoiets dacht ik ook al en dan laten vallen en haar perongelijk aanraken bij der arm ofsoquote:Op maandag 12 september 2011 02:17 schreef CC040 het volgende:
als je toch gaat zitten blowen, geef haar je aansteker, heb je meteen al contact, ff opletten hoe ze kijkt enz maar succes
Vol in de tetten.quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Dus ik moet haar aanraken? Hoe doe je dat een beetje subtiel?
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekendquote:Op maandag 12 september 2011 07:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is weer veel te vroeg om te versieren.
En hoe kut het wel niet is dat het geen weekend meer isquote:Op maandag 12 september 2011 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekend
En als ze geen leuk weekend gehad heeft, kan je vragen om een drankje te doen om het weekend lichtjes over te doen op een door de weekse dagquote:Op maandag 12 september 2011 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En hoe kut het wel niet is dat het geen weekend meer is
Nee dat niet, heb niet echt leuks gezien en was er ook niet echt mee bezig.quote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Morgen!
Hoe was Pinkpop/Appelpop/Pukkelpop/Polderpop/...? heloef?
Heb je nog kunnen oefenen op je versierskills?
En hoe zit het trouwens met dat meisje dat de reden was dat jij bij de AH ging solliciteren?
Ze leek je leuk - heb je, toen je je plaatsje eenmaal binnenhad ook actie ondernomen?
Je wilt haar helpen, dat is de reden dat je haar leuk vind.quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef kree het volgende:
Hallo mensen,
Nou ik heb (na weken) weer eens contact gehad met dat psychose meisje (beetje lomp dat ik het zo noem maar dan weten jullie waar het over gaat)
Ik zit daar zo mee, ze heeft weer een "poging" gedaan inmiddels.
Maar het gaat nu weer goed. Is het raar dat ik haar nog steeds leuk vindt ondanks dit alles?
Bwaaach ik zit er wel mee eigenlijk.
Nou dat is niet helemaal de reden (alleen helpen)quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt haar helpen, dat is de reden dat je haar leuk vind.
Je wilt haar gelukkig maken.
Zulke meiden zijn op hun manier ook nog eens mysterieus en dat trekt je interesse. En bewust of onbewust ga je deze uitdaging aan, omdat je haar wil helpen en je gecharmeerd van haar bent.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal de reden (alleen helpen)
Ik vond haar gelijk leuk (en toen wist ik al die verhalen van haar nog niet).
Nu wel... en helpen wil ik sowieso, ik vindt het ook zo triest voor haar.
Maar toch vindt ik haar nog leuk als persoon.
bah vervelende situatie
Nee ondanks haar probleem is het nog steeds een leuk persoon. En zij is natuurlijk meer dan dat probleem. Alleen je moet voor jezelf de afweging maken kan ik daar mee omgaan en wil ik dat wel.quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef kree het volgende:
Hallo mensen,
Nou ik heb (na weken) weer eens contact gehad met dat psychose meisje (beetje lomp dat ik het zo noem maar dan weten jullie waar het over gaat)
Ik zit daar zo mee, ze heeft weer een "poging" gedaan inmiddels.
Maar het gaat nu weer goed. Is het raar dat ik haar nog steeds leuk vindt ondanks dit alles?
Bwaaach ik zit er wel mee eigenlijk.
Voor wat ik ervan begreep vond ze me heel leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ondanks haar probleem is het nog steeds een leuk persoon. En zij is natuurlijk meer dan dat probleem. Alleen je moet voor jezelf de afweging maken kan ik daar mee omgaan en wil ik dat wel.
Wat vindt zij van jou?
En ook vandaag weer niet gelukt.quote:Op maandag 12 september 2011 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel nee, vandaag is de beste dag! Je hebt namelijk een makkelijk gespreks onderwerp, het weekend
Als je de vragen die ik gesteld heb met ja kan beantwoorden dan zou ik er voor gaan. Indien je twijfelt zou ik het gewoon rustig afwachten maar contact houden. Indien nee het laten voor wat het is.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Voor wat ik ervan begreep vond ze me heel leuk.
En toen het dus mis ging na die paar dates zei ze ook dat het aan haar lag en niet aan mij.
Maar ze begrijpt haar eigen problemen (en die zijn er nog steeds wel begrijp ik na de laatste keer even via de chat gepraat te hebben)
Maarja ik zit een beetje in twijfel, moet ik het nou maar helemaal uit m'n hoofd zetten en een meisje laten gaan die mij leuk vindt en ik haar.
Of nog afwachten, tja niemand zal er daar antwoord op kunnen geven.
Denk dat ik maar een beetje op m'n gevoel af moet gaan en dat is op het moment het nog even een tijdje geven.
Over het weer ben je ook binnen een minuut uitgeluld.quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ook vandaag weer niet gelukt.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef PapierNietHier het volgende:
Ola, misschien kunnen jullie me helpen met dit probleempje:
Meestal lukt het me in de kroeg of discofeest wel een meisje te benaderen, en kan ik prima met diegene praten, lachen etc... Alleen hoe ga ik nou tot zoenen over, als ik bijvoorbeeld met haar aan het praten ben, dan komt het zoenen maar niet omdat ik niks onderneem. Er is niet echt een goed moment om te beginnen. En ja, ik heb haar arm al aangeraakt en leg bijvoorbeeld mn hand op haar schouder en het gaat allemaal prima, maar ik weet dan niet hoe ik verder moet. Iemand een idee hoe ik die ''stap'' maak? Of anders: een gesprekonderwerp waarmee je makkelijk tot zoenen overgaat?
Thanks
quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef JustinK het volgende:
Gewoon zeggen: "ik wilde iets zeggen, maar weet niet meer wat. Het ligt op het puntje van m'n tong. Wil jij het er anders even aflikken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |