Een paar jaar geleden was dat nog een leuke groepquote:
Vroeger, toen internet nog in de kinderschoenen stond.quote:Op maandag 12 september 2011 00:58 schreef JaimyLee het volgende:
Godverdomme speelt United wéér tegelijk met een NL team, is het weer niet op NOS
Sport1 heb ik niet nu moet ik weer zo'n tyfus stream gaan zoeken
Vorig jaar had de NOS ook wel eens geen uitzending op een CL avond maar idd vreemd dat andere publieke zenders geen barca-milan uitzenden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef Nober het volgende:
Ik heb er zin in, wel vreemd dat alleen de NOS iets op dinsdag mag/kan laten zien terwijl die andere zenders dat niet willen/mogen.
NOS heeft volgens mij wel altijd op dinsdag en woensdag uitgezonden in de groepsfase, maar inderdaad in de achtste finale hadden ze wel eens 1 wedstrijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef eight het volgende:
[..]
Vorig jaar had de NOS ook wel eens geen uitzending op een CL avond maar idd vreemd dat andere publieke zenders geen barca-milan uitzenden.
Blijkbaar worden CL uitzendingen tegenwoordig per wedstrijd gekocht. Ik zou weleens willen weten wat de prijs voor zo'n wedstrijd is.
Ze mogen per speelronde 2 wedstrijden uitzenden. In de achtste finale is dat verspreid over 2 weken, vandaar 1 wedstrijd per week./quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS heeft volgens mij wel altijd op dinsdag en woensdag uitgezonden in de groepsfase, maar inderdaad in de achtste finale hadden ze wel eens 1 wedstrijd
Is dat dit jaar weer zo dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze mogen per speelronde 2 wedstrijden uitzenden. In de achtste finale is dat verspreid over 2 weken, vandaar 1 wedstrijd per week./
Altijd maar één wedstrijd volgens mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef Nober het volgende:
[..]
NOS heeft volgens mij wel altijd op dinsdag en woensdag uitgezonden in de groepsfase, maar inderdaad in de achtste finale hadden ze wel eens 1 wedstrijd
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd maar één wedstrijd volgens mij.
enquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze mogen per speelronde 2 wedstrijden uitzenden. In de achtste finale is dat verspreid over 2 weken, vandaar 1 wedstrijd per week./
Ja.quote:
Hattrick Seedorf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ac Milan wint zelfs zonder Ibrahimovic uit bij Barcelona zodat mijn 10 cent 1,10 euro worden
Kan iemand die man tegen zichzelf in bescherming nemen ?quote:Omstreden Gasperini sluit nieuwe reserverol voor Sneijder niet uit
Gian Piero Gasperini heeft na de nederlaag van zondag tegen Palermo (4-3) veel kritiek te verwerken gekregen. De oefenmeester van Internazionale liet Wesley Sneijder om de bank beginnen omdat hij de Nederlander meer als een aanvaller beschouwt in zijn 3-4-3 systeem. Tegen Palermo koos hij voor Mauro Zárate, Diego Milito en Diego Forlán in de voorhoede. De Oranje-international mocht tien minuten voor rust het veld betreden als vervanger van de teleurstellende Zárate.
Gasperini benadrukte dinsdag, een dag voor de Champions League-wedstrijd tegen Trabzonspor uit Turkije, dat zijn systeem niet per se de oorzaak hoeft te zijn voor het stroeve spel van de Noord-Italianen. "We zullen wel zien", reageerde de oefenmeester toen hem werd gevraagd met welke opstelling hij woensdag zou beginnen. "Veel zal van de situatie en onze tegenstander afhangen. Wellicht spelen met we vier man achterin, maar nogmaals, dat hangt af van de tegenstander."
"Het is heel makkelijk om te zeggen dat het systeem de oorzaak is van de nederlaag van zondag", benadrukte Gasperini. "We moeten proberen om de juiste balans te vinden. We zullen proberen om datgene wat goed is uitgevoerd te herhalen en de gemaakte fouten te vermijden." Gasperini kan tegen Trabzonspor niet over Forlán beschikken. Mogelijk wordt hij vervangen door Giampaolo Pazzini en moet Sneijder weer op de bank beginnen. "Ik speel het liefst met een spits en twee aanvallers eromheen. Milito en Pazzini zijn twee geweldige spitsen en we moeten niet vergeten dat we om de drie dagen een wedstrijd spelen. Zij scoren regelmatig en Forlán was zondag trefzeker. Dat is absoluut een positief teken."
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie je trouwens Mario al in Stamford Bridge zitten![]()
Als ie aan de ene kant niet wordt gemaakt aan de andere kant welquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:58 schreef Caland het volgende:
Shakhtar op een 0-1 voorsprong bij Porto. Luiz Adriano.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef TheArt het volgende:
0-1 Bayern Leverkusen bij Chelsea door...............Ballack
ja kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Op teletekst stond eerst ook 0-1 hoor..
Rood voor Shakhtar, komt wel goed.quote:
Nee als Keutelesquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als kuttelus ?
Mario Been Effectquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Valencia geen goal maken tegen Racing genk?
Dan spreek je het waarschijnlijk ook niet zo uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee als KeutelesHet is Hongaars.
Als elke naam in de moedertaal uitgesproken moet worden, gaat het een enorme chaos in het commentaar worden denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan spreek je het waarschijnlijk ook niet zo uit.
Mario Been - Valenciaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Geen zin meer in Barca. Waar moet ik kijken?
Oh ja Been, die was ik haast vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mario Been - Valencia
Dortmund - Arsenal
en rood voor Zenith, zou wel een stunt zijn zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef TheArt het volgende:
Apoel Nicosia binnen 2 minuten van 0-1 naar 2-1 tegen Zenit
Beter dat de Oekrainse en Russische ploegen punten verspelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
en rood voor Zenith, zou wel een stunt zijn zeg.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
Quotering 5,16 x Inleg: ¤ 5,00 = Kans op: ¤ 25,80
Voorspeld: Eindresultaat:
Wedstrijden Uitslag Quotering Uitslag Quotering
Borussia Dortmund - Arsenal X 3,18 - -
Chelsea - Bayer Leverkusen 1 1,32 - -
Barcelona - AC Milan 1 1,23 - -
Ik ben geen Belg. Maar was ook met plaatsvervangende schaamte aan het luisteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef kristyle het volgende:
Beschamend die vreugde uitbarsting van Peter Morren de 2BE presentator.
heb precies hetzelfde, door mn neus in de laatste minuutquote:
Mooi voor het voetbal dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
Goh, die hufters doen weer eens een truukje in de laatste minuut na de hele wedstrijd de onderliggende partij geweest te zijn...
[ afbeelding ]
Ach joh. Het is maar de eerste wedstrijd van de poule. Barca en Milan gaan gewoon door.quote:
Wat deed ie dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg. Maar was ook met plaatsvervangende schaamte aan het luisteren.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:15 schreef Oidipous het volgende:
Dortmund blijft een geweldige club.
Heerlijk.quote:
Overdreven gedoe. Zat te schreeuwen 'FLUIT NOU AF SCHEIDS, FLUIT AF' en na het laatste fluitsignaal 'HIJ IS BINNEN, HIJ IS BINNEN'.quote:
Wat zei je ? Blijkbaar weinig kansen weggegeven en zelf ook wel enkele kansjes versierd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga denk ik racing genk kijken, wil zien hoe ze worden afgeslacht.
Ja was wel overdreven, commentaar op die commerciële zender trekt ook op niets trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
Die Belgische commentator doet net of ze de CL hebben gewonnen. Geniaal.![]()
![]()
![]()
Zo oppermachtig waren ze ook niet hè , veel kansen voetbalden ze niet bij elkaar. Hoe dan ook, mooi resultaat van Genk, vanuit een goede organisatie . Tot spijt van wie het benijdt zou ik bijna zeggenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef Caland het volgende:
Njah, gewoon een oppermachtig Valencia dat er voorin niks van bakte.
Ja, lache hequote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef Rickazio het volgende:
Mooi dat barca niet gewonnen heeft
Klopt, maar de manier hoe Genk soms verdedigde, geeft toch wel te denken. Maar idd, ze werkten hard voor elkaar en dat punt is dan ook niet gestolen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:30 schreef BramKVO het volgende:
Ach, sowieso zei iedereen op voorhand dat Genk kansloos was, dus als je dan vanuit een goede organisatie een punt kan pakken tegen Valencia, is dat toch mooi. En goudhaantje de Bruyne deed dan nog niet mee :p
quote:
Even quoten, is best handig vanavond.quote:Op maandag 12 september 2011 03:39 schreef Nober het volgende:
Ben even aan het kijken of er iets komt op Sat.1 of RTL+ en Rai Uno en TVE en ik heb beet.
Woensdag: Manchester City-Napoli (live, Rai Uno vanaf 20:30)
Daarna ook nog samenvattingen http://www.rai.it/dl/portale/GuidaProgrammi.html
Woensdag: Champions League bij TVE (Spaans), ook om 20:30 en de meeste logische wedstrijd lijkt mij dan Villarreal-Bayern München of Dinamo Zagreb-Real Madrid (ondanks dat Barcelona-AC Milan vermeld staat!)
http://www.rtve.es/television/parrilla/ampliada/
Woensdag: Villarreal-Bayern München (Sat. 1)
http://www.sat1.de/tvprog(...)onDetail&id=24211120
Er komt niets op Een/Canvas, TV5 en de BBC.
Waarom kon ik laatst op Rai Uno dan wel Italia-Espana zien?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
Rai uno wordt op de kabel iig afgesloten voor buitenlandse kijkers. Rest van de zenders kan dat ook goed het geval zijn.
Geen idee, heeft met rechten te maken. CL kan ik iig nooit ontvangen op de kabel als het om rai uno gaat. Vaak bekerwedstrijden bv. ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom kon ik laatst op Rai Uno dan wel Italia-Espana zien?
Zal eens kijken straks, TVE heeft geen voetbal vanavond, ze zijn er achter gekomen dat Barcelona-Milan gisteren was.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, heeft met rechten te maken. CL kan ik iig nooit ontvangen op de kabel als het om rai uno gaat. Vaak bekerwedstrijden bv. ook niet.
Jij was toch voor Ajax? Hopen dat je club 1 punt pakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
Quotering 16,99 x Inleg: ¤ 1,00 = Kans op: ¤ 16,99
Voorspeld: Eindresultaat:
Wedstrijden Uitslag Quotering Uitslag Quotering
Benfica - Manchester United 2 1,74 - -
Ajax - Olympique Lyon X 3,10 - -
Villarreal - Bayern München X 3,15 - -
Ga lachen als ik dit ga winnen
Ik ben realistisch idiootquote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij was toch voor Ajax? Hopen dat je club 1 punt pakt.
Tuurlijk, een echte fan gaat altijd voor de winst. Dit laat weer zien, zoals vaker is bewezen. Dat jij geen echte ''Ajacied'' bent.quote:
Graag volgende keer je inzet posten als P$V tegen Inter/Barcelona/ManUtd speeltquote:Op woensdag 14 september 2011 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk, een echte fan gaat altijd voor de winst. Dit laat weer zien, zoals vaker is bewezen. Dat jij geen echte ''Ajacied'' bent.
Volgend jaar zal ik de winst van PSV neerzetten.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag volgende keer je inzet posten als P$V tegen Inter/Barcelona/ManUtd speelt![]()
Rotjong
Is er geen optie om al jou reacties te blokkeren ofzo? Je praat enkel poep.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend jaar zal ik de winst van PSV neerzetten.
Laten we hopen van wel jaquote:
Neem een abboquote:Op woensdag 14 september 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is er geen optie om al jou reacties te blokkeren ofzo? Je praat enkel poep.
Die hele euro?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan ben je je geld toch kwijt pannekoek
In tegenstelling tot Doublepain, heb ik wel mijn school afgemaaktquote:
Helaas, Rai Uno kun je niet zien heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:14 schreef Caland het volgende:
Beetje heen en weer zappen tussen City en Bayern vanavond.
Echte bazen hebben sport 1.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas, Rai Uno kun je niet zien heb ik me laten vertellen.
Villarreal-Bayern op Sat. 1, das ist geil nicht?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm wel schade, geen Villarreal - Bayern Munich of Benfica - United bij de NOS...
Nice, maar mit Robben?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Villarreal-Bayern op Sat. 1, das ist geil nicht?
Schade! Das ist eine makkelijke overwinning fur das Villarreal.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:21 schreef tralalala het volgende:
Robben is nog een maand uitgeschakeld.
Denk je? Bayern won pas nog met 7-0 zonder Der Robbenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Schade! Das ist eine makkelijke overwinning fur das Villarreal.
Ja tegen euh... een promovendus?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je? Bayern won pas nog met 7-0 zonder Der Robben
Ribéry had geen lol gehad met van Gaal. Misschien heeft hij sowieso geen lol met Nederlanders...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je? Bayern won pas nog met 7-0 zonder Der Robben
Duitse sterren zijn meer waard. Nederlandse sterren zijn onderhevig aan inflatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:25 schreef Nober het volgende:
Bayern heeft 4 sterren op het shirt, maar ze zijn 22 keer kampioen.... dacht 40+ keer.
1 ster na 5 titels kennelijk...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Duitse sterren zijn meer waard. Nederlandse sterren zijn onderhevig aan inflatie.
Duitsers zetten overal graag een ster (of 4) opquote:Op woensdag 14 september 2011 18:25 schreef Nober het volgende:
Bayern heeft 4 sterren op het shirt, maar ze zijn 22 keer kampioen.... dacht 40+ keer.
Nee in de competitie hebben ze het ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:33 schreef YazooW het volgende:
Of misschien omdat ze 4x de CL wonnen?
Zegt toch helemaal niks, Ajax speelt vanavond ook met 3 sterren bijvoorbeeld terwijl ze 4x de CL hebben gewonnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee in de competitie hebben ze het ook.
[ afbeelding ]
rojadirecta.esquote:Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef keesjeislief het volgende:
Waar kijken jullie tegenwoordig online eigenlijk, als jullie toevallig in het buitenland zijn?
1 ster per 5 kampioenschappen natuurlijk...quote:Op woensdag 14 september 2011 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee in de competitie hebben ze het ook.
[ afbeelding ]
quote:Duitsland
In Duitsland wordt een alternatieve maatstaf gehanteerd, om te voorkomen dat alleen Bayern München sterren zou mogen voeren.
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.
FC Bayern München: 4
Borussia Mönchengladbach: 2
Borussia Dortmund: 2
Hamburger SV: 1
VfB Stuttgart: 1
SV Werder Bremen: 1
Vanavond klopt hij zijn pijp uit op zijn hoofd. Voor de verandering.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou hij weer zijn sigaar tegen een steward gaan gooien ?
Mart: 'Mag ik dat zeggen?'quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef inZanity het volgende:
Jack: 'Als je denkt wat is het hier stil? Dat kan kloppen'.
quote:“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe..” … aldus Jack van Gelder op Radio 1 tijdens Ajax – Auxerre
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer mensen die Man. City - Napoli gaan kijken ?
Mijn backup wedstrijd voor als Ajax - Lyon kut is.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer mensen die Man. City - Napoli gaan kijken ?
Word een mooi potje!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Opstelling Manchester City
Hart
Kompany
Zabaleta
Lescott
Kolarov
Barry
Nasri
Touré
Silva
Džeko
Agüero
Opstelling Napoli
De Sanctis
Aronica
Campagnaro
Cannavaro
Mosquera
Maggio
Ham¨ík
Guevara
İnler
Cavani Gómez
Lavezzi
Cavani.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word een mooi potje!
Vooral Lavezzi en Hamsik
Denk dat City dit wel wint....quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word een mooi potje!
Vooral Lavezzi en Hamsik
Lijkt me nogal lastig, Alex speelt zonder Anderson, Young, Hernandez, Vidicquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Manu gaat Benfica oprollen op een manier dat Twente (helaas) een treurig clubje lijkt.
Is hij niet gepasseerd?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef mrstylo het volgende:
Hoelang blijft Nigel geblesseerd? :S
Geel toch? Die uitshirts.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Caland het volgende:
Mooie shirts zeg van Napoli. Blijt jammer dat die sponsor niet transparant is. Vies vierkant vlak.
Beetje grijs/lichtbruin.quote:
Wat kun je verdienen ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
Bayern op 0-1Kroos
Heb vanavond m'n knaken ingezet op Bayern en Manu.
Heb een tientje op Bayern @ 2.2 en 15 euro op Manu @ 1.89 ofzo.quote:
Ik zat vanmiddag ook nog even te denken om wat te plaatsen maar toch maar niet gedaan, laatste tijd niet zo succesvol geweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een tientje op Bayern @ 2.2 en 15 euro op Manu @ 1.89 ofzo.
You do the math.
ik voorspel veel rellen dan in Manchesterquote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
City opent sterk zeg. Zou leuk zijn als het een nek aan nek gaat worden tussen hen en Man utd. dit seizoen.
Ik moet hem ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Wat een bazenteam heeft City toch eigenlijk ook.
Jammer van die trainer.
Maar dan nog, Silva, Aguero en Nasri in één team.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
0-0.
Maar wat een geweldige pot voetbal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |