UWV doet niet perse moeilijk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef Asyniur het volgende:
ow innepin, nou ja in elk geval was je eventjes heul erg happy en mobiel
Dank je wel voor jullie lieve woorden.
Ik ben nu volledig ziekgemeld. Auto rijden gaat bijna niet meer en bewegen ook niet zoals ik dat wil en om mijn werk goed te kunnen doen.
Bedrijfsarts was ook akkoord en ik hoef niet meer langs te komen c.q. te bellen tenzij ik miraculeus herstel (zijn woorden)
Ik heb nu een paar uurtjes geslapen maar de hoofdpijn is er nog steeds. Ik las laatst dat dit ok van het bekken kan komen en ik heb de laatste tijd best vaak hoofdpijn
Ik hoop dat de therapeut er volgende week iets aan kan verbeteren.
even nog voor de mensen die ná de bevalling aan het einde van hun bevallingsverlof kampen met zwangerschaps/bevallingsgerelateerde klachten: níet ziekmelden of vakantie opnemen maar bij je bedrijfsarts melden dat werken nog niet of maar gedeeltelijk gaat. Dit ivm problemen die het UWV kan geven. Bedrijfsarts drukte me dit op het hart
Nirak, bij mij zeiden ze het ook, en ik had van te voren al gegoogled dus ik zei dat al tegen ze. Maar het gaat dan echt puur om die eerste paar dagen als je kruiken gebruikt.. en wij leggen ons jongetje eerst bij ons op de kamer en de aerosleep ligt in zijn ledikantje dus eigenlijk is het helemaal geen probleem. Lekker gebruiken na de kraamweek dus!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:31 schreef Nirak het volgende:
Vandaag intake kraamzorg gehad. Dan komt veilig slapen natuurlijk aan bod. Of we ons toevallig hebben laten verleiden tot aankoop aerosleep? Ja, toevallig wel ja..
"Nou, die gaat eruit" was de mededeling. Dus ik vroeg hoezo dat?
Het verhaal was dat met lekkende kruiken het water erop blijft liggen en je kindje kan verbranden..
Dus ik zeg oke en ga verder geen discussie aan.
Later doe ik een samenvatting aan mijn mevrouw en die gaat op google op zoek. Want verhaal kraamzorg spoort niet met de mededeling van de winkel dat vloeistoffen snel worden opgenomen.
En zo komt vrouwlief filmpjes tegen waarbij mensen, al liggend op zo'n matras, kokend water direct naast zich laten gieten. Wat uiteraard meteen geabsorbeerd wordt. En ook ervaringsverhalen van spuugjes die direct in de aerosleep trekken..
Nou vraag ik me af waarom de kraamzorg zo'n onzinverhaal ophangt om dat matrasje eruit te krijgen?
Als het niet goed is hoor ik graag een goed onderbouwd verhaal. En dat niet bewezen is dat het wiegendood voorkomt weet ik ook wel. Maar het ging ons meer om het vocht wat snel wegtrekt zodat de kleine niet in z'n eigen spuug gaat liggen draaien..
Verder wel oke intake, maar je proeft toch wel dat er bepaalde voorkeuren zijn en al het andere is dan niet goed (zoals flesvoeding).
wij van WC-eend adviseren WC-eendquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Ja, das eigen site. Die zullen hun eigen product nooit afkraken![]()
Gewoon goed dichtdraaien, dan gebeurt er niets. En met goed bedoel ik niet zo zeer stevig, maar wel recht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef Susie het volgende:
Ik word nu eerder angstig van lekkende kruiken?? Gebeurt dat veel??
En de opening van de kruik naar beneden leggen. Als er dan toch onverhoopt water lekt loopt het van je kindje af en raakt het alleen voetjes en geen lijf. En ik wikkelde de kruik in een hydrofiel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Gewoon goed dichtdraaien, dan gebeurt er niets. En met goed bedoel ik niet zo zeer stevig, maar wel recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |