Nee, dat is een fucking heldquote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw avatar is een zure oude man
Otjequote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Scoren bij je debuut is alleen voor de echt groten weggelegd.
Schei toch uit manquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef vincerusso het volgende:
Nederlands elftal over 10 jaar is Marokko 2
Snel stem op de PVVquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef vincerusso het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind AZ een grotere kampioenkandidaat dan Twente en PSV
15 jaar geleden waren we het eerste van suriname.quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef vincerusso het volgende:
Is ie trouwens geband?quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aissati op 10!
Banshee mode off.
Elke kleurling is Marokkaans? racistquote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weleens onder 17 gezien ? zat niks aan blank bij hoor
JAWEL WANT AFC JWZZZZZZZZZZZZZquote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef S0nic het volgende:
Wut, Eriksen was helemaal niet zo goed man
Is ook heel makkelijk te verklaren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat was ie welquote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef S0nic het volgende:
Wut, Eriksen was helemaal niet zo goed man
Jij hebt een white power poster boven je bed hangen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is ook heel makkelijk te verklaren.
Nee man, kan hier juist van genietenquote:
twente niet, PSV sowieso. Dat team hangt van fails aan elkaar. arme ruttequote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind AZ een grotere kampioenkandidaat dan Twente en PSV
Dus als je 'm uit frustratie wegpeert is het geel.. tenzij je het met een of ander verwijft truukje doet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee man, kan hier juist van genieten
Eens.quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jan Mulder![]()
Simpelweg de allergrootste zeikerd!
Balotelli lukte het ook!quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
Geweldig als hij er in gaat, ik zou je kapot maken als trainer als je hem over zou schieten. (was buitenspel dus doet er niet toe, daarnaast ben ik geen eens trainer).
quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balotelli lukte het ook!
Bijna...
Hoezo fakequote:
Ze kunnen geweldig trainenquote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou voor nieuws over zeggen
Idd. Kan nog een hoop leren van Genee, die gasten gewoon kritisch benaderd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef vincerusso het volgende:
Lekker hoor sjek , lekker in een goed blaadje blijven bij al die kleuters
Op basis van prestaties is dat niet zoquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Idd. Kan nog een hoop leren van Genee, die gasten gewoon kritisch benaderd.
Sneijder is wel een held natuurlijk. Een van de beste voetballers die ons land ooit heeft voortgebracht.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
En dit weekend bij Inter op de bank, omdat hij was gepasseerd, echt niet te bevatten.
Inderdaad jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
Vermeulen denkt weer een goed punt te hebben, zo irritant.
Oh ja, jij bent die boy die Sneijder niks vond tochquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Op basis van prestaties is dat niet zo
hij heeft 1 seizoen in de Europese top gepresteerd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent die boy die Sneijder niks vond toch
quote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
Gewoon een aspergetuin aanleggen en die hooligans zijn uren zoet
ZA werd ook schoongeveegd voor het WKquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag laatst een docu over de straten in Kiev.
Nou veel plezier.
Idd, die slavische hooligans met de maffia en vodka en Heroïnequote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag laatst een docu over de straten in Kiev.
Nou veel plezier.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Douglas heeft echt niets in het Nederlands Elftal te zoeken...
In Brazilie zijn ze ook al een tijdje bezig.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ZA werd ook schoongeveegd voor het WK
Die heeft zijn inburgeringscursus al gehaald toch?quote:
Dit dus.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ditquote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bankzitter door een blessure ja.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef vincerusso het volgende:
hij zal wel beter zijn dan een bankzitter bij Everton ?
of een 30+ die aan het afbouwen is bij Malagaquote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef vincerusso het volgende:
hij zal wel beter zijn dan een bankzitter bij Everton ?
als iedereen bij Everton fit is , staat ie er niet in hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bankzitter door een blessure ja.
Mathijsen en Heitinga zijn beter...bovendien kun je het niet maken t.o.v. andere "Nieuwe Nederlanders" die jaren procederen voor een Nederlands paspoort...quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit
Douglas is geen Nederlander en als het aan mij ligt gaat hij dat ook nooit worden.
Douglas heeft geen voorkeusbehandeling gekregen hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathijsen en Heitinga zijn beter...bovendien kun je het niet maken t.o.v. andere "Nieuwe Nederlanders" die jaren procederen voor een Nederlands paspoort...
Hij heeft zijn inburgeringscursus gewoon "legaal" gehaald volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathijsen en Heitinga zijn beter...bovendien kun je het niet maken t.o.v. andere "Nieuwe Nederlanders" die jaren procederen voor een Nederlands paspoort...
Gvd, video werkt niet bij mij. Dadelijk fixen, heb nog wat te koekeloeren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
http://reisadviesnegatief(...)veringen/05-06-2011/
Deze docu.
Een "gewone" Braziliaan zou nooit zo makkelijk aan een Nederlands paspoort komen...quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn inburgeringscursus gewoon "legaal" gehaald volgens mij.
Als die een vaste baan heeft wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een "gewone" Braziliaan zou nooit zo makkelijk aan een Nederlands paspoort komen...
als je 5 jaar een werkcontract hebt in Nederland kan je gewoon een paspoort aanvragenquote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een "gewone" Braziliaan zou nooit zo makkelijk aan een Nederlands paspoort komen...
Hij heeft toch een NL vriendin? Gewoon trouwen , sjiet. Win-win situatie. Hij zijn passpoort en zij zijn geld.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je 5 jaar een werkcontract hebt in Nederland kan je gewoon een paspoort aanvragen
Kan me nog herinneren dat hij Reyes probeerden te omspelenquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
onoooo
Van der Sar heeft ooit een fout gemaakt!
Volgens mij krijg je bij trouwen niet automatisch een paspoort hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft toch een NL vriendin? Gewoon trouwen , sjiet. Win-win situatie. Hij zijn passpoort en zij zijn geld.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je bij trouwen niet automatisch een paspoort hoor.
quote:Nederland
Wanneer een vreemdeling de Nederlandse nationaliteit - het Nederlanderschap - wil aannemen, dan dient hij of zij hiervoor een verzoek in te dienen. Dit dient te geschieden bij de gemeente of het land (in het Caribisch gebied) waar de aanvrager woont.
Om voor naturalisatie in aanmerking te komen moet men:
vijf jaar onafgebroken in het Koninkrijk der Nederlanden wonen of, indien men met een Nederlander is getrouwd (of een geregistreerd partner heeft, of op grond van de relatie een verblijfsvergunning heeft), drie jaar met die Nederlander hebben samengewoond;
het inburgeringsexamen hebben behaald, of het Nederlands kunnen beheersen (aan te tonen met een NT2 diploma: Nederlands als tweede taal of een met positief resultaat afgelegde Verkorte Vrijstellingstoets)[1]
Wie polygaam is zal eerst zo vaak moeten scheiden dat nog slechts één huwelijk overblijft.
Topsporters die voor belangrijke wedstrijden worden ingezet en wetenschappers die uitzonderlijk hebben gepresteerd kunnen voor een versnelde procedure in aanmerking komen. In bijzondere gevallen kan het kabinet besluiten de vreemdeling versneld een Nederlands paspoort te verstrekken. Ook tot het koningshuis toetredende vreemdelingen kunnen versneld worden genaturaliseerd.
De IND beslist op de aanvraag en draagt de te naturaliseren persoon voor bij de Koningin, die bij Koninklijk Besluit het Nederlanderschap vaststelt. De naturalisatie gaat echter pas in na het in ontvangst nemen van een Bekendmaking van verlening van het Nederlanderschap een naturalisatieceremonie. Dit gebeurt pas nadat een verklaring van verbondenheid is afgelegd.
Verwar je niet met inter ? Milan heeft altijd behoorlijk wat Italianen gehad hoor.quote:
OK, maar voetbaltechnisch hoort hij ook niet in Oranje. Dan zal hij eerst iets moeten laten zien op internationaal niveau. Ik vind hem nu veel te wild...quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je 5 jaar een werkcontract hebt in Nederland kan je gewoon een paspoort aanvragen
quote:
quote:Wie polygaam is zal eerst zo vaak moeten scheiden dat nog slechts één huwelijk overblijft.
want het grote ajax gaat zomaar even winnen van lyon en real??quote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Ajax 4de gaat eindigen ben ik er vrij zeker van dat PSV degradatie voetbal gaat spelen
Real niet, Lyon kan wel.quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
want het grote ajax gaat zomaar even winnen van lyon en real??
ja?? Wat hweft dat er mee te maken?quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
weleens uit Brabant geweest calimero ?
Als je zulke dingen nu eens onderbouwt zou dat de sfeer in VBL vast ten goede komen.quote:
Lyon is normaal gesproken beter maar ze missen Cris en Lisandro Lopez. Gourcuff is nog twijfelachtig. Pjanic en Toulalan zijn verkocht. Allemaal basisspelers.quote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef inZanity het volgende:
Ajax gaat 3e worden. Zagreb is minder. Lyon en Real gewoon beter.
Het Ajax van toen en Lyon van toen zijn eigenlijk niet meer te vergelijken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je weet toch wel dat real moeite heeft met lyon en helemaal niet met ajax?? Zegt genoeg
Of we wachten gewoon woensdag de wedstrijd af en laten ons niet al te veel leiden tot zielige fanboy achtige uitspraken...quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je weet toch wel dat real moeite heeft met lyon en helemaal niet met ajax?? Zegt genoeg
ajax van toen was veel beter dan het ajax van nu. Tijd dat een nl ploeg de 2de plek haalt komt niet meer voor. Tegen dinamo gaat ajax het moeilijk krijgen. Vooral in de winter daar.quote:Op zondag 11 september 2011 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het Ajax van toen en Lyon van toen zijn eigenlijk niet meer te vergelijken.
Begin november is idd al volop winter met -20.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax van toen was veel beter dan het ajax van nu. Tijd dat een nl ploeg de 2de plek haalt komt niet meer voor. Tegen dinamo gaat ajax het moeilijk krijgen. Vooral in de winter daar.
Een Nederlandse club kan zeker nog wel de tweede plek halen, Kopenhagen lukte het ook. Het zal alleen niet structureel voorkomen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax van toen was veel beter dan het ajax van nu. Tijd dat een nl ploeg de 2de plek haalt komt niet meer voor. Tegen dinamo gaat ajax het moeilijk krijgen. Vooral in de winter daar.
Dat is de tijd dat we als een natte krant speelden onder Jol, dus wat?quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax van toen was veel beter dan het ajax van nu.
toen suarez nog bij ajax speelde, stekelenburg op goal. Dat!quote:Op zondag 11 september 2011 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is de tijd dat we als een natte krant speelden onder Jol, dus wat?
+ El Hamdaoui.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toen suarez nog bij ajax speelde, stekelenburg op goal. Dat!
quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen Suarez dramatisch uit vorm was en elke bal op de lat schoot.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je nagaan. Dan komt zo'n matige speler als Sigthorsson er al hélemaal niet aan te pas.quote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef Chase_Utley het volgende:
En Suarez won ook geen duel van Pepe.
Suarez kon wel iets uit het niets creeren, zoals tegen Milan. Door de benen, geniale pass nar El Ham en die knalt hem na een draai erin. Dat zie ik een Ajaxspeler nu niet doen. Heel misschien Eriksen, Ajax is nu gewoon zwakker. Zonder een Wereldkeeper en Wereldaanvaller.quote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Cris doet dan ook niet mee woensdag. En Suarez won ook geen duel van Pepe.
Sigthorsson wil ik niet matig noemen. Staat ook op een compleet andere positie dus niet echt te vergelijken. Suarez was natuurlijk buitencategorie geworden maar Ajax was met Suarez makkelijker te bestrijden dan nu. Want de tacktiek is niet meer alle ballen op Suarez.quote:Op zondag 11 september 2011 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ken je nagaan. Dan komt zo'n matige speler als Sigthorsson er al hélemaal niet aan te pas.
Antwoorden op Inzanity de feyenooit troll en Doubeplain de gefrustreerde boer heeft ook geen zin meer. Laat gaan joh.quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sigthorsson wil ik niet matig noemen. Staat ook op een compleet andere positie dus niet echt te vergelijken. Suarez was natuurlijk buitencategorie geworden maar Ajax was met Suarez makkelijker te bestrijden dan nu. Want de tacktiek is niet meer alle ballen op Suarez.
Joh, ik zou niet eens de moeite nemen man.quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sigthorsson wil ik niet matig noemen. Staat ook op een compleet andere positie dus niet echt te vergelijken. Suarez was natuurlijk buitencategorie geworden maar Ajax was met Suarez makkelijker te bestrijden dan nu. Want de tacktiek is niet meer alle ballen op Suarez.
zonder keeper zeker. Maar Suarez wordt niet heel hard gemist door mij iig. Zijn kwaliteiten daar twijfel ik niet aan. Maar ik zie hem niet in het spel passen wat De Boer voor ogen heeft. Past daarom ook prima bij Liverpool.quote:Op zondag 11 september 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Suarez kon wel iets uit het niets creeren, zoals tegen Milan. Door de benen, geniale pass nar El Ham en die knalt hem na een draai erin. Dat zie ik een Ajaxspeler nu niet doen. Heel misschien Eriksen, Ajax is nu gewoon zwakker. Zonder een Wereldkeeper en Wereldaanvaller.
Je kent mequote:Op zondag 11 september 2011 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, ik zou niet eens de moeite nemen man.
Inderdaad, met matig druk ik me nog voorzichtig uit..quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:vkwillemvissers Willem Vissers
by thijsslegers
Bij Terrasvogels was ik mijn sportbril eens vergeten. Toen heb ik de hele wedstrijd no-look-passes gegeven. #studiovoetbal
Dat mag. Net zoals ik mag vinden dat je er dan niet veel van snapt.quote:Op zondag 11 september 2011 23:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad, met matig druk ik me nog voorzichtig uit..
Die was inderdaad leuk. En hij was zo lekker negatief over de goal van Assaïdiquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder die een harde terugschop actie van en speler verdedigt was geweldug
lekker vroeg naar bed dus.quote:Op zondag 18 september 2011 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.00 met Jan van Halst, Jan Mulder, Ronald Waterreus en Tom van 't Hek.
Jan Mulder is degene wat mij betreft die het programma nog redt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met dit programma. Leuke uitzending gisteren met leuke fragmenten.
Niet iedereen heeft de beschikking over René van der Gijp. Ik mis het nooit. Althans bijna nooit.
Jan Mulder was in topvorm en stelt leuke vragen waar Jack van Gelder te bang voor is.
Fokkers snappen zijn ironie niet altijd en vinden hem een oude charrijnige man. Gelukkig kennen ze Jan Mulder van zijn briljante stukjes in de Volkskrant en de Playboy aan tafel nog wel.
Jan Mulder die een harde terugschop actie van en speler verdedigt was geweldug
Volkomen terecht. Vd Wiel had beter opzij kunnen gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Type-R het volgende:
"Zeg het maar jongens, terechte penalty of niet?"
wel heel deskundig hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 17:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Van 't Hek hoeft voor mij niet perse....
de reden dat ik geen Langs de Lijn meer luistert, alleen als er echt een belangrijke wedstrijs is.quote:
TT bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Vanavond zal het balletje van Mertens ook wel voorbij komen.
quote:
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Studio voetbal
Toch elke week weer kijken
quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Studio voetbal
Toch elke week weer kijken
Wat bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Oh die, was wel mooi maar meer ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik dacht er ook meteen aan ja.Die no-look pass die die ergens af.
Die was ook wel ernstigquote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef Allrounder het volgende:
Zal wel de Belgische variant zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was ook wel ernstigHij keek echt pas de andere kant op toen zijn pass al halverwege was.
Filmpje?quote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was ook wel ernstigHij keek echt pas de andere kant op toen zijn pass al halverwege was.
neequote:Op zondag 18 september 2011 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ze hebben geen idee wat er aan de hand is?
Vanaf het begin van dit seizoen kan ik ze er nou echt niet op betrappen dat ze overdreven veel tijd aan ajax besteden eilk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee. Maarjah ze verdiepen zich liever in Barcelona en in de hoofdstad.
Onder Mario verloren ze met 10-0 van PSV en haalden ze de play-offs niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mario Been is meer van hen (De hardcore fans) dan Koeman.
De topper is overschaduwd door Tytonquote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef bascross het volgende:
Topper is overschaduwd door rellen bij Feyenoord. Oke Sjek.
hetzelfde als bij Langs de Lijnquote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Wat doet een ex-hockeyspeler bij Studie Voetbal?
En lag dat aan Been of aan de spelers?quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En onder Mario verloren ze met 10-0 van PSV.
Je kunt je dat afvragen als je ziet hoe Feyenoord dit seizoen speelt.quote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En lag dat aan Been of aan de spelers?
Jup, ik zag het meteen.. want een keeper gaat meteen naar die bal grabbelen maar zijn arm bleef zo verstijft hangen en hij bewoog niet.quote:
zeg het maar...quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 1 minuut: "Jongens, penalty ofniet?"
Ja. Penal.quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, "penalty of niet? Zeg het maar jongens"quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreselijke gast is dat.quote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef S0nic het volgende:
Van 't Hek , hou aub je bek dicht. Dank u.
Idd. LOL, kan er nu wel om lachenquote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev doet net alsof hij een snoek wil onthaken.. blijft van die nek af man mongool. Maarja hij is bang dat hij zijn tong heeft ingeslikt.
Deed wat anders hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
door zijn tong uit zijn keel te halen.
hoe the fuck is dat mogelijk??quote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef Evertjan het volgende:
kan me het geluid nog herinneren van die volleyballer die een beenbreuk kreeg live op TV. NOS heeft die beelden nooit uitgezonden
True. Als VI op Zondag zou zijn zou dit programma langzaam doodbloeden.quote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Henkiepsv het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. En toch blijven we het massaal kijken, ook ik.
najah, ben meer mijn afstandbediening kwijtquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Henkiepsv het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. En toch blijven we het massaal kijken, ook ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |