Welke lippen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
goed verhaal man. ik hang echt aan je lippen.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen die denken meer te zijn dan een gleuf.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Of hij zegt in een analyse: 'Zij verleidde hem met haar gleuf.'
Bedankt!quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
Sommige vrouwen gaan hier nu gefrustreerd op reageren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen die denken meer te zijn dan een gleuf.
Nee, ik val toch meer op vrouwen die maximaal drie jaar jonger dan ik zijn.quote:
heb je die deur weerquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Heb je de FOK! Puber ook weer.
Ja, beter gaan ze gewoon terug de keuken in.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan hier nu gefrustreerd op reageren.
Vb: wtf zeg je ik ben een waardevol mens ik ben even belangrijk als de man trut. DE VROUW IS MEER DE VROUW IS ALLES FEMINISME YEAHHHH
quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Veel vrouwen vinden mij leuk hier volgens mij!
hihi lippenquote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
Idd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, beter gaan ze gewoon terug de keuken in.
Met je Belgische zinsconstructies!quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, beter gaan ze gewoon terug de keuken in.
Hehehe, leuke tekening!quote:
Ja. Met hun stemrecht.quote:
troll?quote:
Ja. Wij zijn allemaal hoeren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, jullie zijn toch allemaal zelf ook vrouwen?
Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.quote:
vrouwen op internet hebben ook piemels hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, jullie zijn toch allemaal zelf ook vrouwen?
Een homo-vriend van die vriend van mij zegt dat ook vaak! Maar die is dan ook zwaar twink.quote:
Belgske!quote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.
Ok?quote:
Ook uit Roosendaal dan?quote:
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.quote:
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!quote:
Jou ketting is los zekerquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!
Wat was je vraag?quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dit gaat allemaal iets te ver lui, ontopic graag!
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handenquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bent
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handen
Volgens mij ben je stiekem best wel een schatjequote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.
Ik weet niet hoe de frituurpan werktquote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bent
Stekker erin, op 180 graden, na 5 minuten de ballen erin.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de frituurpan werkt
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem best wel een schatje
Ik geef toe, je bent wel een spamhoer jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
ik ben verdomme geen wijfquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
Wat erger is dan vrouwen in het algemeen zijn vrouwen die niet weten hoe de frituurpan werkt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
een vrouw die niet kan friturenquote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vieze sletquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef toe, je bent wel een spamhoer ja
Dat is bijna hetzelfde als een mongool die niet weet hoe hij moet kwijlen.quote:
Ik ben dan ook nog maar een meisjequote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat erger is dan vrouwen in het algemeen zijn vrouwen die niet weten hoe de frituurpan werkt.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als een mongool die niet weet hoe hij moet kwijlen.
Kijk coban, we zijn er bijna!quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog maar een meisje
Ga een vriendin zoeken ofzo(of ga naar jouw mama) als je iets zelf niet wil doen
De trut. Ze moet met harde hand worden aangepakt. Hoe durft ze zo'n grote mond te hebben.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt kan maken?
Niet weten hoe de frituurpan werkt en dan ook nog niet weten hoe het werkwoord 'kunnen' vervoegd wordt. Misschien komt dat laatste natuurlijk ook gewoon omdat je een vrouw bent. Die zijn per definitie minderwaardig en hebben geen recht op onderwijs.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt maken?
vrouwen met een weerwoordquote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt maken?
of stemrecht.quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet weten hoe de frituurpan werkt en dan ook nog niet weten hoe het werkwoord 'kunnen' vervoegd wordt. Misschien komt dat laatste natuurlijk ook gewoon omdat je een vrouw bent. Die zijn per definitie minderwaardig en hebben geen recht op onderwijs.
Sowieso vrouwenrechten.quote:
Vrouwen die denken.quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
het is eigenlijk kunnen, ik denk niet dat ze broers zijn
Mannen die niet kunnen denkenquote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen die denken.Beter denk je alleen na over wat er morgen op tafel moet komen te staan.
/ 2 + 7 toch?quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef MarlboroCowboy het volgende:
is het niet je leeftijd gedeeld door 2 plus 3, die vrouwen kan je nog doen maar niet daaronder?
Dus hij is net te oud voor die gleuven van 15.
Je hebt idd grote praatjesquote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grote praatjes, zeg waarom lig je niet aan de ketting?
Ik heb net met water gegorgeltquote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt idd grote praatjes
zeg, wrm ga je jouw mond niet ff spoelen?
Vrouwmensch, ken je plaatsquote:Op zondag 11 september 2011 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je vanaf nu weer normaal doen
Nee, die ken je niet getuige je grote mond hierquote:Op zondag 11 september 2011 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken mijn plaats al, maar jij nog niet
Jij hebt anders ook een groot mondquote:Op zondag 11 september 2011 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die ken je niet getuige je grote mond hier
Oké Oké, niet huilenquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, luister eens dit is MIJN topic, en ik wil het hier ook niet in een anti-vrouwenbende laten veranderen!
Wat betekent dat in dit verband: fixed?quote:
Wie, jij?quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
Lol, dat is iemand die dan niets meer kan krijgen. Die ziet een vrouw echt als een object.
ik ben van niemand, ook al bedoelde je het niet letterlijk zoquote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Wat betekent dat in dit verband: fixed?
Je bent wel van God, zoals wij Allen hier.quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ben van niemand, ook al bedoelde je het niet letterlijk zo
Nou, hij krijgt aanbiedingen zat maar hij wil 'vrijgezel blijven, blaat blaat miep mekker'!quote:
neuh, daar geloof ik niet inquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Je bent wel van God, zoals wij Allen hier.
Schijt topicquote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ga even schijten, zo terug.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Man, weer een kilo of twee lichter (minstens)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |