Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.quote:
vrouwen op internet hebben ook piemels hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, jullie zijn toch allemaal zelf ook vrouwen?
Een homo-vriend van die vriend van mij zegt dat ook vaak! Maar die is dan ook zwaar twink.quote:
Belgske!quote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.
Ok?quote:
Ook uit Roosendaal dan?quote:
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.quote:
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!quote:
Jou ketting is los zekerquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!
Wat was je vraag?quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dit gaat allemaal iets te ver lui, ontopic graag!
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handenquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bent
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handen
Volgens mij ben je stiekem best wel een schatjequote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.
Ik weet niet hoe de frituurpan werktquote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bent
Stekker erin, op 180 graden, na 5 minuten de ballen erin.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de frituurpan werkt
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem best wel een schatje
Ik geef toe, je bent wel een spamhoer jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
ik ben verdomme geen wijfquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
Wat erger is dan vrouwen in het algemeen zijn vrouwen die niet weten hoe de frituurpan werkt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de frituurpan werkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |