twitter:DolfijntjesLove twitterde op zondag 11-09-2011 om 20:44:53@ThijsExclusive HEWEFT ZIJ DIE???? reageer retweet
Zo meteen krijgt ze ook nog iets warms en kleverigs van mij.quote:Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ze krijgt nu wel wat ze wilt: aandacht.
frituurvet?quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo meteen krijgt ze ook nog iets warms en kleverigs van mij.
Een toffee?quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een emmer teer?quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vastquote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat wij allemaal op Twitter zitten.
Later!quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Roburtt het volgende:
oke ik ga want dit is niet echt boeiend
Een paar FOK!kers op twitter en de website is meteen stuk.quote:Op zondag 11 september 2011 20:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat wij allemaal op Twitter zitten.
Kom maar op met die pics van je kut.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Omg dus zo krijg je veel aandacht.
MK wij doen het helemaal verkeerd man
Wat een kutsite dan.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een paar FOK!kers op twitter en de website is meteen stuk.
Gewoon een pic van je kut rondsturen en hoppaaaquote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef coban het volgende:
shit we hebben plan B nodigquote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef coban het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PICS VAN MIJN POESWaarom is je poes niet geschoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |