Maar dan had kokje het wel gewetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik maar heel weinig op Twitter kom
heb vandaag twitter nog niet aan gehadquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan had kokje het wel geweten
Vrijdagavond stappen met de meiden, gisteravond feestje. Begint natuurlijk ook al op leeftijd te komen dus kan mij voorstellen dat ze vanavond voor pampus ligtquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ikk nie weet, twee dagen niet gezien
quote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb vandaag twitter nog niet aan gehad
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Falcons @ Bears 3-16 tijdens half time
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27quote:
verrassendquote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27
op espn of een andere zenderquote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27
Steelers slecht in defensequote:
ESPN Americaquote:
Nee hoor, er valt morgenavond net een gat tussen de diverse football wedstrijden.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
toch al een paar goede dansers gezien vanavond hoor. Vergeet morgen maar niet te kijken Mouse
kijk op de site van espn america, geeft niet eens aan dat er live een wedstrijd isquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Steelers slecht in defense
[..]
ESPN America
nee, de audities nogquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, er valt morgenavond net een gat tussen de diverse football wedstrijden.
Bootcamp toch nu al?
Moet je rechtsboven als land NL selecteren. Wordt in de USA door NBC uitgezonden.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk op de site van espn america, geeft niet eens aan dat er live een wedstrijd is
Oh ik dacht dat die al afgelopen waren. Nog meer dansers uit TUDB?quote:
Komt ze weer aan met een afkortingquote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die al afgelopen waren. Nog meer dansers uit TUDB?
Streams van NFL zijn wel beschikbaar via het linkje wat je al hebtquote:
The Ultimate Dance Battlequote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Komt ze weer aan met een afkorting![]()
Wat is TUDB????????????????//
Die ken ik niet, dus weet ik niet.quote:
Ja ook primaquote:
Steeds drukker op het werk dus eigenlijk geen tijd meer om te fokken en 's avonds ehh... Tja andere dingen te doenquote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde. En met jou? Zie je hier niet vaak meer dus ik neem aan dat je een leven hebt?
Willempiequote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meraa![]()
hoe is het nu zonder ian?
Was eerder dit jaar ook een programma van Dan Karaty. Moesten choreografen het tegen elkaar opnemen. Vorige week waren nogal wat dansers die daaraan meegedaan hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus weet ik niet.
Ik heb dat programma niet gezien..Weet wel dat de jury vanavond een paar keer errug enthousiast was...als ik de audities zo'n beetje terugkijk, denk ik dat we mooie liveshows kunnen verwachtenquote:Op zondag 11 september 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was eerder dit jaar ook een programma van Dan Karaty. Moesten choreografen het tegen elkaar opnemen. Vorige week waren nogal wat dansers die daaraan meegedaan hebben.
quote:
ik ook en op de cardinalsquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Straks Giants @ Redskins..... Ik zet mijn geld in op the Giants![]()
Steelers zijn teleurstellend bezig
quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Als dit voetbal was geweest, was het veld allang leeg geweest door de hoeveelheid uitgedeelde rode kaarten ;
quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Als dit voetbal was geweest, was het veld allang leeg geweest door de hoeveelheid uitgedeelde rode kaarten ;
dat wordt hgeen play offquote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
Maar wat zijn de steelers slecht zeg
quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
Maar wat zijn de steelers slecht zeg
Als ze zo doorgaan dit jaar vroeg afgelopen voor zequote:
dat bedoel ik. wordt geen conference titelquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Als ze zo doorgaan dit jaar vroeg afgelopen voor ze
en nog 2 minuten te spelen, kan een FG voor titans is genoegquote:
I knowquote:
Die waren in pre ook al matig. Zie de steelers nog gaan verliezen van de 49ersquote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar blijven hopen. Kan van alles gebeuren, zie je wel aan de steelers
nu wel ja. even de 49ers afwachten vandaagquote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die waren in pre ook al matig. Zie de steelers nog gaan verliezen van de 49ers
vrije dag morgen of vroeg opstaanquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nog even zombies afschieten, en daarna mijn nestje in. Giants neem ik op kan ik morgenochtend kijken, en zie van de 49ers dan wel met hoeveel ze verloren hebben
Voor strakjes trusten
flacons - bears 12-30 final
![]()
Dat is goed om te horen. En het autorijden gaat vast ook nog goed, daar zag je destijds nog zo tegenopquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Steeds drukker op het werk dus eigenlijk geen tijd meer om te fokken en 's avonds ehh... Tja andere dingen te doen![]()
hey MMquote:
Nooit van gehoordquote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey MM
je jam gaat morgen op de post: de doosjes waren op op 't postkantoor en komen morgen pas weer. Maar hij staat klaar
ik heb voorlopig toch geen tijd om te kijken (HNTM, PC, ER, HB, House), geeft dus nikssssssss, tijd zatquote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ik moet je dvd nog in orde maken
Dat dus..... en dan heb ik football er ook nog bijquote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb voorlopig toch geen tijd om te kijken (HNTM, PC, ER, HB, House), geeft dus nikssssssss, tijd zat
quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
Marco en ik hebben ons gisteren opgegeven voor een korte golfclinic. We gaan 4 lessen volgen bij de golfclub hier in Den Bosch...kijken wat we ervan gaan bakken
naar welke ga je?quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
Marco en ik hebben ons gisteren opgegeven voor een korte golfclinic. We gaan 4 lessen volgen bij de golfclub hier in Den Bosch...kijken wat we ervan gaan bakken
Pettelaar. Marco zit al twee dagen allemaal filmpjes op You Tube te kijken. Die wil er ineens alles van wetenquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar welke ga je?
en is toch leuk, alle begin is moeilijk toch
maar de jam is lekker. Perenjam met walnoten en gemberquote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dus..... en dan heb ik football er ook nog bij
keind, volgend jaar juni kijk ik met mijn nieuwe kantoortje uit over die Golfclub, ben van de week naar de bouwlunch geweest bij ons nieuwe pand. Is de nieuwbouw naast het transferium. Ik kom 3 hoog te zitten met uitzicht op Golfclub de Pettelaarquote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Pettelaar. Marco zit al twee dagen allemaal filmpjes op You Tube te kijken. Die wil er ineens alles van weten(zit in zijn aard
)
Zijn jullie naar bourgondisch Den Bosch geweest? of gewoon naar een restaurant ?quote:Op maandag 12 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar de jam is lekker. Perenjam met walnoten en gember
en gisteren de hele dag stoofperen gekookt en ingevroren. Gisteravond kon ik geen peer meer zien. Heeft Mark me mee uit eten genomen in Den Bosch, was lekkerrrrrrr. Daarom was ik er gisteravond ook niet
ik kon donderdag met m'n werk naar Bourgondisch Den Bosch, wij hadden daar een "stand" samen met Kasteel Maurick en een of andere wijnboer. Maar is zo'n bobo-gebeuren dan, vond het vorig jaar niet veel (het eten wel hooor).quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zijn jullie naar bourgondisch Den Bosch geweest? of gewoon naar een restaurant ?
Dan zwaai ik af en toe naar je als ik daar met m'n clubs en balletjes aan het spelen benquote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
keind, volgend jaar juni kijk ik met mijn nieuwe kantoortje uit over die Golfclub, ben van de week naar de bouwlunch geweest bij ons nieuwe pand. Is de nieuwbouw naast het transferium. Ik kom 3 hoog te zitten met uitzicht op Golfclub de Pettelaar
is goed, hang ik wel een rood sjaaltje uit m'n raam, weet je ook waarheen je moet zwaaien. Of ik hang een spandoek op: Kaatje, hier zit ik!quote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zwaai ik af en toe naar je als ik daar met m'n clubs en balletjes aan het spelen ben
Hmmm..... klinkt errug lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar de jam is lekker. Perenjam met walnoten en gember
en gisteren de hele dag stoofperen gekookt en ingevroren. Gisteravond kon ik geen peer meer zien. Heeft Mark me mee uit eten genomen in Den Bosch, was lekkerrrrrrr. Daarom was ik er gisteravond ook niet
Ik kom er nooit bij dat bourgondische gedoe. Mijn oudste zoon heeft er het hele weekend rondgehangen (gezopen). Zijn relatie is uit, na 14 jaar...dus woont hij weer bij moedersquote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kon donderdag met m'n werk naar Bourgondisch Den Bosch, wij hadden daar een "stand" samen met Kasteel Maurick en een of andere wijnboer. Maar is zo'n bobo-gebeuren dan, vond het vorig jaar niet veel (het eten wel hooor).
Nee, we zijn in de Korte Putstraat in een tentje binnengevallen
quote:Op maandag 12 september 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is goed, hang ik wel een rood sjaaltje uit m'n raam, weet je ook waarheen je moet zwaaien. Of ik hang een spandoek op: Kaatje, hier zit ik!
Dat is vervelend voor hem. Hoe is het om een volwassen zoon weer in huis te hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kom er nooit bij dat bourgondische gedoe. Mijn oudste zoon heeft er het hele weekend rondgehangen (gezopen). Zijn relatie is uit, na 14 jaar...dus woont hij weer bij moeders
ben er een paar keer voor m'n werk op de bedrijvenavond geweest (donderdags)quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kom er nooit bij dat bourgondische gedoe. Mijn oudste zoon heeft er het hele weekend rondgehangen (gezopen). Zijn relatie is uit, na 14 jaar...dus woont hij weer bij moeders
Ik raak er aan gewend. Eerst twee jaar geleden de jongste een half jaar hier gehad. Dit jaar de oudste al voor de 2e keer. Het loopt al een jaar niet lekker in zijn relatie en ze zijn nu voor de derde keer uit elkaar. Hij is nu praten, maar ik hoop dat het nu definitief zal zijn. Wat niet meer gaat, moet je opgeven. Hoe moeilijk het ook is. Ze maken elkaar anders ongelukkig.quote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor hem. Hoe is het om een volwassen zoon weer in huis te hebben?
Blijft een flinke stap om uit elkaar te gaan. Gaat meestal niet over een nacht ijs. Sterkte ermee.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik raak er aan gewend. Eerst twee jaar geleden de jongste een half jaar hier gehad. Dit jaar de oudste al voor de 2e keer. Het loopt al een jaar niet lekker in zijn relatie en ze zijn nu voor de derde keer uit elkaar. Hij is nu praten, maar ik hoop dat het nu definitief zal zijn. Wat niet meer gaat, moet je opgeven. Hoe moeilijk het ook is. Ze maken elkaar anders ongelukkig.
veel plezier, ik zit bij HNTM, dus als ik effe niet reageer, dan zit ik te kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft een flinke stap om uit elkaar te gaan. Gaat meestal niet over een nacht ijs. Sterkte ermee.
Ik ben Fort Boyard nu kijken, en daar zitten geen commercial breaks in, dus tot zo...
maar zoiets blijft altijd moeilijk, zeker na zo'n tijdquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik raak er aan gewend. Eerst twee jaar geleden de jongste een half jaar hier gehad. Dit jaar de oudste al voor de 2e keer. Het loopt al een jaar niet lekker in zijn relatie en ze zijn nu voor de derde keer uit elkaar. Hij is nu praten, maar ik hoop dat het nu definitief zal zijn. Wat niet meer gaat, moet je opgeven. Hoe moeilijk het ook is. Ze maken elkaar anders ongelukkig.
Bedankt voor de tip. Neem ik het meteen op. Moet de aflevering van vorige week nog kijken, kan deze erachter aanquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft een flinke stap om uit elkaar te gaan. Gaat meestal niet over een nacht ijs. Sterkte ermee.
Ik ben Fort Boyard nu kijken, en daar zitten geen commercial breaks in, dus tot zo...
Dat is het zeker...quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar zoiets blijft altijd moeilijk, zeker na zo'n tijd
ik kijk ook HNTM en straks Project Catwalkquote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
veel plezier, ik zit bij HNTM, dus als ik effe niet reageer, dan zit ik te kijken
Kokkiequote:
kweet nie, heb er niet zoveel om me heenquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kokkie![]()
de dames zitten tv te kijken en zullen even niet zoveel reageren.
Moet voor jou, als man, toch wel bijzonder zijn, vrouwen die ff stil zijn![]()
Had je terug gelezen??? Mijn man en ik gaan op golflesquote:
kan soms een verademing zijn hoor,quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
kweet nie, heb er niet zoveel om me heen
niet gelezen, maar leuk voor julliequote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Had je terug gelezen??? Mijn man en ik gaan op golfles
Is best leukquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Neem ik het meteen op. Moet de aflevering van vorige week nog kijken, kan deze erachter aan
zou best kunnen, ben alweer 12 jaar single, en op het werk heb ik geen last van de damesquote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan soms een verademing zijn hoor,
Weltrustenquote:
Hmmm... hier zitten er genoeg hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
kweet nie, heb er niet zoveel om me heen
12 jaar, dan wordt het toch wel tijd weer eens op jacht te gaan héquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, ben alweer 12 jaar single, en op het werk heb ik geen last van de dames
dat is ook de enige reden dat ik hier zo af en toe kom kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
[..]
Hmmm... hier zitten er genoeg hoor
quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook de enige reden dat ik hier zo af en toe kom kijken
gezellig, maar ik ga niet in die draadjes hoor, gaan te snel en niet zo gezellig vond ik vorige weekquote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kijk ook HNTM en straks Project Catwalk
aggregaat al uit de schuur gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
weer een berg helicoptergeweld hiermoet m'n TV zelfs harder zetten, dat ze ergens anders gaan oefenen
Kwékt ff naar boven dat ze opdonderen. Hardwerkende mensen moeten 's avonds lekker rustig tv kunnen kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
weer een berg helicoptergeweld hiermoet m'n TV zelfs harder zetten, dat ze ergens anders gaan oefenen
quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
aggregaat al uit de schuur gehaald
ik ga morgen een megafoon halen, ben wel gin bossche, maar als 't moet kan ik dr ook wa van qua scheldenquote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kwékt ff naar boven dat ze opdonderen. Hardwerkende mensen moeten 's avonds lekker rustig tv kunnen kijken
je werkt toch in Den bosch, dan pik je er vanzelf wat van meequote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga morgen een megafoon halen, ben wel gin bossche, maar als 't moet kan ik dr ook wa van qua schelden
vanaf de middelbare school ook in DEn Bosch op school gezeten (Jeroen Bosch College), heel lang een Bosch vriendje gehad, veel Bossche vriendinnen, dus ja, dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je werkt toch in Den bosch, dan pik je er vanzelf wat van mee
Dan beschouw ik jou gewoon als een Bossche. Meer opleiding kun je niet hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanaf de middelbare school ook in DEn Bosch op school gezeten (Jeroen Bosch College), heel lang een Bosch vriendje gehad, veel Bossche vriendinnen, dus ja, dat kun je wel zeggen
bijna, was er vroeg uit vandaag, en heb een klusje gedaan waar ik al een jaar of 6 tegen aan zat te hikkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
krijgen we de meek-over vandaag in HNTM![]()
leuk leuk leuk leuk leuk![]()
![]()
kokkie al slapen
Gaan ze weer janken. Moet altijd zo lachen. Hebben ze net op commando d'r lange haar heel kort laten knippen, liggen ze eruitquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
krijgen we de meek-over vandaag in HNTM![]()
leuk leuk leuk leuk leuk![]()
![]()
kokkie al slapen
uh, vertelll, wat voor klusje?quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna, was er vroeg uit vandaag, en heb een klusje gedaan waar ik al een jaar of 6 tegen aan zat te hikken
zag 't. Monteursquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna, was er vroeg uit vandaag, en heb een klusje gedaan waar ik al een jaar of 6 tegen aan zat te hikken
en ja hoooooorrrrrrrr, we gaan alle mooie lange haren eraf knippen, dat wordt jankeeeeeeeequote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gaan ze weer janken. Moet altijd zo lachen. Hebben ze net op commando d'r lange haar heel kort laten knippen, liggen ze eruit
da's knapquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uh, vertelll, wat voor klusje?
een kutklusje zeker
ombouw om een versleten radiator en nieuwe vensterbank gemaaktquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uh, vertelll, wat voor klusje?
een kutklusje zeker
oja, zo'n klusje, kutklusje iddquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ombouw om een versleten radiator en nieuwe vensterbank gemaakt
ik wacht net zolang dat ik me er zo aan irriteer dat ik geen dag meer wil wachtenquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's knap. Lijkt m'n man wel. Die wacht ook gerust zo lang met klusjes waar hij geen zin in heeft
Dat mag je hier ook wel komen doenquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ombouw om een versleten radiator en nieuwe vensterbank gemaakt
Heb ik ook last van hoor.... daarom pas afgelopen weekend de keukenvloer er weer in gelegd. Als je met z'n tweeën bent is het zo gebeurt. Broerlief mag morgenavond ook langskomen voor nog meer klusjesquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's knap. Lijkt m'n man wel. Die wacht ook gerust zo lang met klusjes waar hij geen zin in heeft
Mijn man wacht net zolang dat IK hem irriteer, door m'n gezeur. Dan begint hij eraan, met een nors gezichtquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wacht net zolang dat ik me er zo aan irriteer dat ik geen dag meer wil wachten
Daar heb je toch géén monteur voor nodigquote:
huh, ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je toch géén monteur voor nodig![]()
Dat kan ik zelfs !
datmag ik toch hopen. Het klussen op zich is niet zo erg, maar die bende erna opruimenquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oja, zo'n klusje, kutklusje idd
![]()
maar daar ben je weer voor een hele tijd vanaf, toch?
ik heb geen voetventielen is niet zo makkelijk. zijn met twee toch 1.5 uur bezig geweestquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je toch géén monteur voor nodig![]()
Dat kan ik zelfs !
zeg niet dat het moeilijk is, maar heb er geen spullen voor, en heb blok verwarmingquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, ik wilde net hetzelfde zeggenDa's toch nie zo moeilijk?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen voetventielen is niet zo makkelijk. zijn met twee toch 1.5 uur bezig geweest
denk het wel ja. oude radiatoren waar nieuwe thermostatische kranen op moesten. hebben ze in moeten tappenquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk ik er te makkelijk over blijkbaar
oh, hier idem. Maar toen wij aan het bouwen waren heb ik die dingen er overal aangezet en de radiatoren ook nog opgehangen en aangesloten (ik had het koud, we woonden er al, het was december dus da's koud zonder verwarming)quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk ik er te makkelijk over blijkbaar
zou het bij nieuw op nieuw wel kunnen. maar in een flat ligt het toch iets andersquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, hier idem. Maar toen wij aan het bouwen waren heb ik die dingen er overal aangezet en de radiatoren ook nog opgehangen en aangesloten (ik had het koud, we woonden er al, het was december dus da's koud zonder verwarming)
quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooooh de fun gaat nu beginnen in HNTM![]()
![]()
![]()
Snap 't, en in combi met blokverwarming wil je natuurlijk niet dat je buren in de kou komen te zitten, als 't bij jou mis gaat. Komt trouwens verdraaid veel water uit een radiator (als je die loshaalt zonder het water eerst af te tappen)quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk het wel ja. oude radiatoren waar nieuwe thermostatische kranen op moesten. hebben ze in moeten tappen
me toooquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik altijd de leukste aflevering
dat ja, daarom zijn de aan en afvoerleidingen bevrorenquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snap 't, en in combi met blokverwarming wil je natuurlijk niet dat je buren in de kou komen te zitten, als 't bij jou mis gaat. Komt trouwens verdraaid veel water uit een radiator (als je die loshaalt zonder het water eerst af te tappen)
Ze zijn er wel allemaal van opgeknaptquote:
En daarom vandaag maar meteen een nieuwe ombouw gemaaktquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja, daarom zijn de aan en afvoerleidingen bevroren
dat jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daarom vandaag maar meteen een nieuwe ombouw gemaakt
Eh versabommie is toch al getrouwdquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
yfke moet alleen nog een leuke man vinden![]()
Ik zeg, in ernem woont er nog een
heb geen idee, voor de 2e keer danquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh versabommie is toch al getrouwd
en polygamie is best lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee, voor de 2e keer dan
ik zeg: harder roepenquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
Is haar relatie dan over??? Ik dacht dat zij een lange, stabiele relatie had??quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is haar relatie dan over??? Ik dacht dat zij een lange, stabiele relatie had??
Dan moet ze maar naar jou Kokkie
quote:
dat dacht ik ook ja, met een Amerikaan. Hadden een giga etage in New Yorkquote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze doet 't toch met een neger?quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je kunt je tegenwoordig in alle tinten bruin laten spuitenquote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze dat lekker vind, smeer ik wel met bruine schoensmeer
Dat heb ik ook ooit gezien ja. Nja, zal ook wel over zijn danquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, met een Amerikaan. Hadden een giga etage in New York
quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je kunt je tegenwoordig in alle tinten bruin laten spuiten
quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet kokkie dan ook zo'n roze suikerspin jurk aantrekken
quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zie Addy v.d. Krommeacker op de tv, moet ik aan een verhaaltje van mijn zoon denken.
Hij was gisteravond bij een café hier in de stad. voelt vanachter twee armen om hem heen en dacht dat het één van zijn vrienden was, die gek wilde doen. Maar omdat die persoon vast bleef houden keek hij om, was het addy![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zie Addy v.d. Krommeacker op de tv, moet ik aan een verhaaltje van mijn zoon denken.
Hij was gisteravond bij een café hier in de stad. voelt vanachter twee armen om hem heen en dacht dat het één van zijn vrienden was, die gek wilde doen. Maar omdat die persoon vast bleef houden keek hij om, was het addy![]()
![]()
![]()
had ie bij mij moeten doen, had ie gelijk een nieuwe look om te tonen op de catwalkquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik ook niet. Mijn zoon is hetero en addy heeft een vaste relatiequote:
Mijn zoon is bij de pliesie. daar leer je wel rustig te reageren op situaties...quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
had ie bij mij moeten doen, had ie gelijk een nieuwe look om te tonen op de catwalk
was ie zat danquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Mijn zoon is hetero en addy heeft een vaste relatie
zal deze week wel eens kijken. Marco gaat morgen weer werken, vakantie is over. Heb ik weer tijd mijn eigen gangetje te gaanquote:Op maandag 12 september 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Fort Boyard is echt wel grappig Kaatje. En verder zeg ik niets (behalve dat die Sylvia uit ER volgende week meedoet)
ben ook niet agressief, maar sommige dingen ben ik niet van gediend. (als ik mensen niet ken)quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mijn zoon is bij de pliesie. daar leer je wel rustig te reageren op situaties...
Zou ik trouwens ook doen hoor. Ben ook niet zo agressief. Mijn man had hetzelfde als jij gedaan
Mijn jongste zoon trouwens ook
jamaar, jamaar, jamaar, je kent Addy toch welquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook niet agressief, maar sommige dingen ben ik niet van gediend. (als ik mensen niet ken)
weet ik niet, maar was er ook verbaasd over hoor, alhoewel.......mijn zoon ziet er wel heel leuk uitquote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was ie zat danof hij heeft een "vrije" relaasie
Ik moest wikipedia er weer op na slaan hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, jamaar, je kent Addy toch wel![]()
![]()
ontwerpur, en dit jaar ook zjurielid bij PCquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest wikipedia er weer op na slaan hoor
het blijkt dus dat het een gladnek isquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, jamaar, je kent Addy toch wel![]()
![]()
ik zag hem jaren geleden een paar keer per week in de sportschool, maar wist ook echt niet wie hij was hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest wikipedia er weer op na slaan hoor
zo denk ik er ook overquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
het blijkt dus dat het een gladnek is
ik snap dat ook niet altijd. Soms denk ik dat ze expres een slechte foto uitkiezen, terwijl er wel betere zijnquote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
laten ze een foto zien, denk ik: jemig, slaat nergens op, vinden zij het een goeie foto
ik zag er net ook, en nu is ze doorquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wow die ene die net in beeld was ziet er uit als een heks ....
als je het over HNTM hebt, ik vind er maar heel weinig bijzonder qua gezicht enzo, mijn buurmeisje is mooierquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wow die ene die net in beeld was ziet er uit als een heks ....
we hebben het over dezelfdequote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zag er net ook, en nu is ze door
Je kijkt dus met achterstandquote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
ik loop wacht achter met 't programma
moest effe pauzeren. Oudste is ziek, moest effe kots ruimen
dus niet spoileren hè
quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
dus niet spoileren hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, da's zieligquote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
dus niet spoileren hè
quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
een vriendin zei wel eens: och, als het van je eigen kind is, ben je er niet vies van.quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh, da's zielig, als ze moeten kotsen. Ook voor moeder, die moet het opruimen
quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]ik denk die heeft wel een fotootje van een spoiler gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh, da's zielig, als ze moeten kotsen. Ook voor moeder, die moet het opruimen
dat vind ik het toppunt van erg, een kind in het ziekenhuis. Onze jongste heeft er al een aantal keren in gelegen; eerste keer was ze net geen twee maanden en stikte bijna, kan d'r niet tegenquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn nichtje is vandaag aan haar keelamandelen geopereerd, maar er loopt bloed naar haar maag waardoor ze steeds moest overgeven. Nu moet ze een nachtje in het ziekenhuis blijven
quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk die heeft wel een fotootje van een spoiler gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd de sarcasme modus aan
verstandig. Ik denk dat ze moet spugen door dat bloed en dan het wondje verder kan beschadigenquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn nichtje is vandaag aan haar keelamandelen geopereerd, maar er loopt bloed naar haar maag waardoor ze steeds moest overgeven. Nu moet ze een nachtje in het ziekenhuis blijven
Is ook nooit leuk nee. Deze is 7 dus beseft het best. De oudste was 3 mnd toen die in het ziekenhuis kwam. Kan dat natuurlijk niet meer herinneren.quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik het toppunt van erg, een kind in het ziekenhuis. Onze jongste heeft er al een aantal keren in gelegen; eerste keer was ze net geen twee maanden en stikte bijna, kan d'r niet tegen
quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Daarom idd. Is vanmiddag om 1 uur geopereerd, en zusje hoopte dat het nu wel over zou zijn. Maar na 8en zeiden ze dat ze toch maar een nachtje moet blijven. Zusje mag blijven tot ze slaapt.quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
verstandig. Ik denk dat ze moet spugen door dat bloed en dan het wondje verder kan beschadigenBeter teveel controle dan 's nachts met spoed terug naar het ziekenhuis
mag ze er niet bij blijven? Mag in Den Bosch wel bij kinderen onder de 12quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom idd. Is vanmiddag om 1 uur geopereerd, en zusje hoopte dat het nu wel over zou zijn. Maar na 8en zeiden ze dat ze toch maar een nachtje moet blijven. Zusje mag blijven tot ze slaapt.
Vogeltjesquote:
Gelukkig mag dat tegenwoordigquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom idd. Is vanmiddag om 1 uur geopereerd, en zusje hoopte dat het nu wel over zou zijn. Maar na 8en zeiden ze dat ze toch maar een nachtje moet blijven. Zusje mag blijven tot ze slaapt.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag ze er niet bij blijven? Mag in Den Bosch wel bij kinderen onder de 12
oh, bij ons Tess mocht ik er telkens gewoon bij blijven slapen (ook toen het niet zo ernstig was)quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag alleen bij kinderen die ernstig ziek zijn. En dat is mijn nichtje nu ook weer niet
klopt, in Den Bosch mag dat welquote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, bij ons Tess mocht ik er telkens gewoon bij blijven slapen (ook toen het niet zo ernstig was)
ligt aan het ziekenhuisquote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, bij ons Tess mocht ik er telkens gewoon bij blijven slapen (ook toen het niet zo ernstig was)
krijg je zelfs 3x per dag eten, drinken en een bedquote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt, in Den Bosch mag dat wel
Verschilt denk ik van ziekenhuis tot ziekenhuis. Mag in het AMC geloof ik ook. Ach, mijn zusje zorgt gewoon dat ze er om 7 uur weer is. Dan worden de kindjes wakker gemaakt. Nu alleen maar hopen dat mijn nichtje doorslaapt, en niet verschrikt wakker wordt in een vreemde omgeving.quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben d'r ook niet elke nacht gebleven hoor, je doet toch geen oog dicht daar. Op den duur ben je blij in je eigen bed te liggen en even geen verpleegsters om je heen te hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verschilt denk ik van ziekenhuis tot ziekenhuis. Mag in het AMC geloof ik ook. Ach, mijn zusje zorgt gewoon dat ze er om 7 uur weer is. Dan worden de kindjes wakker gemaakt. Nu alleen maar hopen dat mijn nichtje doorslaapt, en niet verschrikt wakker wordt in een vreemde omgeving.
truste slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
wat heeft dat kippeding met mode te maken?
ze maken soms dingen die ik met carnaval niet eens aan zou trekkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Zijn deze lui nu de kleren aan het maken die die grietjes uit HNTM moeten gaan dragen?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat die russin er vandaag al uitvliegt.
Dat begrijp ik ook nooit. Ook de aparte kapsels en make-up nietquote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is het nut van het ontwerpen van niet-draagbare kleding
opvallen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond Stacy wel leuk in 71 gr Noord, en X-factor, maar hier![]()
Ze gaat zich steeds extravaganter kleden
mag van mij zo wel hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet wat Addy zometeen gaat zeggen
hij zegt het nu zelf: een van de ontwerpertjes heeft zijn ontwerp gestoluh!quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zegt het nu zelf: een van de ontwerpertjes heeft zijn ontwerp gestoluh!
geen idee, maar lijkt me logischquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat dan die exleerling/medewerker van hem???
ik heb zo het idee dat alles al een keer gedaan/gemaakt is, dus dan is alles plagiaat?quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, maar lijkt me logisch
dat klopt, maarja, stom van dat manneke om Addy's jurkje na te maken als net Addy in de jury zit tuurlijk. Had ie beter even een weekje mee kunnen wachtenquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat alles al een keer gedaan/gemaakt is, dus dan is alles plagiaat?
Wat voor nieuws kun je nog bedenken? andere combinaties, meer niet
ik vind het juist heel leuk. snap ook vaak niet hoe ze aan hun ontwerpen komen, maar ik ben dan ook geen kledingontwerpsterquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind dit programma echt helemaal niks, ik snap het gewoon niet
Gelukkig houden we allemaal van andere programma's. Anders zouden we aan één tv zender voldoende hebben ;0quote:Op maandag 12 september 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het juist heel leuk. snap ook vaak niet hoe ze aan hun ontwerpen komen, maar ik ben dan ook geen kledingontwerpster
zo is het. blij met de keuzes, soms wel teveel, maar ja, beter dan te weinig.quote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig houden we allemaal van andere programma's. Anders zouden we aan één tv zender voldoende hebben ;0
SYTYCD![]()
Ik ga rustig even kijken dus zeg vast
doei Muisje,quote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig houden we allemaal van andere programma's. Anders zouden we aan één tv zender voldoende hebben ;0
SYTYCD![]()
Ik ga rustig even kijken dus zeg vast
Dit kwam me bekend voor en ik weet nu waarom. Een vakantieboek. In de bestseller "Wij zijn ons brein" schrijft Dick Swaab dat de testosteronspiegel van toekomstige vaders daalt,"wat een verminderde agressie ten opzichte van het kind en een verminderde voortplantingsdrift tot gevolg zal hebben."quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)te-kunnen-zijn.dhtml
Opmerkelijk dat een universiteit in de VS het dan presenteert als eigen bevinding. Weer zo'n lui 'onderzoek' dus waarvan er steeds meer zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit kwam me bekend voor en ik weet nu waarom. Een vakantieboek. In de bestseller "Wij zijn ons brein" schrijft Dick Swaab dat de testosteronspiegel van toekomstige vaders daalt,"wat een verminderde agressie ten opzichte van het kind en een verminderde voortplantingsdrift tot gevolg zal hebben."
Dat boek verscheen een jaar geleden in eerste druk.
Merkwaardig dat dit als een nieuw onderzoeksresultaat wordt gepresenteerd. Het lijkt hooguit een bevestiging van wat al bekend was.
Diederik Stapel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Gert het volgende:
Er kunnen waarschijnlijk zelfs heel wat onderzoeken de prullenbak in wegens een ultiem luie manier van "data verzamelen" door een hoogleraar in Tilburg.
Hey Halloquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
Hoi Drassss, Sportman!!!Alles goed gegaan?
Dat is een hele ruk en dan ook nog sporten. Knap hoor, en niet zo raar dat je je dramatisch voeldequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanaf 07.00 Zaterdag t/m Zondag 16.00 wakker gebleven. Een uurtje of 10 getennist en niet geslapen. Ik voelde me dramatisch
had je een tennismarathon ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanaf 07.00 Zaterdag t/m Zondag 16.00 wakker gebleven. Een uurtje of 10 getennist en niet geslapen. Ik voelde me dramatisch
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had je een tennismarathon ofzo?
Nooit aan beginnen, ik was zondag echt een lijk en sliep 15u achter elkaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
knap van je, ik word al moe als ik er aan denk
daarom was je gisteren ook niet in het topsjefdraadje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, ik was zondag echt een lijk en sliep 15u achter elkaar.
Nee, gister was ik tennissen in Woerdenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom was je gisteren ook niet in het topsjefdraadje?
Ben jij verslaafd aan sporten??quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, gister was ik tennissen in Woerdentoernooitje.
jij dacht, als ik dan toch aan het tannissen benquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, gister was ik tennissen in Woerdentoernooitje.
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben jij verslaafd aan sporten??
Morgen weer tennissen hahahahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij dacht, als ik dan toch aan het tannissen ben
Muisieeequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond Kaatje & Ceetje![]()
Drassss
Weet niet of dat geschift is. zolang het je "normale" leven niet hindertquote:
hoi Muisjequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
Hey Moussiequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
quote:
Och kleinigheidje. Af en toe gek doen kan welquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Weet niet of dat geschift is. zolang het je "normale" leven niet hindert![]()
Masseert toch beter met een vette bekquote:
Straks de hotelschool van Herman.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
wat komt er op het kastje vanavond?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Masseert toch beter met een vette bek
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Straks de hotelschool van Herman.
Voetbal of Footballquote:
Voetbalquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voetbal of Football![]()
In geval van het laatste waar.............................................
Vanaf nu rode cijfertjesquote:
Eerst hoe heet ie ook alweer die zoon van Jeroen Krabequote:
Wie, Wat, Waar voetbal??? Is dat ook een sport???quote:
Martijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst hoe heet ie ook alweer die zoon van Jeroen Krabe
Die jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |