Maar dan had kokje het wel gewetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik maar heel weinig op Twitter kom
heb vandaag twitter nog niet aan gehadquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan had kokje het wel geweten
Vrijdagavond stappen met de meiden, gisteravond feestje. Begint natuurlijk ook al op leeftijd te komen dus kan mij voorstellen dat ze vanavond voor pampus ligtquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ikk nie weet, twee dagen niet gezien
quote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb vandaag twitter nog niet aan gehad
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Falcons @ Bears 3-16 tijdens half time
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27quote:
verrassendquote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27
op espn of een andere zenderquote:Op zondag 11 september 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond herhaling van SYTYCD, kijk nu Steelers @ Ravens. Q3 net gestart 7-27
Steelers slecht in defensequote:
ESPN Americaquote:
Nee hoor, er valt morgenavond net een gat tussen de diverse football wedstrijden.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
toch al een paar goede dansers gezien vanavond hoor. Vergeet morgen maar niet te kijken Mouse
kijk op de site van espn america, geeft niet eens aan dat er live een wedstrijd isquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Steelers slecht in defense
[..]
ESPN America
nee, de audities nogquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, er valt morgenavond net een gat tussen de diverse football wedstrijden.
Bootcamp toch nu al?
Moet je rechtsboven als land NL selecteren. Wordt in de USA door NBC uitgezonden.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk op de site van espn america, geeft niet eens aan dat er live een wedstrijd is
Oh ik dacht dat die al afgelopen waren. Nog meer dansers uit TUDB?quote:
Komt ze weer aan met een afkortingquote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die al afgelopen waren. Nog meer dansers uit TUDB?
Streams van NFL zijn wel beschikbaar via het linkje wat je al hebtquote:
The Ultimate Dance Battlequote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Komt ze weer aan met een afkorting![]()
Wat is TUDB????????????????//
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |